اینترنتتکنولوژی

آموزش ترفندهای سرگرم کننده گوگل

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

معرفی بازی و ترفندهای سرگرم کننده گوگل

موتور جستجوی گوگل کاربردهای بیشتری علاوه بر جستجو، پیداکردن اطلاعات، تصاویر و ویدئو دارد، قابلیت هایی که سرگرم کننده نیز هستند. در اینجا شما را با ۵ نمونه از ترفندهای سرگرم کننده گوگل آشنا می کنیم و نحوه استفاده از آن ها را به شما آموزش می دهیم. شما می توانید برای شروع بازی های معرفی شده روی عنوان هر بازی و یا روی عکس آن کلیک کنید.

نکته: شما می توانید برای یادگیری ترفند های جستجو پیشرفته در گوگل مبحث آموزش ترفند و تکنیک های جستجو پیشرفته در گوگل را مطالعه کنید.

 

نواختن گیتار

از آنجایی که گیتار یکی از محبوب ترین سازهاست، گوگل برای علاقمندان به این ساز محبوب دست به اقدامی جالب زد و تصمیم گرفت که این امکان را به موتور جستجو گر خود اضافه کند.

شما می توانید با استفاده از کلیک بر روی عکس زیر از این قابلیت گوگل استفاده کنید.

ترفندهای سرگرم کننده گوگل

 

جستجوب تصویری در زیر آب

یکی دیگر از ترفندهای جالب گوگل، امکان جستجو در زیر آب می باشد که تا حدودی شبیه به Gravity می باشد با این تفاوت که در این حالت جستجو در زیر آب و همراه با ماهی ها و جانوران عجیب زیر آب اتفاق می افتد. برای استفاده از این قابلیت کافیست بر روی عکس زیر کلیک کنید.

ترفندهای سرگرم کننده گوگل

 

بازی پر طرفدار خط خور یا پک من

از بازی های محبوب میکرو بازی سرگرم کننده ی خط خور بوده که اکنون گوگل مجددا آن را برای شما زنده کرده و می توانید به راحتی با کلیک بر روی تصویر زیر وارد بازی شده و با استفاده از کلید های جهت دار صفحه کیبوردتان،خط خور را هدایت کنید.

ترفندهای سرگرم کننده گوگل

 

مار بازی

بازی Snake یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین بازی های گوشی می باشد که افراد زیادی به آن علاقمند هستند، گوگل شرایطی را فراهم آورده که با استفاده از آن می توانید آنلاین Snake را بازی کرد.

ترفندهای سرگرم کننده گوگل

 

شوخی با مایکروسافت

یکی از رقیبان اصلی گوگل در موتورهای جستجو Bing می باشد که صاحبان اصلی آن مایکروسافت می باشد، گووگل در اقدامی جالب سایتی را طراحی کرده که تمام کلمات در آن برعکس هستند و این شامل حال Bing نیز می شود، اگر می خواهید با این شوخی گوگل با مایکروسافت بیشتر آشنا شوید به لینک gnib.org مراجعه فرمایید.