شبکه های اجتماعیواتساپ

آموزش اضافه کردن استیکر به واتساپ – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش اضافه کردن استیکر به واتساپ

آموزش اضافه کردن استیکر در واتساپ

واتساپ پیام رسان ارتباطی جدید است که هر روزه به قابلیت ها و امکانات آن اضافه می شود. از جمله قابلیت های واتساپ ارسال و دریافت استیکر از طرف دوستان و آشنایان می باشد. این استیکرها تصاویر بسیار زیبایی هستند و کاربران میتوانند از آن ها در تمامی سیستم عامل های گوشی استفاده کنند. استیکر ها در واقع همان تصاویر کوچک شده ای هستند که می توانند حاوی متن نیز باشند. ما در این آموزش به چگونگی اضافه کردن استیکر در واتساپ می پردازیم.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه واتساپ را برای اندروید از لینک Google play و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای رفع مشکلات رایج واتساپ در بخش های مخاطبین، اتصال به اینترنت و.. مبحث آموزش روش های حل رایج ترین مشکلات واتساپ را مطالعه نمایید.

 

اضافه کردن استیکر های ارسال شده توسط دوستان به واتساپ

گاهی اوقات ممکن است از طرف یکی از مخاطبین خود یک استیکر دریافت کنید که شما آن را ندارید و تمایل به اضافه کردن آن داشته باشید. شما می توانید به سادگی پکیج کامل آن استیکر را دریافت کنید. برای این کار کافیست مراحل زیر را طی کنید.

۱. ابتدا بر روی استیکر مورد نظر خود ضربه بزنید .

۲. در پنجره باز شده باید بر روی گزینه View More  کلیک نمایید تا پکیج کامل آن برایتان نمایان شود.

آموزش اضافه کردن استیکر به واتساپ

۳. پس از مشاهده تمام استیکر های پکیج مورد نظرتان، درصورت تمایل به افزودن آن به لیست استیکرهای واتساپ کافیست بر روی گزینه Download کلیک نمایید.

آموزش اضافه کردن استیکر به واتساپ

۴. در نهایت لازم است تا کمی صبر کنید تا دانلود به اتمام برسد سپس مشاهده می کنید که پکیج استیکر مورد نظرتان به لیست استیکر های واتساپ شما اضافه می شود.

 

اضافه کردن استیکر واتساپ از لیست استیکرهای به روز

یکی از قابلیت های واتساپ این است که کاربران می توانند استیکر های جدید و به روز واتساپ را به لیست استیکر های خود اضافه کنند. برای این کار کافیست طبق مراحل زیر پیش بروید.

۱. ابتدا برنامه واتساپ را اجرا کنید و وارد صفحه چت یکی از مخاطبین خود شوید.

۲. سپس بر روی آیکون صورت در گوشه سمت چپ پایین صفحه کلیک نمایید تا استیکر های شما ظاهر شوند.

آموزش اضافه کردن استیکر به واتساپ

۳. در این مرحله باید بر روی علامت + در انتهای نوار ابزار استیکرها کلیک کنید تا به صفحه استیکرهای جدید هدایت شوید.

آموزش اضافه کردن استیکر به واتساپ

۴. در نهایت لیست استیکرهای جدید و به روز واتساپ برای شما نمایش داده می شود شما می توانید استیکر مورد نظر خود را انتخاب کرده و بر روی دانلود کلیک نمایید. به این ترتیب استیکر مورد نظرتان دانلود خواهد شد.آموزش اضافه کردن استیکر به واتساپ

بدین ترتیب شما می توانید با استفاده از یکی از روش های بالا، استیکر های مورد علاقه خود را به لیست استیکر های خود اضافه نموده و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.