اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش تگ کردن افراد در ویدیو اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش تگ کردن افراد در ویدیو اینستاگرام

چگونه می توانم فالور هایم را در ویدیو های اینستاگرام تگ کنم؟

امروزه شبکه های اجتماعی محبوبیت بسیاری در بین افراد جامعه دارند. یکی از این شبکه های اجتماعی اپلیکیشن اینستاگرام می باشد که باتوجه به محبوبیت آن توسعه دهندگان این برنامه سعی دارند تا در هر به روز رسانی قابلیت های جدیدی را به اینستاگارم اضافه کنند. یکی از این قابلیت ها امکان تگ کردن افراد در ویدیو  اینستاگرام می باشد که برای بسیاری از کاربران جذابیت فراوانی دارد . در ادامه با آموزش آموزش تگ کردن افراد در ویدیو اینستاگرام با ما همراه باشید.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

همچنین می توانید برای آشنایی با چگونگی ساخت نیم تگ در اینستاگرام، مبحث آموزش ساخت نیم تگ در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی تگ کردن افراد در ویدیو اینستاگرام

تگ کردن کاربران و فالوور هایتان در ویدیو های اینستاگرام عمل بسیار آسانی می باشد که تنها ب چند قدم ساده می توانید آن را انجام دهید. اما قبل از هر چیزی باید اینستاگرام خود را آپدیت کنید و آخرین نسخه این برنامه را دانلود و نصب نمایید. پس از آن طبق مراحل زیر به ترتیب پیش بروید:

۱. نرم افزار اینستاگرام را اجرا کنید.

۲. با انتخاب آیکون + در پایین صفحه، اقدام به آپلود کردن ویدیو کنید.

۳. پس از آن وارد گالری خود می شوید و می توانید ویدیوی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

۴. در صورتی که ویدیو ی خود را انتخاب نمودید، می توانید تغییرات مورد نظر خود را بر روی آن اعمال نموده و بر روی گزینه Next در بالای صفحه کلیک کنید.

آموزش تگ کردن افراد در ویدیو اینستاگرام

۵. در مرحله ی بعدی جهت تگ کردن شخص یا اشخاص مورد نظرتان بر روی گزینه Tag People کلیک کنید.

آموزش تگ کردن افراد در ویدیو اینستاگرام

۶. افرادی که قصد تگ کردن آن ها را دارید انتخاب و در نهایت بر روی آیکون به شکل تیک کلیک کنید.

مرحله 6

۷. سپس گزینه Share را انتخاب کنید تا ویدئوی شما به اشتراک گذاشته شود.

مرحله 7

بدین ترتیب با یادگیری آموزش بالا به راحتی می توانید از قابلیت تگ کردن افراد در ویدیو اینستاگرام استفاده نمایید و اشخاص مد نظرتان را بر روی ویدیو های برچسب بزنید.