اینترنت

آموزش بازیابی رمز ثنا برای مشاهده ابلاغیه های قضایی در سامانه ثنا

نوشته شده در ۳ سال پیش | ۸ دیدگاه ارسال شده است

آموزش بازیابی رمز ثنا

آموزش بازیابی رمز ثنا برای ورود به سامانه ثنا

قوه قضاییه در سال ۱۳۹۵ برای حفظ حریم خصوصی افراد و کاهش هزینه‌های خدمات سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی را راه‌اندازی کند تا افراد بتوانند بصورت غیرحضوری و الکترونیک به ابلاغ‌های قضایی خود بدون هیچ مشکلی دسترسی داشته باشند. برای پیگیری ابلاغیه های خود لازم است ابتدا در سامانه ثنا ثبت نام نموده و رمز ورود خود را دریافت نمایید. همچنین، برای استفاده از برخی از خدمات سامانه ثنا مانند اطلاع از روند پرونده و دریافت ابلاغ الکترونیک به رمز شخصی نیاز خواهید داشت. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا آموزش بازیابی رمز ثنا را برای شما قرار دهیم.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با نحوه گرفتن برگ پرینت ثنا، مبحث آموزش گرفتن برگ ثنا یا پرینت از مشخصات ثبت شده در ثنا را مطالعه نمایید.

 

نحوه بازیابی رمز ثنا

۱. ابتدا برروی یکی از لینک‌های زیر کلیک کنید تا وارد سامانه ثنا شوید.

sana.adliran.ir

sana1.adliran.ir

۲. در صفحه اولی که برای شما باز می شود، برروی گزینه فراموشی رمز کلیک کنید.

آموزش بازیابی رمز ثنا

۳. در صفحه باز شده دو مرحله مشاهده خواهید کرد.

در فیلدهای مرحله اول اطلاعات شخصی خود شامل کدملی، تاریخ تولد، سریال شناسنامه، شماره موبایلی که با آن در سامانه ثنا ثبت نام کرده اید و عدد تصادفی نشان داده شده را وارد کرده و برروی گزینه ارسال کد فعال سازی کلیک کنید.

نکته: تکمیل گزینه های ستاره دار الزامی‌ست.

نکته: در صورت تعویض شناسنامه خود و دریافت شناسنامه جدید،  این احتمال وجود دارد که با پیام اشتباه بودن سریال شناسنامه مواجه شوید. در اینصورت باید سریال شناسامه قدیمی خود را وارد کنید.

نکته: در صورتیکه با استفاده از مرورگر تلفن همراه خود در حال انجام این کار هستید، حتماً کیبورد گوشی را در حالت انگلیسی قرار بدهید تا اعداد لاتین تایپ شود.

آموزش بازیابی رمز ثنا

۴. با انتخاب گزینه ارسال کد فعال سازی، پیام « کد فعال‌سازی به شماره همراه شما ارسال شد» در بالای صفحه سمت راست برای شما نمایان می شود.

آموزش بازیابی رمز ثنا

۵. کد ارسال شده به تلفن همراه خود را به همراه عدد تصادفی نشان داده شده در مرحله دوم وارد کرده و برروی گزینه ی دریافت رمز شخصی جدید کلیک کنید.

آموزش بازیابی رمز ثنا

۶. در نهایت پس از نمایان شدن پیام « رمز شخصی جدید به شماره همراه شما ارسال شد» ، با استفاده از آن می توانید وارد سامانه ابلاغ بشوید.

آموزش بازیابی رمز ثنا

از این پس می توانید جهت استفاده از سامانه ثنا و مشاهده ابلاغیه هایتان از رمز جدید استفاده کنید. رمز خود را با دقت به خاطر بسپارید و در صورت فراموش کردن آن را در جایی نوشته و در یک مکان مطمئن نگهداری کنید.

۸ دیدگاه را شما می توانید ببینید
  1. امید. جعفری گفت:
    سلام من تو قسمت بازیابی رمز عبور ایمیلی که وارد میکنم رو میزنه اشتباس و من نمیدونم پنجسال پیش کافی نت چه ایمیلی برام وارد کرده
    الان چکار باید بکنم؟
  2. سید حیدر حسینی گفت:
    سلام من تمام مراحل رو انجام میدم پیغام میده که پست الکترونیک رو اشتباه وارد کردید چه باید بکنم مگر ستاره قرمز مهم نیست؟؟
  3. مهدی گفت:
    در قسمت فیلد سریال شناسنامه ۶ عدد بیشتر نوشته نمیشه و قبول نمیکنه سریال من اسپلش به این شکل است
    د۱۳/۷۸۶۵۴۳
    لطفا راهنمایی کنید
  4. ابوالفضل گفت:
    خوب وعالی
  5. ابوالفضل گفت:
    سلام من رمز شخصی خودم رو فراموش کردم
    • کیان گفت:
      با سلام، با ورود به سامانه و وارد نمودن اطلاعات خود، می توانید رمز شخصی جدید را دریافت کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید پست مربوطه را مطالعه نمایید.