شبکه های اجتماعیواتساپ

آموزش بازگردانی پیام های واتساپ

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش بازگردانی پیام های واتساپ

چگونه پیام های حذف شده واتساپ را بخوانم؟

دسترسی به پیام های حذف شده در واتساپ یکی از کارهایی است که کاربران این اپلیکیشن تمایل به انجام این کار را دارند. این قابلیت در نسخه های قبلی واتساپ امکان پذیر نبود اما در نسخه های اخیر این اپلیکیشن امکان بازگردانی پیام های واتساپ وجود دارد و شما می توانید به راحتی با استفاده از روش گفته شده، پیام های حذف شده واتساپ خود را بازگردانید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه واتساپ را برای اندروید از لینک Google play و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با چگونگی بکاپ گیری خودکار عکس و ویدیو واتساپ در گوگل فوتو، مبحث آموزش بکاپ خودکار عکس و ویدیو واتساپ در گوگل فوتو را مطالعه نمایید.

 

بازگردانی پیام های واتساپ از طریق بکاپ واتساپ

استفاده از این روش بازگردانی پیام های واتساپ زمانی بیشترین کابرد را دارد که شما به دلخواه و یا سهوا یک پیامی را پاک کرده اید و قصد خواندن مجدد آن را دارید. جهت یادگیری نحو بازگردانی پیام های واتساپ مراحل زیر را به ترتیب طی نمایید.

۱. ابتدا اپلیکیشن واتساپ را اجرا کنید.

۲. سپس بر روی آیکون سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

آموزش بازگردانی پیام های واتساپ(مرحله 2)

 

۳. در صفحه جدیدی که برای شما باز می شود گزینه Settings را انتخاب کنید.

آموزش بازگردانی پیام های واتساپ(مرحله 3)

 

۴. در این مرحله کافیست بر روی گزینه Chats کلیک کنید.

مرحله 4

 

۵. در منوی Chats گزینه Chat Backup را انتخاب کنید.

مرحله 5

 

۶. در نهایت باید به زمان آخرین بکاپ گیری توجه کنید و مطمئن شوید که پیام حذف شده در این بازه باشد، سپس با انتخاب گزینه سبزرنگ Back Up می توانید عمل بکاپ گیری خود را آغاز کنید.

مرحله 6

۷. بدین ترتیب شما می توانید به آسانی از طریق روش گفته شده در بالا، پیام های حذف شده واتساپ خود را بازیابی کنید و آن هارا بخوانید.