اینترنتشبکه های اجتماعیواتساپ

آموزش بلد(Bold)کردن پیام‌ها در واتساپ

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

بلد(Bold) کردن پیام ها در واتساپ

چگونه می توانم بخشی از پیام های واتساپ را بلد (Bold) کنم؟

یکی از قابلیت های بیشمار نرم افزار واتساپ این است که کاربران می توانند بخش از پیام های متنی خود را پر رنگ نمایند و یا در واقع آن ها را بلد کنند. قابلیت بلد کردن پیام ها در این نرم افزار زمانی کاربرد دارد که کاربران بخواهند بخشی از پیام های خود را که از اهمیت بیشتری برخوردار است را پر رنگ و یا به اصطلاح بلد (Bold) نمایند. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا نحوه ی بلد(Bold)کردن پیام‌ها در واتساپ  را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

نکته: شما می توانید آخرین نسخه برنامه واتساپ را برای اندروید از لینک Google play و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با چگونگی افزودن استیکر متحرک تلگرام به واتساپ ، مبحث آموزش افزودن استیکر متحرک تلگرام به واتساپ را مطالعه نمایید.

 

چگونگی بلد(Bold)کردن پیام‌ها در واتساپ

بنابر این ، اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال راهی برای یادگیری انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه باید به شما بگوییم نیازی به نگرانی نیست تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در مطلب زیر پیش بروید:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید نرم افزار خود را از طریق مارکت های موجود به روز رسانی نمایید.

۲. پس از دانلود و نصب نسخه ی جدید، آن را از منوی برنامه های خود انتخاب و اجرا کنید.

۳. سپس وارد گفتگو یا صفحه چت خود با شخص مورد نظرتان که قصد ارسال پیام برای او را دارید شوید.

۴. اکنون متن مورد نظر خود را در بخش مشخص شده تایپ کنید.

۵.  سپس جهت بلد کردن کل پیام و یا بخشی از پیام، ابتدا و انتهای آن علامت ستاره را همانند تصویر زیر قرار دهید.

بلد(Bold) کردن پیام ها در واتساپ (مرحله 5)

بدین ترتیب همان طور که مشاهده نمودید، در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با گذراندن چند مرحله ی ساده در نرم افزار واتساپ، تمام و یا بخشی از پیام هایتان را در این برنامه پررنگ و یا به اصطلاح بلد(Bold) نمایید.