شبکه های اجتماعیواتساپ

آموزش تنظیمات بخش حساب کاربری واتساپ – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش تنظیمات بخش حساب کاربری واتساپ
تنظیمات بخش حساب کاربری واتساپ – تازه کار

امروزه ارتباطات بین افزاد از طریق شبکه های اجتماعی نصب شده بر روی گوشی های هوشمند صورت می گیرد. یکی از این شبکه های اجتماعی پیام رسان واتس اپ می باشد که به دلیل قابلیت ها و امکاناتی که دارد بسیار محبوب واقع شده است. پیام رسان واتساپ دارای بخش های متفاوتی می باشد که هرکدام از آن ها کارایی خود را دارند. ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه کار با تنظیمات بخش حساب کاربری واتساپ را به شما آموزش دهیم.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه واتساپ را برای اندروید از لینک Google play و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای جلوگیری از جاسوسی از اطلاعات شخصی خود و هک آنها در واتساپ مبحث آموزش فعال کردن تایید دو مرحله ای واتساپ را مطالعه نمایید.

 

آموزش تنظیمات بخش حساب کاربری واتساپ

۱. جهت ورود به تنظیمات بخش حساب کاربری واتساپ، پس از اجرای نرم افزار واتساپ، آیکون سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه را انتخاب کنید. سپس در منوی باز شده گزینه Settings را انتخاب کنید.

آموزش تنظیمات بخش حساب کاربری واتساپ

۲. برای ورود به تنظیمات بخش حساب کاربری واتساپ کافیست از بین گزینه های موجود در منوی باز شده، گزینه Account را انتخاب کنید.

آموزش تنظیمات بخش حساب کاربری واتساپ

پس از ورود به منوی جدیدی که برای شما نمایان می شود گزینه هایی قرار دارد که در ادامه آن ها را به شما خواهیم گفت.

آموزش تنظیمات بخش حساب کاربری واتساپ

 

privacy 

در این قسمت شما می توانید تنظیمات امنیتی واتس اپ را مطابق میل خود تنظیم کنید.

Last Seen: با انتخاب گزینه آخرین بازدید شما می توانید انتخاب کنید که وضعیت آخرین بازدید شما برای چه گروه از افراد (همه، مخاطبین، هیچ کس) نمایان شود.

Profile Photo: در این قسمت نیز می توانید مشخص کنید که چه کسانی مجاز به مشاهده تصویر پروفایل شما هستند.

About : در این قسمت می توانی مشخص کنید که چیزهایی که شما در قسمت پروفایل خود درباره خود نوشته اید، اکانت و یا عکس پروفایل برای چه کسانی قابل مشاهده باشد.

Status: این بخش از واتس اپ که به تازگی به این برنامه اضافه شده است همانند استوری اینستاگرام می باشد که شما با انتخاب این گزینه مانند بخش های قبلی می توانید مشخص کنید چه افرادی وضعیت (Status) شمارا ببینند.

Read Receipts : هنگامی که نمی خواهید کسی ببیند که شما پیام های او را خوانده اید یا نه، آیکون غلطکی این گزینه را در حالت غیرفعال قرار دهید.

Groups: این بخش هم مانند بخش های قبلی است و شما با استفاده از آن می توانید تعیین کنید که چه کسانی اجازه اضافه کردن شما به گروه ها را دارند.

Live Location : در این قسمت لوکیشن ها و مکان های جغرافیایی که شما هنگام چت با دوستان خود فرستاده اید نمایش داده می شوند.

Blocked Contacts :در این قسمت می توانید افرادی که توسط شما بلاک شده اند را مشاهده کنید.

Fingerprint Lock: از قابلیت های دیگری که به تازگی به واتساپ افزوده شده قفل کردن واتس اپ با استفاده از اثر انگشت در گوشی های مجهز به حسگر اثر انگشت می باشد.

آموزش تنظیمات بخش حساب کاربری واتساپ

 

Security 

در این قسمت می توانید تنظیمات امنیتی پیامها و تماس های خود را مطابق میل خود تنظیم کنید. شما می توانید با فعالسازی آیکون غلطکی گزینه Show Security Notifications ، زمانی که کد امنیتی مخاطب شما تغییر کند به شما اعلام می شود .

آموزش تنظیمات بخش حساب کاربری واتساپ

 

Tow-Step Verification 

گزینه تایید دو مرحله ای جهت حفظ امنیت بیشتر واتس اپ قرار دارد که برای فعالسازی آن باید گزینه ENABLE را انتخاب کنید و در صفحه بعدی یک کد شش رقمی را به عنوان رمز خود انتخاب کنید. با کلیک بر روی Next، نیاز است تا مجددا رمز خود را وارد کنید. سپس جهت بازیابی رمز در صورت فراموشی باید یک ایمیل را وارد کنید و درنهایت گزینه تایید را انتخاب کنید.

 

Change Number

اگر قصد انتقال اکانت واتساپ خود به شماره تلفن دیگری را دارید می توانید از این گزینه استفاده کنید.

 

Delete My Account

از این گزینه می توانید جهت پاک کردن اکانت واتس اپ خود استفاده کنید.