اینترنت

آموزش استفاده از برنامه رایتل من برای خرید بسته، افزایش اعتبار و…

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش استفاده از برنامه رایتل من

آموزش استفاده از برنامه رایتل من

با گسترش استفاده از تلفن همراه و پیشرفت ارتباطات، اپراتورهای مختلفی مانند همراه اول، ایرانسل و رایتل در حال ارائه سرویس به مشتریان هستند،  یکی از اپراتورهای قوی در این زمینه رایتل می باشد که بسته های گوناگونی برای اینترنت ارائه می کند و همچنین خدماتی چون توزیع سیم کارت رایگان برای افراد دارای بیمه تامین اجتماعی دارد، برای رفاه حال کاربران این اپراتور اپلیکیشن رایتل من را طراحی و عرضه کرده اند تا مشتریان بتوانند از خدمات این شرکت راحت تر و سریع تر استفاده کنند. در این مبحث ما به آموزش استفاده از برنامه رایتل من خواهیم پرداخت.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با نحوه تراکنش های مالی، پرداخت قبوض و انجام سایر امور مالی با برنامه آپ، مبحث آموزش استفاده از برنامه آپ را مطالعه نمایید.

 

نرم افزار رایتل من

اپلیکیشن های ارائه شده از سوی اپراتور ها برای رفاه کاربران ایجاد می شوند تا کاربران بتوانند به راحتی و بدون نیاز به سایت کارهای مدیریت حساب را انجام دهند.نرم افزار رایتل من نیز توسط شرکت رایتل برای مدیریت حساب رایتل تان طراحی و عرضه شده است و دسترسی به امکانات مختلفی را برای شما فراهم کرده است که در ادامه به بیان آنها خواهیم پرداخت. در صفحه اصلی برنامه ، دو دکمه کد دستوری و اخبار رایتل نیز وجود دارد.

 

گزینه کد دستوری:

کلیه کدهای دستوری مورد نیاز شما در این قسمت آورده شده است. پس از انتخاب هرکدام از کدهای دستوری مثلا اینترنت، تمام کدهای برای شما نمایان می شوند و شما می توانید با انتخاب یکی از آنها مستقیما به صفحه شماره گیری تلفن متصل شده و از آن استفاده کنید .

آموزش استفاده از برنامه رایتل من

 

گزینه اخبار رایتل:

در این بخش هم کلیه اخبار شرکت رایتل درج شده است که به ترتیب تاریخ منتشر شده است  ، شما می توانید اخبار دلخواه خود را از لیست پیدا کرده و آن را مطالعه فرمایید.

آموزش استفاده از برنامه رایتل من

 

نحوه دانلود و نصب رایتل من

برای دانلود و نصب نرم افزار رایتل من از اپلیکیشن های جانبی دانلود نرم افزار هم می توانید استفاده کنید اما ما توصیه می کنیم به سایت اصلی رایتل به آدرس www.rightel.com مراجعه کرده و از آنجا نسخه اصلی برنامه را دانلود و نصب کنید.

۱. پس از نصب برنامه باید وارد حساب کاربری خود شوید

۲. شماره رایتل شما که باید به صورت *******۰۹۲۲ وارد شود یعنی ۰۹۲۲ ابتدا شماره را هم تایپ کنید.

۳. رمز عبورتان را وارد نمایید و در نهایت گزینه سبز رنگ ورود را انتخاب کنید.

آموزش استفاده از برنامه رایتل من

امکانات اپلیکیشن رایتل من

پس از ورود به اپلیکیشن رایتل من، در صفحه اول،در کادر صورتی رنگ بالا ، میزان موجودی سیم کارت را مشاهده خواهید کرد و در قسمت پایین این کادر هم بسته باقی مانده میزان اینترنت ، مکالمه و پیامک را به صورت دایره نمایش داده می شود که در صورت فعال بودن می توانید باقی مانده آنها را مشاهده کنید.

آموزش استفاده از برنامه رایتل من

خرید بسته

در این بخش می توانید بسته های اینترنت ، پیامک ، مکالمه ، ترکیبی و … را خریداری کنید. علاوه بر این، دو آنتی ویروس برای موبایل و تبلت با لایسنس های ۱۲ ماهه ارائه شده است که در صورت تمایل می توانید آنها را خریداری نمایید.

آموزش استفاده از برنامه رایتل من

 

سرویس های جاری

در قسمت سرویس های جاری، سرویس های کنفرانس تلفنی، حفظ تماس فعلی، انتظار تماس، تماس های از دست رفته ، رومینگ بین الملل و راینواز وجود دارد که در صورت فعال بودن هر کدام از این سرویس ها سوییچ سبز رنگ آن روشن و در صورت عدم فعال بودن سوییچ آن طوسی رنگ است.

