اینترنتموبایل

آموزش افزایش فالور در تیک تاک

نوشته شده در ۴ سال پیش | ۱۱ دیدگاه ارسال شده است

 

آموزش افزایش فالور در تیک تاک

چگونه می توانید بازدید و فالور بیشتری در مورد فیلم های Tik Tok خود و همچنین لایک به دست آورید؟ در نگاه اول، شما ممکن است فکر کنید فقط فیلم های جالب تری بسازید ( در واقع جای خوبی برای شروع است اما این تمام واقعیت نیست) و حتی به آن هم نزدیک نیست. کمی که شما درون سیستم Tik Tok جستجو کنید، خیلی سریع متوجه میشوید که فیلم فقط بخشی از آن معادله است. در این مطلب روش های افزایش فالور در تیک تاک را به شما ارائه می کنیم.

نکته: شما می توانید آخرین نسخه برنامه تیک تاک را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

همچنین برای آموزش ذخیره ویدئو در تیک تاک مطلب چگونگی ذخیره ویدئو در تیک تاک را مطالعه نمایید.

 

۱. پروفایل خود را سفارش سازی کنید

بخش مهمی از جذب بیننده، استفاده از اصول اولیه جذب است. پروفایل خوب بدان معنی است که شخصی که یکی از فیلم های شما را تماشا می کند، بیشتر احتمال دارد که کنجکاو شود و تعداد بیشتری از ویدئوها را تماشا کند و آنها را لایک میکند، در حالی که یک پروفایل بد یا زشت ناآگاهانه کسی را وسوسه نمیکند و آن شخص به اشتراک ویدئوهای شما اقدام نخواهد کرد.
یکی از عناصر profile خوب تیک تاک یک نام کاربری معقول است، اسم پروفایل شما باید شیک و جذاب باشد مثلا *۶۵nega67* نام کاربری خوبی نیست باید اسم شما شیک و خوشگل باشد برای خوشگل کردن اسم خود میتوانید از این سایت استفاده کنید. در صورت داشتن یک عکس خوب، از خودتان یک عکس اضافه کنید، لینکهایی به شبکه های دیگر رسانه های اجتماعی خود اضافه کنید تا افرادی که می خواهند با شما ارتباط برقرار کنند، بیشتر بتوانند این کار را انجام دهند. رابطه و لینک بیشتر = نمایش بیشتر. پروفایل شما باید نشان دهد که شما چه کسی هستید و با سبک ویدیوی خود چه کاری انجام می دهید، اما باید با بینندگان جدید نیز دوستانه باش تا احساس غریبی نکنند.

 

۲. اجتماعی باشید تا لایک بیشتری بگیرید

افزایش فالور در تیک توک

تیک تاک خود یک شبکه اجتماعی است و بر جنبه اجتماعی تأکید دارد. تماشای فیلم های دیگران، دیدن کارهایشان، پشتیبانی از آنها با لایک و اظهار نظر و اشتراک گذاری – این موارد نه تنها به شخصی که فیلم های شما را تماشا می کند، بلکه فیلم های شما را نیز تقویت می کند. نام کاربری شما در آن نظرات ظاهر می شود و اگر چیزهای جالبی برای گفتن دارید در نظرات بگویید و خود را معرفی کنید تا بقیه ویدئوهای شما را تماشا کنند.
شما می خواهید یک بخش فعال در انجمن Tik Tok باشید، یک رابطه عمیق دوستانه با دیگران شکل دهید و به دیگران کمک کنید. وقتی به اظهار نظر کسی در مورد ویدیوی شما به صورت مثبت و فراگیر پاسخ می دهید، احتمال دارد آنها تعهد خود را نسبت به فیلم هایی که تولید می کنید تا حد زیادی افزایش دهند و عاشق کار شما شوند.

