برنامه iOSشبکه های اجتماعی

آموزش استفاده از فیلترهای چهره در تیک تاک

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

استفاده از فیلترهای چهره در تیک تاک

چگونگی استفاده از فیلترهای چهره در تیک تاک

یکی از برنامه های محبوب برای خلق ویدئو های هیجان انگیز برنامه تیک تاک (Tik Tok) می باشد که با ویژگی های متفاوت خود به شما کمک می کند تا خلاقیت خود را به دیگران نشان دهید، رشد این برنامه بسیار سریع بوده و توانسته است در مدت زمان کوتاهی توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا ویدئو های خود را به همراه فیلتر ها و افکت های متفاوتی ضبط کرده و با دوستانتان به اشتراک بگذارید. ما در این مطلب سعی داریم تا به شما نحوه استفاده از فیلترهای چهره در تیک تاک را آموزش دهیم.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه تیک تاک را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: همچنین برای آشنایی با چگونگی پاک کردن پست و کلیپ منتشر شده در تیک تاک مطلب آموزش حذف پست و ویدیو منتشر شده در تیک تاک (Tiktok) را مطالعه نمایید.

 

نحوه استفاده از فیلترهای چهره در تیک تاک قبل از ضبط ویدئو

با اضافه نمودن افکت ها و جلوه های تصویری قبل از ضبط ویدئو این امکان برای شما وجود دارد که آنها را به صورت در لحظه مشاهده کنید. برای اعمال فیلترها قبل از ضبط ویدئو مراحل زیر را طی کنید:

۱. برنامه تیک تاک (Tik Tok) را اجرا کنید.

۲. آیکون به علاوه (+) در پایین صفحه لمس کنید تا دوربینتان باز شود.

استفاده از فیلترهای چهره در تیک تاک

۳. سپس گزینه Effects در گوشه پایین سمت چپ را انتخاب کنید.

استفاده از فیلترهای چهره در تیک تاک

۴. از بین افکت های موجود یکی از جلوه های ارائه شده توسط برنامه را انتخاب کنید و از آن استفاده نمایید. همچنین شما می توانید از انواع فیلترها، افکت های گربه و سگ، مد روز، انواع افکت های خنده دار و غیره استفاده کنید. روی جلوه ای که می خواهید اضافه کنید ضربه بزنید تا روی صفحه ظاهر شود.

استفاده از فیلترهای چهره در تیک تاک

۵. و درنهایت می توانید ضبط ویدئو را شروع نمایید.

 

نحوه استفاده از فیلترهای چهره در تیک تاک بعد از ضبط ویدئو

در تیک تاک این امکان برای شما وجود دارد افکت هایی را به یک ویدیوی ضبط شده اضافه کنید. برای استفاده از فیلترهای چهره در تیک تاک بعد از ضبط ویدئو مراحل زیر را طی نمایید:

۱. برنامه تیک تاک (Tik Tok) را اجرا کنید.

۲. آیکون به علاوه (+) در پایین صفحه لمس کنید تا دوربینتان باز شود.

۳. سپس ضبط یک ویدیو را اغاز کنید.

۴. زمانی که پنجره پیش نمایش برای شما نمایان می شود، روی گوشه پایین سمت چپ گزینه Effects را انتخاب کنید تا جلوه های موجود روی صفحه نمایان  شوند. می توانید یکی از بسیاری از فیلترها، استیکر ها و سایر جلوه ها را انتخاب کنید.

استفاده از فیلترهای چهره در تیک تاک

۵. فیلتر یا جلوه های زمانی (بارانی، برفی و غیره) را در پایین صفحه انتخاب کنید.

استفاده از فیلترهای چهره در تیک تاک

۶. جلوه های تصویری tiktok را اضافه کنید جلوه ای را که می خواهید به ویدیو اضافه کنید نگه دارید. همچنان که فیلم پخش می شود، آن را نگه دارید. لحظه ای که رها می کنید، اثر فیلتر متوقف می شود. بعد از آن می توانید جلوه دیگری تا انتهای ویدیو اضافه کنید. تیک تاک به شما امکان می دهد جلوه های چندگانه را در یک فیلم واحد ترکیب کنید، بنابراین می توانید لحظات خنده دار و سرگرم کننده ای ایجاد کنید بیاورید.

۷. پس از اتمام تغییرات مد نظرتان، گزینه Save در گوشه پایین سمت راست صفحه را لمس کنید تا جلوه هایی که انتخاب کرده اید برای ویدیوی شما اعمال  شود و سپس می توانید آن را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید.