اینترنتتکنولوژیموبایل

آموزش بستن کامنت در اینستاگرام

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

بستن کامنت در اینستاگرام

 

نحوه بستن کامنت در اینستاگرام

کامنت گذاشتن در اینستاگرام از قابلیت هایی است که برای کاربران بسیار کاربرد دارد، اما زمانی که تمایل داشته باشید با بستن کامنت در اینستاگرام این بخش را برای یکی از پست های خود غیرفعال کنید. در ادامه مطلب با آموزش نحوه بستن کامنت ها در اینستاگرام همراه ما باشید.

نکته: برای آموزش ارسال ویدئو بیشتر از یک دقیقه در اینستاگرام مطلب نحوه گذاشتن igtv در پست اینستاگرام و برای آشنایی با نحوه ساخت گروه در اینستاگرام آموزش ساخت گروه در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

همچنین شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

 

بستن کامنت در اینستاگرام در هنگام انتشار پست های جدید

این ویژگی یکی از قابلیت های محبوب اینستاگرام است که به تازگی به این برنامه اضافه شده، در حقیقت زمانی که شما میخواهید پستی را به اشتراک بگذارید و ممکن است بازخورد های منایسبی دریافت نکنید میتوانید از این قابلیت استفاده کنید، این قابلیت به خصوص برای افراد مشهور و پیج های عمومی در اینستاگرام بسیار مناسب است. برای فعال کردن این قابلیت مراحل زیر را انجام دهید:

۱. در زمان انتشار یک پست، روی گزینه Advanced setting کلیک نمایید.

بستن کامنت در اینستاگرام

۲. بر روی گزینه Turn of commenting کلیک کنید.

بستن کامنت در اینستاگرام

۳. سپس بر روی گزینه Share کلیک کرده تا پست منتشر شود.

بستن کامنت در اینستاگرام

بدین صورت قابلیت ثبت کامنت برای پست خود را غیرفعال کرده اید.

 

بستن کامنت اینستاگرام برای پست های از قبل منتشر شده

این قابلیت فوق العاده حتی زمانی که پست را منتشر کرده اید نیز قابل استفاده است،به عنوان مثال پستی را منتشر کرده اید اما پس از گذشت مدتی به هر دلیلی می خواهید بخش کامنت هارا غیرفعال کنید.

۱. برای این کار در صفحه پروفایل خودتان عکس مورد نظر را باز کنید، بر روی گزینه Option که با علامت سه نقطه نشان داده می شود کلیک کنید.

بستن کامنت در اینستاگرام

۲. در منوی باز شده بر روی گزینه Turn Of Commenting کلیک نمایید.

بستن کامنت در اینستاگرام

به این صورت کامنت ها برای پست منتشر شده تان غیرفعال خواهد شد و افراد دیگر قادر به ثبت کامنت برای پست شما نیستند.