اینترنتشبکه های اجتماعیواتساپ

آموزش تغییر صدای ویس در واتساپ

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

تغییر صدای ویس در واتساپ

چگونه می توانم صدای ویس را در نرم افزار واتساپ تغییر دهم؟

واتساپ با کاربران بسیار در سراسر دنیا جزو محبوب ترین نرم افزار پیام رسان در جهان است که با استفاده از قابلیت پیام صوتی به واتساپ شما می توانید به سادگی صدای خود را ضبط کنید و برای فرد مورد نظر ارسال نمایید. اما ممکن است برای شما هم جالب باشد که بدانید با استفاده از یکسری نرم افزار هتی جانبی می توانید صدای ویس های خود را از طریق افکت های تغییر صدا، تغییر دهید. در ادامه با آموزش تغییر صدا در واتساپ با استفاده از برنامه های کمکی همراه باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه واتساپ را برای اندروید از لینک Google play و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین می توانید برای آشنایی با چگونگی آگاهی از میزان مصرف اینترنت توسط برنامه واتساپ مبحث آموزش مشاهده حجم اینترنت مصرفی در واتساپ را مطالعه نمایید.

 

چگونگی تغییر صدای ویس در واتساپ

بنابراین اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یادگیری نحوه ی انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم که پروسه سختی را پیش رو ندارید و تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در ادامه مطلب پیش بروید:

۱. قبل از هر چیزی باید برنامه های  جی بی واتساپ یا یو واتساپ را از طریق مارکت های موجود در بازار دانلود نموده و بر روی تلفن همراه خود نصب نمایید.

۲. سپس برنامه واتساپ را اجرا نموده و وارد چت مورد نظر خود شوید.

۳. بر روی آیکون به شکل سه نقطه عمودی که در گوشه سمت راست و بالای صفحه قرار دارد کلیک نمایید.

۴. در منوی جدیدی که برای شما نمایان می شود گزینه voice changer را انتخاب کنید.

۵. سپس می توانید افکت مورد نظرتان را از بین افکت های موجود انتخاب نمایید.

مرحله 5

۶. بدین طریق می توانید ویس های  خود را در نرم افزار واتساپ تغییر دهید.

۷. همچنین باید به شما بگوییم که جهت بازگردانی ویس خود به حالت اولیه می توانید مجدد بر روی آیکون سه نقطه عمودی کلیک کنید  و از بخش voice changer گزینه off را انتخاب کنید.

 

منبع