 

۳. گرفتن تاج(تاییدیه) تیک تاک

افزایش فالور در تیک توک

تاج در Tik Tok یک نماد تاج است که در پروفایل ها و فیلم های خاص کاربران ممتاز و ستاره ظاهر می شود. در اصل، داشتن تاج به معنای این است که شما یک فرد تأثیرگذار در این شبکه شناخته شده اید، یک اینفلوئنسر. کارکنان تیک تاک در Tik Tok وجود دارند و این شبکه اجتماعی را مدام و به صورت ۲۴ ساعته گشت و گذار می کنند، به دنبال افرادی می شوند که کارشان را می خواهند تشویق کنند و نماد تاج یکی از پاداش هایی است که گاها به آنها می دهند.
تاج پاداشی به نشانه موفقیت شما در این شبکه اجتماعی است،در ضمن، هر وقت ممکن بود باید با چهره های تاج دار در Tik Tok تعامل برقرار کنید، بنابراین از محبوبیت آنها برای معروف تر شدن خودتان استفاده می کنید. اگر نظر خود را در مورد ویدئویی بگذارید که روزانه ۱۰۰۰۰۰ بازدید دارد، نظر شما تأثیر بسیار بیشتری خواهد داشت از آنکه اگر آن را در یک ویدیو بگذارید که روزانه ۱۰۰ بازدید دارد، تلاش کنید تا با تولید محتوای عالی، کمک به دیگران در شبکه، فعال بودن و به طور کلی به عنوان یک شخص خوب، تاج خود را بدست آورید.

 

۴. از هشتگ های ترند تیک تاک استفاده کنید

افزایش فالور در تیک توک

برخی از کاربران Tik Tok بسته به سبک و روشی تهیه ویدئو خود می توانند فیلم ها را خیلی سریع تولید کنند. اگر چنین خالقی هستید، می توانید از هشتگ های معروف در Tik Tok استفاده کنید تا ببینید که علاقه عمومی در کجا قرار دارد، و فیلم هایی را ایجاد کنید که برای آن هشتگ ها مناسب باشند. سپس ویدیوی خود را با برچسب مناسب بارگذاری می کنید، و نه تنها بیننده را به دست می آورید، بلکه بیشتر دیده میشوید به این خاطر که هشتگ یعنی پرطرفدارترین موضوعات در سایت و این خود یعنی افراد بیشتری دنبال ان موضوع هستند و به بازدید ویدئوهای شما نیز کمک میکند.

 

۵. از چالش های تیک تاک استفاده کنید تا لایک بیشتر بگیرید

افزایش فالور در تیک توک

چالش ها راهی عالی برای افزایش درگیر شدن مخاطبان و جذب افرادی است که درباره این چالش می شنوند. شما یا می توانید چالش خود را ایجاد کنید ، یا در برنامه هایی که توسط دیگران آغاز شده است شرکت کنید. مانند سایر رسانه های اجتماعی، انجام هر دو توصیه می شود – شما می خواهید به عنوان یک عضو جامعه و به عنوان یک خالق در نوع خود مشاهده شوید. خوب شرکت کنید، به چالش دیگران بروید یا مردم را به چالش خود دعوت کنید و از کارهای عالی دیگران تقدیر کنید – همه اینها باعث می شود محبوبیت شخصی شما بالا رود.

 

۶. همکاری

افزایش فالور در تیک توک

همکاری بخش بزرگی از Tik Tok است. از زمان معرفی دونفره، کار با سایر افراد آسانتر از همیشه شده است. دوئت تنها راه همکاری نیستند، اما آنها ساده ترین هستند. اگر سایر کاربران را با سطح مشابهی از دنبال کنندگان یا شخصی که در یک رده با شما قرار دارند، می یابید، پیشنهاد یک پروژه ویدیویی مشترک می تواند مخاطبان کاملاً جدیدی را برای شما کسب کند. شما می توانید با افرادی که به خوبی آنها را می شناسید همکاری کنید، یا می توانید با درخواست های همکاری به سازندگان محبوب ارسال کنید – اما تعجب نکنید اگر دیگران با تعداد مبحوبیت قابل توجهی بالاتر از شما را مودبانه (یا غیر مودبانه) رد کنند. هرگز از تلاش باز ناایستید.

