اینترنتشبکه های اجتماعیواتساپ

آموزش ارسال پیام ناپدید شونده در واتساپ

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

ارسال پیام ناپدید شونده در واتساپ

چگونه می توانم در نرم افزار واتساپ پیام های ناپدید شونده ارسال کنم؟

حتما همگی شما با نرم افزار واتساپ و نحوه عملکرد آن آشنایی دارید و می دانید که این شبکه اجتماعی یکی از محبوب ترین پیام رسان های عصر حاضر می باشد که افراد زیادی در سراسر جهان روزانه از آن استفاده می کنند. از جمله ویژگی های نرم افزار واتساپ که باعث محبوبیت روز افزون آن در بین کاربران اینترنت شده است، به روز رسانی الگوریتم این برنامه و افزودن قابلیت های جدید به آن است که توانسته توجه کاربران را به خود جلب کند. در ابتدا نرم افزار واتساپ قابلیت های زیادی نداشت اما با گذشت زمان و افزایش کاربران آن، توسعه دهندگان این برنامه در به روز رسانی هایی که ارائه می دهند تلاش دارند تا مشکلات و مسائل مربوط به این نرم افزار را حل نموده و بر قابلیت های آن بیافزایند. قابلیت ارسال پیام های ناپدید شونده نیز یکی از همین قابلیت هاست که به تازگی به واتساپ افزوده شده است. به همین دلیل ما در این مطلب  قصد داریم تا نحوه ی ارسال پیام ناپدید شونده در واتساپ را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

نکته: شما می توانید آخرین نسخه برنامه واتساپ را برای اندروید از لینک Google play و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با چگونگی بی صدا کردن ویدیو در نرم افزار واتساپ قبل از ارسال آن، مبحث آموزش بی صدا کردن ویدیو در واتساپ قبل از ارسال را مطالعه نمایید.

 

قابلیت ارسال پیام ناپدید شونده در واتساپ چیست؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید به وسیله قابلیت جدیدی که توسط تیم نرم افزار واتساپ ارائه شده است می توانید پیام های ناپدید شونده در گفتگو ها و چت های خود ارسال کنید.

استفاده از این قابلیت بدین طریق است که شما با ورود به منوی تنظیمات این برنامه و فعال سازی این قابلیت، پیام هایی که برای دوستان و آشنایان خود ارسال می کنید پس از گذشت مدتی مشخصی ناپدید می شوند.

در صورتی که این قابلیت را در نرم افزار واتساپ فعال نمایید، پیام هایی که برای دیگران در گروه ها و یا گفتگو های شخصی ارسال می کنید، پس از گذشت مدت مشخصی که خودتان انتخاب می کنید، حذف خواهند شد.

 

چگونگی ارسال پیام ناپدید شونده در واتساپ

بدین ترتیب اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یادگیری چگونگی انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم که پروسه سختی را پیش رو ندارید و تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در مطلب زیر پیش بروید:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید نرم افزار خود را از طریق مارکت های موجود به روز رسانی نمایید.

۲. پس از دانلود و نصب نسخه ی جدید، آن را از منوی برنامه های خود انتخاب و اجرا کنید.

۳. سپس وارد گروه یا صفحه چت خود با شخص مورد نظرتان که قصد ارسال پیام های ناپدید شونده برای او را دارید شوید.

۴. جهت نمایان شدن تنظیمات مربوط به چت واتساپ باید بر روی نام و تصویر پروفایل شخص مقابلتان در بالای صفحه لیک نمایید.

۵. پس از ورود به منوی تنظیمات چت ها و گفتگو های نرم افزار واتساپ، به دنبال گزینه Disappearing messages بگردید و بر روی آن کلیک نمایید.

ارسال پیام ناپدید شونده در واتساپ

نکته: به این نکته نیز توجه داشته باشید که این قابلیت در حالت پیش فرض غیرفعال می باشد.

ارسال پیام ناپدید شونده در واتساپ

۶. در منوی جدیدی که برای شما نمایش داده خواهد شد، می توانید مدت زمان مورد نظر خود را که قصد دارید تا پیام هایتان پس از گذشت آن بازه زمانی حذف شوند را انتخاب نمایید. به عنوان مثال با انتخاب گزینه  ۷Days ، پیام هایتان پس از گذشت هفت روز ناپدید می شوند.

مرحله 6

۷. در نهایت، پس از انجام تمامی مراحل بالا و فعال سازی این قابلیت، یک پیام از طرف تیم نرم افزار واتساپ برای شما ارسال می شود و شما را از ناپدید شدن پیام ها در این صفحه چت یا گروه پس از گذشت هفت روز مطلع می کند.

بدین ترتیب، همان طور که مشاهده نمودید، در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با گذراندن چند مرحله ی ساده در منوی تنظیمات چت ها و گفتگو های نرم افزار واتساپ، قابلیت منحصر به فرد ارسال پیام های ناپدید شونده را در گفتگو های مورد نظرتان فعال نموده و از این قابلیت استفاده نمایید.