اینستاگرامشبکه های اجتماعی

معرفی و آموزش استفاده از اکسپلور اینستاگرام (Explore)

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

استفاده از اکسپلور اینستاگرام

معرفی و آموزش استفاده از اکسپلور اینستاگرام

اکسپلور اینستاگرام یکی از راه های دیده شدن و مطرح شدن در اینستاگرام است که با استفاده از آن می توانید فالوور های خود را افزایش دهید. همچنین با استفاده از اکسپلور اینستاگرام می توانید پست های پست های پربازدید بیشتری را به نمایش بگذارید تا باعث افزایش فالوور و همینطور افزایش کامنت و افزایش لایک شود.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با چگونگی بالا بردن فالوور های واقعی به صورت رایگان در اینستاگرام مبحث آموزش روش های جدید افزایش فالوور واقعی و رایگان در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

اکسپلور(Explore) اینستاگرام چیست؟

این بخش از اینستاگرام در ابتدا Popular نام داشت، به این معنا که پست های محبوب بر اساس تشخیص اینستاگرام از سرتاسر جهان نمایش داده میشد و بزرگترین مشکل آن این بود که فقط افراد بزرگ در آن جای داشتن و افرادی که مشهور نبودن جایی در آن نداشتند.

سپس برای رفع این مشکل سیستم جدیدی با نام اکسپلور (Explore) در اینستاگرام راه اندازی شد، به این صورت که با کلیک بروی آیکون ذره بین اینستاگرام، قسمتی باز میشود که تمامی پست های پیشنهادی را برای اکانت شما به نمایش درمی آورد.

 

نحوه عملکرد اکسپلور(Explore) اینستاگرام

اینستاگرام توسط پست هایی که مشاهده کرده اید، لایک کرده اید، ذخیره کرده اید و… شما را خواهد شناخت و از آن پس پست هایی که شما دوست دارید را در بخش اکسپلورر برای شما نشان می دهد. به عنوان مثال اگر شما یک معمار هستید و پست های معماری را دنبال میکنید اینستاگرام تشخیص میدهد که شما یک معمار هستید و در اکسپلورر به شما پست های معماری را پیشنهاد میکند.

استفاده از اکسپلور اینستاگرام

 

کاربرد اکسپلورر اینستاگرام

اگر پست های شما در این بخش نمایان شوند به این معناست که شما میتوانید شاهد چند برابر افزایش فالوور و همینطور افزایش کامنت و افزایش لایک میشوید چرا که دیگر نه تنها پست های شما را فالوور هایتان میبینند بلکه کسانی که شما را دنبال نکرده اند هم برایشان قابل مشاهده است.

 

نحوه دیده شدن در اکسپلورر اینستاگرام

۱. ابتدا باید توجه داشته باشید که فالوور های شما و دنبال کننده های شما از چه چیزهایی خوششان می آید و به چه مطالبی علاقه دارند.

۲. از هشتگ های مرتبط با موضوع پست هایتان استفاده کنید.

۳. دقت داشته باشید که مخاطبین شما در چه ساعتی انلاین هستند پس آن زمان بهترین موقعیت برای پست گذاشتن است.

۴. از فالوور های خودتان درخواست کنید تا در چالش و مسابقاتی که شما برگزار می کنید شرکت کنند.

در نهایت باید بگوییم که امروزه اینستاگرام به یکی از راه های اصلی برای تبلیغات و کسب و کار تبدیل شده است. بنابراین اگر میخواهید در اکسپلور دیده شوید تا بتوانید کسب و کار خود را گسترش دهید، کافیست کارهایی که گفته شد را انجام دهید.