تلگرامشبکه های اجتماعی

آموزش استفاده از چندین اکانت در تلگرام

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

استفاده از چندین اکانت در تلگرام

آموزش استفاده از چندین اکانت در تلگرام به صورت همزمان

بدون شک اپلیکیشن تلگرام به سرعت در حال کسب اعتبار و برجسته تر شدن می باشد. انواع سرویس های که در اختیار کاربران خود قرار میدهد عبارتند از: ویرایش پیام ها در صورت بروز اشتباه، استفاده از گفتگو های مخفی (Secret Chat) که از امنیت حریم شخصی بهتری برخوردار هستند و هم چنین بستری برای انتقال فایل های حجیم تا سقف ۱٫۵ گیگابایت و … در این میان شاید از خود بپرسید، آیا امکان استفاده از چندین اکانت در تلگرام وجود دارد یا خیر، بله شما میتوانید به دلایل مختلف داشتن چند حساب کاربری را انتخاب نمایید. این مسئله هنگامی که قصد تفکیک گفتگو های تان مثلا میان فعالیت های شخصی و کاری داشته باشید؛ به کار می آید و امنیت و حریم شخصی شما در اپلیکیشن را بهبود میبخشد.

نکته: آخرین نسخه برنامه تلگرام را برای اندروید از لینک Google paly و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

همچنین شما می توانید برای آشنایی با نحوه قرار دادن پسورد روی تلگرام مبحث آموزش گذاشتن رمز روی تلگرام (Passcode) را مطالعه نمایید.

 

چگونگی استفاده از چندین اکانت در تلگرام برای کاربران اندروید

به طور کلی، این فرایند برای کاربران اندروید ساده تر است چرا که تلگرام ویژگی های خود را جهت تامین حساب کاربری چندگانه، به روز کرده است. این ویژگی از سه حساب کاربری با شماره های متفاوت پشتیبانی میکند. مراحل زیر را دنبال کنید:

اپلیکیشن رسمی تلگرام را از فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) دانلود کنید. در صورتی که برنامه را از پیش نصب کرده اید نیازی به انجام این مرحله نخواهید داشت.

با شناسه کاربری (ID) و گذرواژه (پسورد) کنونی خود وارد شوید و سپس روی “Menu” در گوشه ی بالا سمت چپ صفحه کلیک کنید.

استفاده از چندین اکانت در تلگرام

گزینه ی را “Add Account” (افزودن حساب کاربری) انتخاب کنید.

استفاده از چندین اکانت در تلگرام

حالا شماره ی دیگری که میخواهید برای ساخت حساب کاربری (اکانت) دوم خود از آن استفاده کنید را وارد کرده و سپس روی تیک سمت راست بالا کلیک نمایید و منتظر تاییدیه خودکار باشید. اکانت دوم تلگرام شما آماده جهت استفاده است.

به جای این کار، میتوانید از Telegram MOD ها استفاده کنید که همین امکانات تلگرام را تأمین میکنند. تنها حساب کاربری دیگر خود را در Telegram MOD ثبت کنید. معروف ترین Telegram MOD، برنامه ی Plus messenger (لینک دانلود) میباشد که از API های تلگرام استفاده کرده و محیط کاربری مشابه و حتی با امکانات بیشتر دارد.

 

چگونگی استفاده از چندین اکانت در تلگرام برای کاربران ios

متأسفانه، امکان استفاده از چندین حساب کاربری تلگرام هنوز برای سیستم عامل iOS به روز نشده است. با این حال، راهی برای کاربران iOS، جهت داشتن چند اکانت وجود دارد. این کار را میشود با کمک نسخه هایMOD تلگرام انجام داد. نسخه های MOD متعددی نظیر Telegram X (لینک دانلود) و Loopy Messenger (لینک دانلود) در دسترس کاربران iOS قرار دارد. کافیست حساب کاربری دیگر خود را در یکی از MOD های در دسترس، ثبت نمایید.

داشتن چند حساب کاربری به منظور تفکیک اهداف شخصی و حرفه ای هیجان انگیز است و در بالا راه هایی برای به وقوع پیوستن این هیجان ارائه شده است.

منبع