تلگرامشبکه های اجتماعی

آموزش انتقال اعضای یک گروه در تلگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

انتقال اعضای یک گروه در تلگرام

آموزش انتقال اعضای یک گروه در تلگرام

امروزه شبکه های اجتماعی به خصوص تلگرام عضو جدا نشدنی زندگی ما شده اند و هرکس متناسب با شغل و حرفه خود به نحوی با آن در ارتباط می باشد. به همین دلیل است که افراد همواره به دنبال ترفند ها و تکنیک های این شبکه احتماعی محبوب می باشند. یکی از قابلیت های منحصر به فرد تلگرام که ممکن است برایتان بسیار مفید باشد،انتقال اعضای یک گروه به گروه دیگر می باشد که از طریق آن می توانید اعضای گروه های تلگرامی خود را افزایش دهید. در ادامه با آموزش آموزش انتقال اعضای یک گروه در تلگرام با ما همراه باشید.

نکته: آخرین نسخه برنامه تلگرام را برای اندروید از لینک Google paly و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

همچنین می توانید برای آشنایی با چگونگی رفع مشکل بالا نیامدن مخاطبین در تلگرام، مبحث آموزش رفع مشکل بالا نیامدن مخاطبین در تلگرام را مطالعه نمایید.

 

روش های افزایش اعضای یک گروه در تلگرام

با گسترش تلگرام، کانال های تلگرام زیادی ایجاد شد و کم کم کسب درآمد از تلگرام شکل گرفت که امروزه صد ها هزار نفر مشغول به کسب درآمد از تلگرام هستند.یکی از سوالاتی که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده این است که چگونه می توانند اعضای گروه تلگرامی خود را افزایش دهند. شما می توانید دوستان و آشنایانتان را به گروه دعوت کنید و یا ازسایر اعضا بخواهید که افراد مورد نظرشان را به گروه اضافه کنند.

خوب است بدانید که روش دیگری هم برای افزایش اعضای گروه وجود دارد. شما می توانید اطلاعات کاربران گروههایی که در آن ها عضو هستید را جمع آوری کرده و همه را به صورت یکجا به گروه خود منتقل کنید. نرم افزار Telegram Auto یکی از ابزار هایی است که به شما امکان می دهد برای انتقال اعضای یک گروه به گروه دیگر اقدام نمایید. در ادامه در خصوص این نرم افزار به طور کامل توضیح داده و نحوه کار با آن را آموزش می دهیم.

نحوه انتقال اعضای یک گروه در تلگرام

۱. ابتدا برای دانلود نرم افزار Telegram Auto وارد وبسایت telegramauto.com شوید.

۲. سپس از پایین صفحه روی گزینه Download now کلیک کنید.

۳. در این مرحله ایمیل خود را در کادر مربوطه وارد کنید و مجددا Download Now را بزنید تا فرآیند دریافت فایل آغاز شود.

۴. پس از نصب و اجرای برنامه صفحه ای مانند تصویر زیر برایتان نمایش داده می شود.

۵. در کادر بالایی کشور خود را انتخاب کنید و در کادر پایین هم شماره موبایلتان را وارد نمایید.

۶. سپس بر روی گزینه Next در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

انتقال اعضای یک گروه در تلگرام

۷. پس از انجام مراحل بالا، یک کد تایید در تلگرام دریافت می کنید که باید آن را در بخش مشخص شده وارد نمایید تا صفحه اصلی نرم افزار Telegram Auto برایتان نمایش داده شود.

۸. در این مرحله جهت انتقال اعضای یک گروه به گروه دیگر در تلگرام، گزینه Add Group Members را انتخاب کنید.

۹. سپس از قسمت راست روی Export From Group کلیک کنید.

۱۰. اکنون لینک گروه مورد نظرتان را در کادر مربوطه وارد کنید.

نکته: به این نکته نیز توجه داشته باشید که باید آدرس گروه را مطابق تصویر همراه با https:// وارد کنید و روی Find کلیک کنید.

مرحله 10

۱۱. در منوی جدیدی که برای شما نمایان می شود، گزینه Export Members را انتخاب کنید.

۱۲. برنامه Telegram Auto  شروع به استخراج اطلاعات می کند و تمامی اعضای این گروه را در لیستی برایتان نمایش می دهد.

۱۳. پس از پایان کار در کادر موجود در پایین صفحه آدرس گروه خود را وارد کنید و Add To Group را بزنید تا تمامی اعضای نمایش داده شده به کانال مورد نظرتان منتقل شوند.

مرحله 13