اینترنتتلگرامشبکه های اجتماعیموبایل

آموزش جلوگیری از اضافه شدن در گروه تلگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | ۱ دیدگاه ارسال شده است

جلوگیری از اضافه شدن در گروه تلگرام

چگونه از عضو شدن خودکار در گروه ها جلوگیری کنم؟

گروه های تلگرامی یکی از جذابیت های این شبکه اجتماعی می باشد که افراد زیادی با استفاده از آن با دوستان و آشنایان خود در ارتباط هستند. اما در بعضی مواقع این گروه ها برای برخی از کاربران مشکل ساز می شود، زیرا صاحبان این گروه ها بدون کسب اجازه از افراد آن ها را در گروه های خود عضو می کنند و این برای کاربرانی که تمایل ندارند تا در گروه هایی که نمی شناسند عضو شوند موجب نارضایتی آن ها می شود. به همین دلیل در ما قصد داریم در این مقاله نحوه جلوگیری از اضافه شدن در گروه تلگرام را به شما آموزش دهیم.

نکته: آخرین نسخه برنامه تلگرام را برای اندروید از لینک Google paly و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

همچنین می توانید برای آشنایی با چگونگی انتقال اعضای یک گروه در تلگرام، مبحث آموزش انتقال اعضای یک گروه در تلگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی جلوگیری از اضافه شدن در گروه تلگرام

برای اینکه از دعوت خود به گروه های تلگرام از سوی تمام کاربران جلوگیری کنید و به این صورت از به طور ناخواسته در هیچ گروهی عضو نشوید، کافیست طبق مراحل زیر به ترتیب پیش بروید:

۱.ابتدا اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید.

۲. سپس بر روی آیکون به شکل سه خط موازی که در گوشه سمت چپ بالای صفحه قرار دارد، کلیک کنید.

جلوگیری از اضافه شدن در گروه تلگرام

۳. برای ورود به منوی تنظیمات تلگرام گزینه Settings را انتخاب کنید.

جلوگیری از اضافه شدن در گروه تلگرام

۴. در منوی نمایان شده، گزینه Privacy and Security را انتخاب کنید.

(مرحله 4)

۵. در بخش Privacy، گزینه Groups را انتخاب کنید.

(مرحله 5)

۶. در این مرحله بر روی گزینه My Contacts کلیک نمایید.

۷. در منوی جدید نمایان شده گزینه Never Allow را انتخاب کنید.

بدین ترتیب همانطور که مشاهده نمودید در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید با استفاده از تنظیمات موجود در خود برنامه تلگرام از عضویت خودکار و بدون اجازه در گرو های تلگرامی جلوگیری نمایید.

۰ دیدگاه را شما می توانید ببینید
  1. reza گفت:
    من متوجه شدم که حالا یا بد افزار یا ربات به جای من عمل میکنه ..حتی bio رو هم تغییر داده بود ، و از طرف من بقیه رو به گروه های مختلف add میکرد … این بود که دنبال این بودم از چه طریقی به تلگرام من وصل میشن …تا اینکه متوجه شدم توی قسمت privacy یه گزینه هست به نام show all session اگه وارد این منو بشید تمام دستگاه هایی که به تلگرام شما وصل هستن رو نشون میده …یکی ش که دستگاه خود شما هست یا تلگرام دسکتاپ و یا مدل اندروید یا آیفون گوشی تون رو نوشته بقیه رو حذف کنید و در آخر هم برای ورود به تلگرامم رمز گذاشتم..