اینترنتتلگرامشبکه های اجتماعی

آموزش افزودن چت‌های تلگرام به صفحه گوشی

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

افزودن چت‌های تلگرام به صفحه گوشی

چگونه می توانم برخی از چت های مهم تلگرام را به عنوان میانبر به صفحه تلفن همراهم اضافه کنم؟

قابلیت افزودن چت های پر کاربرد به صفحه گوشی یکی از قابلیت ها و امکانات جدید نرم افزار محبوب تلگرام است که اگر از کاربران این نرم افزار باشید با استفاده از این قابلیت منحصر به فرد که تاکنون در هیچ یک از شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها ارائه نشده است، می توانید گقتگو ها، گروه ها و یا حتی کانال های محبوب خود را که در طول روز بیشتر از بقیه با آن سر و کار دارید را به صفحه اولیه تلفن همراه خود اضافه کنید. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه افزودن چت‌های تلگرام به صفحه گوشی را به شما آموزش دهیم. با ما در ادامه ی این مطلب همراه باشید.

نکته: آخرین نسخه برنامه تلگرام را برای اندروید از لینک Google paly و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین برای یادگیری چگونگی حذف خودکار پیام‌های جدید کانال و گروه تلگرام، مبحث آموزش حذف خودکار پیام‌های جدید کانال و گروه تلگرام را مطالعه نمایید.

 

نحوه افزودن چت‌های تلگرام به صفحه گوشی

افزودن گقتگو ها، گروه ها و یا حتی کانال های محبوبتان در نرم افزار تلگرام به شما کمک می کند تا بتوانید به افرادی که بیشتر از بقیه با آن ها در ارتباط هستید در سریع ترین زمان ممکن دسترسی یابید. جهت یادگیری نحوه انجام این کار به ترتیب و طبق مراحل زیر پیش بروید:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید نرم افزار تلگرام خود را از طریق مارکت های موجود به روز رسانی نمایید.

۲. پس از دانلود و نصب نسخه ی جدید، نرم افزار تلگرام را از منوی برنامه های خود انتخاب و اجرا کنید.

۳. سپس در منوی اولیه نرم افزار تلگرام، از بین تمام کانال ها و چت های تلگرامتان، کانال یا گروه مورد نظر خود را جستجو کنید.

۴.  در این بخش باید بر روی نام کانال یا گروه ضربه زده تا اطلاعات آن برایتان نمایش داده شود.

افزودن چت‌های تلگرام به صفحه گوشی

۵. در منوی جدیدی که برای شما نمایان می شود، آیکون به شکل سه نقطه عمودی که در گوشه سمت راست و بالای صفحه قرار دارد را انتخاب کنید.

مرحله 5

۶. در ابن مرحله باید در منوی جدید نمایش داده شده، بر روی گزینه Add To Home Screen کلیک کنید.

مرحله 6

بدین ترتیب، همان طور که مشاهده نمودید، در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه به راحتی و تنها با استفاده از ایجاد یکسری تغییرات در منوی تنظیمات گفتگو، گروه یا کانال مورد نظر خود، می توانید آن را به منوی اولیه تلفن همراه خود اضافه کنید.