اینترنتشبکه های اجتماعی

آموزش جستجوی کانال در سروش

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

جستجوی کانال در سروش

چگونه می توانم در پیامرسان سروش کانال ها را پیدا کنم؟

یکی از برترین پیام رسان های ایرانی که بسیاری از افراد از آن ها استفاده می کنند پیام رسان سروش می باشد  که با ارائه خدمات متنوع و جذاب به کاربران توانسته است توجه بسیاری از کاربران اینترنت ایرانی را به خود جلب کنند. یکی از قابلیت های موجود در سروش امکان ساخت کانال سروش می باشد، علاوه بر این کانال های رسمی و آماده ای نیز در سروش وجود دارند که به ارائه مطالب در زمینه های مختلف آموزشی و کاربردی می پردازند و شما می توانید به سادگی به این کانال ها دسترسی پیدا کرده و به عضویت آن در آیید. در این مطلب قصد داریم طریقه جستجوی کانال در سروش را به شما آموزش دهیم.پ

پیامرسان سروش برای سیستم عامل‌های اندروید، ios، ویندوز، مک و لینوکس قابل نصب بوده که می‌توان آخرین نسخه آن را از این لینک دانلود کرد.

 

چگونگی جستجوی کانال در سروش

جهت هماهنگ بودن مراحل آموزش با سروش نصب شده بر روی گوشی تان لازم است که ابتدا جدیدترین آپدیت برنامه سروش را از طریق لینکی که در ادامه ارائه می کنیم دانلود و نصب نمائید. جهت یادگیری نحوه جستجوی کانال در سروش مراحل زیر را طی کنید:

۱. برنامه سروش را اجرا کنید.

۲. وارد قسمت  فروشگاه یا ویترین سروش شوید.

جستجوی کانال در سروش(مرحله 2)

۳. کانال های مختلف در دسته بندی های جداگانه ای قرار دارند که می توانید بر اساس این دسته بندی به دنبال کانال موردپسندتان بگردید.

۴. در صورت تمایل، با انتخاب گزینه “همه” می توانید به کانال های بیشتری در دسته بندی مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید.

مرحله4

۵. ر صورتیکه کانال مورد نظر خود را در بین کانال های موجود مشاهده نکردید بر روی  آیکون Search که به شکل ذره بین می باشد، در بالای صفحه کلیک کنید.

۶. در بخش جستجو نام کانال مورد نظرتان را بنویسید. در صورتیکه در رابطه با موضوع جستجو شده کانال های متعددی وجود داشته باشد لیست کانال ها نمایش داده می شوند و شما می توانید در هر یک از این کانال ها به صورت جداگانه عضو شوید.

مرحله 6

بدین ترتیب اگر شما هم از کاربران پیام رسان سروش می باشید به راحتی و تنها با طی کردن چند مرحله ی ساده، می توانید کانال های مورد علاقه خود را در آن جستجو کنید و در آن ها عضو شوید تا از مطالبی که درآن ها به اشتراک گذاشته می شود بهره ببرید.

 

منبع