شبکه های اجتماعیواتساپ

آموزش افزودن ایموجی به لیست ری‌اکشن واتساپ

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

افزودن ایموجی به لیست ری‌اکشن واتساپ

چگونه می توانم به لیست ایموجی های ری اکشن واتساپ ایموجی جدید اضافه کنم؟

اگر از کاربران اینترنت هستید حتما از نرم افزار واتساپ نیز استفاده نموده اید و می دانید که این برنامه یکی از محبوب ترین پیام رسان های عصر حاضر می باشد که روزانه افراد زیادی کارهای روتین خود را با استفاده از آن انجام می دهند. همین موضوع توسعه دهندگان این برنامه را وا داشت تا به دنبال روش های خلاقانه ای برای افزودن قابلیت های جدید برای این نرم افزار باشند. یکی از این قابلیت ها که به تازگی و در نسخه های اخیر این پیام رسان محبوب به آن افزوده شده است، قابلیت ری اکشن می باشد که کاربران می توانند در مقابل پیام ها و پست های دیگران واکنش خود را نشان دهند.  به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه افزودن ایموجی به لیست ری‌اکشن واتساپ را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

نکته: شما می توانید آخرین نسخه برنامه واتساپ را برای اندروید از لینک Google play و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین می توانید برای آشنایی با چگونگی آموزش غیر فعال سازی نمایش آخرین بازدید واتساپ، مبحث آموزش غیر فعال سازی نمایش آخرین بازدید واتساپ را مطالعه نمایید.

 

چگونگی افزودن ایموجی به لیست ری‌اکشن واتساپ

بدین ترتیب اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یادگیری نحوه انجام این کار هستید، باید به شما بگوییم پروسه سختی را پیش رو ندارید و تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل زیر پیش بروید:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید نرم افزار خود را از طریق مارکت های موجود به روز رسانی نمایید.

۲. پس از دانلود و نصب نسخه ی جدید، آن را از منوی برنامه های خود انتخاب و اجرا کنید.

۳. سپس در منوی اولیه نرم افزار واتساپ، از بین تمام گفتگو ها و گروه های موجود، پیام مورد نظر خود را که قصد ارسال واکنش به آن را دارید، جستجو کنید.

۴. در این مرحله باید بر روی پیام مورد نظر خودتان ضربه بزنید و چند ثانیه نگه دارید.

۵. در مرحله ی پنجم، همان طور که مشاهده می نمایید ، منوی جدیدی  برای شما نمایش داده می شود که در آن لیستی از ایموجی های مختلف نمایش داده شده است.

۶. اگر ایموجی مورد نظر شما در این لیست وجود ندارد، تنها کافیست بر روی آیکون به شکل + کلیک کنید.

مرحله 6

۷. در این مرحله به صفحه ی ایموجی های کیبورد خود هدایت می شوید.

۸. جهت افزودن ایموجی و ارسال آن به عنوان ری اکشن به پیام مورد نظرتان کافیست ایموجی مورد علاقه خود را انتخاب کنید.