اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش افزودن لینک به استوری اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

افزودن لینک به استوری اینستاگرام

آموزش افزودن لینک به استوری اینستاگرام

بسیاری از کاربران و بلاگر ها با استفاده از اضافه کردن لینک به استوری های خود، به بازدید پیج خود می افزایند. حتما می دانید که در بیو اینستاگرام نیز امکان اضافه نمودن لینک می باشد اما تنها فقط یک لینک می توانید به بخش بیو اینستاگرام خود اضافه نمایید. در صورتی که در استوری اینستاگرام امکان اضافه نمودن چندین لینک برای کاربران وجود دارد. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا نحوه افزودن لینک به استوری اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای یادگیری آموزش استفاده از ایموجی و استیکر در استوری اینستاگرام، مبحث آموزش استفاده از ایموجی و استیکر در استوری اینستاگرام  را مطالعه نمایید.

 

نحوه افزودن لینک به استوری اینستاگرام

اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام بسیار آسان و کاربردی می باشد و اگر شما دارای اکانت اینستاگرام باشید به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. جهت یادگیری نحوه اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام مراحل زیر را به ترتیب طی کنید.

۱. قبل از هر چیزی استوری اینستاگرام خود را که قصد افزودن لینک به آن را دارید آماده کنید.

۲. سپس در قسمت استیکر ها، آیکون لینک (Link) را انتخاب کنید.

لینک استوری اینستاگرام

۳. پس از ورود به صفحه ی افزودن لینک، آدرس صفحه یا لینک مورد نظر خود را در بخش مشخص شده وارد نمایید.

افزودن لینک در استوری اینستاگرام

۴. در نهایت بر روی گزینه Done کلیک کنید.

۵. با استفاده از مراحل گفته شده در بالا می توانید لینک های مورد نظر خود را به استوری اینستاگرام بیفزایید تا بازدید پیجتان بالا برود.