اینترنت

آموزش بازگردانی حساب کاربری گوگل

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

بازگردانی جیمیل

آموزش بازگردانی حساب کاربری گوگل

طی سال ها، گوگل خدمات خود را از جیمیل به درایو، عکس ها، مخاطبان، تقویم، اسناد و غیره گسترش داده است. در حال حاضر بیش از ۴۰ اپلیکیشن هستند و یک اکانت گوگل برای مدیریت آنها کافی است. این سیاست تک اکانتی به معنای این است که اگر اکانت گوگل (اکانت جیمیل) خود را از دست بدهید یا آن را حذف کنید، تمامی اطلاعاتی که در این اپلیکیشن ها ذخیره کرده اید را از دست می دهید. در این مطلب قصد داریم تا به شما نحوه بازگردانی حساب کاربری گوگل را آموزش دهیم. در واقع گوگل این قابلیت را در اختیار کاربران قرار داده تا در صورت پشیمان شدن از حذف حساب کاربری گوگل مجددا بتوانند آن را در مدت زمان محدودی بازیابی نمایند.

با ادامه این مطلب همراه ما باشید.شما می توانید اپلیکیشن های جی‌میل را برای گوشی و تبلت های آندرویدی از لینک Google Play و برای گوشی آیفون و سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود و نصب نمایید.

نکته: شما می توانید برای یادگیری آموزش روش های جدید بازیابی ایمیل های پاک شده جیمیل، مبحث آموزش روش های جدید بازیابی ایمیل های پاک شده جیمیل را مطالعه نمایید.

 

نحوه بازگردانی حساب کاربری گوگل(Gmail)

۱. جهت انجام این کار ابتدا وارد صفحه Google Help شوید

۲.  در صفحه باز شده بر روی Google Account کلیک نمایید.

بازگردانی حساب کاربری گوگل(مرحله 2)

۳. در این مرحله باید گزینه Account recovery را انتخاب کنید.

۴. از منوی نمایان شده گزینه Recover your Google Account or Gmail را انتخاب نمایید.

بازگردانی حساب کاربری گوگل(مرحله 4)

 

۵. وارد یک صفحه ی راهنمایی خواهید شد که با کلیک بر روی لینک Follow the steps می توانید وارد مراحل بازیابی حساب کاربری شوید.

بازگردانی حساب کاربری گوگل(مرحله 5)

۶. در بخش جدید صفحه ی بازیابی حساب کاربری که باید در کادر آن ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد نمایید و مراحل مربوط به بازیابی حسابتان را انجام دهید.

نکته: در صورت فراموشی رمز عبور خود با انتخاب گزینه Try a different question روش دیگری را برای فعال کردن حساب کاربریتان انتخاب کنید.

بازگردانی حساب کاربری گوگل(مرحله 7)

بدین ترتیب شما با ساتفاده از مراحل گفته شده در بالا می توانید جیمیل حذف شده ی خود را باز گردانی کنید. و با انجام این کار تمامی اطلاعات شما نیر باز می گردند.

 

منبع