 

۷. زیاد پست کنید و محتوای جدید ارائه کنید

اگر می خواهید در تیک تاک موفق و بازدید بیشتری برای ویدئوهای خود بگیرید، باید حداقل روزانه فیلم های با کیفیت خوب ارسال کنید. اگر به طور جدی سعی در یافتن فالور دارید، شاید لازم باشد کارهای بیشتری انجام دهید. البته کیفیت همیشه مهمتر از کمیت است و نباید کیفیت را فدای کمیت مطالب کنید. شما بسیار بهتر جلوه میدهید اگه که کمتر پست بگذارید اما با محتوای با کیفیت بسیار داشته باشید. دقیقا شبیه وبسایت ما ما کم مطلب میگذاریم ولی کیفیت مقاله های بسیار بالاست شاید تا کنون توجه این موضوع شده باشید. هر ویدئویی که در تیک تاک بگذارید نشان میدهد که چند نفر ان را بازدید کرده اند و متقابلا انتظار دارید چند نفر شمارا دنبال کنند.

 

۸. از برنامه تلگرام استفاده کنید تا فالور های جدیدی بیابید

افزایش فالور در تیک توک

برخی از سازندگان ویدئو همه تلاش خود را روی Tik Tok متمرکز می کنند، اما این یک اشتباه است. اگرچه تیک تاک باید مکانی اصلی باشد که بتوانید انرژی خود را روی ان بگذارید، اما تلگرام نیز می تواند به شما کمک ویژه ای کند تا دنبال کنندگان بیشتری جذب کنید. دلیل این امر این است که در حالی که ممکن است شخصی در Tik Tok فالور زیادی نداشته باشد، ممکن است در تلگرام یا دیگر شبکه های اجتماعی شخص معروفی باشد، حضور اساسی در سایر شبکه های اجتماعی و رسانه ای مثل تلگرام می تواند سود سهام زیادی بپردازد و باعث افزایش فالور در تیک تاک شما بشود.

 

سخن آخر

در این قسمت ما خلاصه ای از از کارهایی که لازم است جهت افزایش فالور تیک تاک به صورت رایگان و لایک ویدئوهای خود انجام دهید را لیست کرده ایم
• Influencers برتر را دنبال کنید. …
• پروفایل خود را جذاب کنید: …
• آنچه دیگران انجام می دهند را انجام دهید: …
• محتوای خود را به خود TikTok محدود نکنید: …
• با دیگران همکاری کنید: …
• ارسال محتوای جدید در زمان مناسب:.
وقت صرف کنید، محتوای خوب تولید کنید و از افزایش فالور طبیعی لذت ببرید.

 

منبع

۱۱ دیدگاه را شما می توانید ببینید
  1. تنهابچه گگ کوند گفت:
    rahimkondoze
  2. صوفی زلمی تبخوش گفت:
    کابل
  3. محمدحق حقیار گفت:
    واقعا مطالب خیلی جالب را ارایه کردید تشکر
  4. رامیلا گفت:
    می‌خوام فالوور تیک زیاد شوند چیکار کنم
    • کیان گفت:
      سلام و وقت بخیر
      از نمونه پسورد زیر استفاده کنید:
      Tt8zaj0BokJE18kZ
      اگه با این پسورد هم موفق نشدین، برنامه فیلترشکن خودتون رو عوض کنید، از برنامه های سالم استفاده کنید. و اینکه اول فیلترشکن رو روشن کنید و بعد اسنپ چت رو باز کنید.
  5. Sofizada گفت:
    میخایم فالو های تیک تاک ما زیاد شود
    • کیان گفت:
      با سلام، جهت بالا بردن فالور در تیک تاک لطفا پست زیر را مطالعه نمایید.
      <a href="https://tazehkar.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%81%d8%a7%d9%84%d9%88%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%db%8c%da%a9-%d8%aa%d8%a7%da%a9/" rel="ugc">https://tazehkar.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%81%d8%a7%d9%84%d9%88%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%db%8c%da%a9-%d8%aa%d8%a7%da%a9/</a>
  6. Hadise گفت:
    سلام خیلی خوب بود ممنون?
    لطفا منو تو TikTok دنبال کنید تازه شروع کردم
  7. Sajad Matin گفت:
    how to go live on tik tok with other friends