تلگرامشبکه های اجتماعی

آموزش افزودن عضو به گروه تلگرام از طریق لینک

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

افزودن عضو به گروه تلگرام از طریق لینک

آموزش افزودن عضو به گروه تلگرام از طریق لینک

افزودن اعضای جدید به گروه های تلگرامی یکی از آن دسته کارهایی است که راه و روش های متفاوتی دارد. یکی از راحت ترین روش هایی که با استفاده از آن می توانید اعضای جدیدی را به گروه های تلگرامی که صاحب آن ها هستید اضافه کنید، از طریق تنظیمات موجود در خود گروه ها و با استفاده از گزینه Add member می باشد. اما یکی دیگر از روش های افزودن عضو به گروه های تلگرام، اسنفاده از لینک گروه می باشد که با ارسال آن به اشخاصی که می خواهید می توانید آن ها را عضو کنید. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه  افزودن عضو به گروه تلگرام از طریق لینک را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

نکته: آخرین نسخه برنامه تلگرام را برای اندروید از لینک Google paly و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین برای یادگیری چگونگی  استفاده از قابلیت ری‌ اکشن تلگرام، مبحث آموزش استفاده از قابلیت ری‌ اکشن تلگرام را مطالعه نمایید.

 

نحوه دسترسی به لینک گروه های تلگرام

همان طور که گفتیم کاربران تلگرام می توانند از طریق ارسال لینک گروه به دوستان و آشنایان خود در تلگرام آن ها را عضو کنند. اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال راهی برای انجام این کار هستید به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در زیر پیش بروید:

۱. ابتدا و در اولین مرحله باید نرم افزار تلگرام خود را به روز رسانی کنید و نسخه ی آخر آن را از طریق مارکت های موجود در بازار دانلود و نصب نمایید.

۲. در این مرحله باید نرم افزار تلگرام خود را اجرا کنید.

۳. سپس در منوی اولیه آن، از بین تمام گروه ها و چت های تلگرامتان، گروه مورد نظر خود را که قصد ارسال لینک آن برای آشنایان خود را دارید، جستجو کنید.

افزودن عضو به گروه تلگرام از طریق لینک

۴.  در این بخش باید بر روی نام گروه ضربه زده تا اطلاعات آن برایتان نمایش داده شود.

۵. در منوی جدیدی که برای شما نمایان می شود، گزینه Add member را انتخاب کنید.

افزودن عضو به گروه تلگرام از طریق لینک

۶. جهت دسترسی به لینک گروه مورد نظرتان، از بخش فوقانی صفحه گزینه Invite to Group via Link را انتخاب نمایید.

افزودن عضو به گروه تلگرام از طریق لینک

۷. مشاهده می نمایید که با انتخاب این گزینه، منوی جدیدی برای شما نمایش داده می شود دو گزینه قرار دارد که با انتخاب گزینه Copy لینک گروه کپی می شود و شما می توانید با ارسال آن در صفحه چت افراد مورد نظرتان می توانید آن ها را عضو گروه خود کنید.

مرحله 7

۸. همچنین با انتخاب گزینه Share می توانید به صورت جدا گانه لینک را در پیام رسان ها و شبکه ها اجتماعی دیگر برای اشخاص ارسال کتید.

مرحله 8

بدین ترتیب همان طور که مشاهده نمودید با استفاده از یادگیری آموزش بالا، به راحتی و تنها در چند مرحله ی ساده می توانید از طریق ارسال لینک برای دوستان و آشنایان خود آن را به گروه های خود دعوت کنید.