آموزش استفاده از برنامه رایتل من

 

افزایش اعتبار

برای افزایش میزان اعتبار یا شارژ سیم کارت اعتباری خود،می توانید از این بخش استفاده کنید و به دو حالت عادی و شورانگیز می توانید شارژ کنید.

آموزش استفاده از برنامه رایتل من

 

نواحی تحت پوشش

مشخص کردن نواحی تحت پوشش رایتل،یکی دیگر از امکانات این اپلیکیشن می باشد، در این قسمت نقشه ای طراحی شده که نقشه نواحی تحت پوشش ، نمایشگر شهرها و سایر مناطق برخوردار از پوشش شبکه رایتل است. شما می توانید برای مشاهده پوشش منطقه مورد نظر خودتان ، نام آن را در نوار جستجوی بالای صفحه ، جستجو کنید.

آموزش استفاده از برنامه رایتل من

 

وضعیت بسته های من

در این قسمت می توانید تمام بسته های فعال خود را  مشاهده کنید. این قسمت شامل دو بخش می باشد: بسته های جاری و تاریخچه بسته ها. در قسمت تاریخچه بسته های ، می توانید همه بسته هایی که قبلا روی سیم کارت شما فعال بوده را به همراه تاریخ شروع و انقضا آن ها را مشاهده کنید.

آموزش استفاده از برنامه رایتل من

فروشگاه های رایتل

دراپلیکیشن رایتل من لیست فروشگاه ها نیز موجود است و در این بخش می توانید کلیه فروشگاه های رایتل در سطح کشور را مشاهد کنید و با انتخاب شهر مورد نظر ، لیست فروشگاه های موجود در آن استان را مشاهده کنید.

آموزش استفاده از برنامه رایتل من

 

تعرفه خدمات

این قسمت شامل دو بخش است: تعرفه پایه و تعرفه بین الملل ، که با انتخاب هر کدام از آنها می توانید کلیه تعرفه های موجود را مستقیما از طریق سایت رایتل مشاهده کنید. منظور از تعرفه ، تعرفه های مکالمه درون شبکه ، تماس صوتی برون شبکه ف پیامک انگلیسی ، پیامک فارسی و … را مشاهده کنید.

منوی کشویی گوشه سمت راست و بالا هم اگر روی آن اشاره کنید ، لیست خدماتی برای شما نمایش داده می شود که یک سری از آنها در صفحه اصلی وجود ندارد مانند اعلام مسدودی سیم کارت ، استعلام امتیاز قرعه کشی جایزه بزرگ ، ریز ارتباطات و …

پرداخت های من

در این قسمت می توانید با وارد نمودن تاریخ مورد نظرتان، تمامی پرداخت های انجام شده را مشاهده کنید.

آموزش استفاده از برنامه رایتل من

 

ریز ارتباطات

در این قسمت می توانید درخواست دریافت ریز ارتباطات خود را بدهید و طبق شرایط اعلام شده درخواست تان را ثبت کرده و طی ۲۴ ساعت بعد از طریق ایمیل آن را دریافت کنید. روی دکمه ثبت درخواست اشاره کرده و وارد صفحه بعد شوید.

در صفحه جدیدی که برای شما باز می شود ، تاریخ شروع و پایان درخواست را و نوع ریز ارتباطات خود را وارد نمایید و روی درج کد بازیابی اشاره و کد دریافتی را وارد و تایید درخواست را بزنید.

آموزش استفاده از برنامه رایتل من

 

استعلام امتیاز قرعه کشی جایزه بزرگ

امتیازات کسب شده ، ناشی از انجام تراکنش ها را در این قسمت از برنامه رایتل من می توانید مشاهده کنید.

آموزش استفاده از برنامه رایتل من

دوستان و خانواده

اگر افرادی هستند که به طور مداوم و زیاد با آنها در ارتباط هستید ، از این قسمت می توانید ۵ شماره درون شبکه و ۲ شماره برون شبکه را که بیشترین تماس تلفنی را با آنها دارید ، از تخفیف ویژه در تماس های صوتی خود بهره مند شوید

تخفیفات تماس های صوتی به شرح ذیل است :

درون شبکه دائمی ۲۵%      درون شبکه اعتباری ۲۰%

برون شبکه دائمی ۱۰%       برون شبکه اعتباری ۵%

مسدودی سیم کارت

اگر می خواهید به هر دلیلی سیم کارت خود را مسدود کنید ، می توانید از طریق اپلیکیشن رایتل و مراجعه به این قسمت و ضمن مطالعه قوانین و شرایط و تایید آن اعلام مسدودی سیم کارت نمایید.