اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش تغییر تم دایرکت اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

 تغییر تم دایرکت اینستاگرام

چگونه می توانم رنگ پیام های بخش دایرکت اینستاگرام را تغییر دهم؟

اینستاگرام یکی از آن دسته نرم افزار های محبوب در بین کاربران اینترنت می باشد که همواره به دنبال جذب مخاطبان بیشتر و راحتی کاربران خود می باشد. بدین طریق که توسعه دهندگان این نرم افزار در هر به روز رسانی که ارائه می دهند در تلاش هستند تا قابلیت ها و امکانات بیشتری را به این نرم افزار اضافه کنند تا استفاده کاربران از این نرم افزار راحت تر شود. یکی از قابلیت هایی که به تازگی و در نسخه های اخیر این برنامه به آن افزوده شده است، امکان تغییر رنگ پیام ها و ویس های بخش دایرکت اینستاگرام می باشد. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم که نحوه تغییر تم دایرکت اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای یادگیری نحوه ارسال استیکر سلفی در اینستاگرام، مبحث آموزش ارسال استیکر سلفی در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی تغییر تم دایرکت اینستاگرام

بدین ترتیب با استفاده از قابلیت تغییر تم در پیام های دایرکت اینستاگرام می توانید رنگ پیام های خود را به رنگ دلخواه خود در بیاورید و از این قابلیت جذاب لذت ببرید.

اگر شما هم به دنبال یادگیری نحوه انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم که پروسه سختی را پیش رو ندارید و تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در ادامه پیش بروید:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید نرم افزار اینستاگرام خود را از طریق مارکت های موجود به روز رسانی نمایید.

۲. پس از دانلود و نصب نسخه ی جدید، نرم افزار اینستاگرام را از منوی برنامه های خود انتخاب و اجرا کنید.

۳. سپس وارد پروفایل کاربری خود شوید.

۴. سپس بر روی آیکون به شکل سه خط افقی که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.

 تغییر تم دایرکت اینستاگرام

۵. در منوی جدیدی که برای شما نمایش داده خواهد شد، گزینه Settings را انتخاب کنید.

 تغییر تم دایرکت اینستاگرام

۵. سپس عبارتUpdate Messaging را در نوار جستجوی بالای صفحه وارد نمایید و بر روی گزینه ای که نمایان می شود کلیک کنید.

 تغییر تم دایرکت اینستاگرام

۶. برای بدست آوردن قابلیت جدید؛ گزینه Update را انتخاب کنید.

ارسال استیکر سلفی در اینستاگرام۷. پس از انجام این کار، از طرف اینستاگرام برای شما پیامی ارسال می شود و به شما اطلاع می دهد که نرم افزار اینستاگرام شما به روز شده است.

 

۸. در مرحله ی بعدی، مجدادا وارد منوی Home اینستاگرام شوید و بر روی آیکون فلش در گوشه سمت راست صفحه را انتخاب کنید تا وارد بخش دایرکت اینستاگرام شوید.

مرحله 8

۹. یکی از چت هایی که قصد تغییر تم آن را دارید از بین چت های موجود انتخاب کنید.

۱۰. در صورتی که تلفن همراه شما دارای سیستم عامل اندروید می باشد، کافیست بر روی تصویر پروفایل شخص مورد نظر کلیک کنید تا وارد منوی تنظیمات آن شوید.

۱۱. همچنین در صورتی که تلفن همراهتان دارای سیستم عامل ios می باشد، کافیست بر روی آیکون به شکل i که در گوشه بالا و سمت چپ صفحه قرار دارد کلیک کنید.

۱۲. سپس در منوی Chat Settings؛ گزینه Theme را انتخاب کنید.

۱۳. اکنون می توانید تکم یا رنگ مورد علاقه خود را از بین تم های موجود در این بخش انتخاب کنید تا از این پس پیام های شما به همان رنگ در بیاید.

مرحله 13

بدین ترتیب، همان طور که مشاهده نمودید، در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید با استفاده از قابیلت تغییر تم دایرکت اینستاگرام ، رنگ پیام ها و ویس های خود را در بخش دایرکت نرم افزار اینستاگرام تغییر دهید و از این طریق به بخش دایرکت و چت های خود در اینستاگرام جلوه ای تازه و زیبا دهید.