اینترنتشبکه های اجتماعیواتساپ

آموزش ارسال پیام تنها توسط ادمین در گروه‌های واتساپ

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

 ارسال پیام تنها توسط ادمین در گروه‌های واتساپ

آموزش ارسال پیام تنها توسط ادمین در گروه‌ های واتساپ

گروه های نرم افزار واتساپ یکی از ویژگی های این نرم افزار است که کاربران می توانند با دوستان و خانواده خود تشکیل گروه داده و در آن ها به گفتگو بپردازند. اما برخی از این گروه ها جنبه دیگری دارند و ممکن است کاربری دیگری داشته باشند به عنوان مثال برخی از کاربران نرم افزار واتساپ از این طریق کسب درآمد می کنند و محصولات خود را از طریق گروه های این نرم افزار به فروش می رسانند.  به همین دلیل نیاز دارند تا تنها خودشان بتوانند در این گروه ها پست و یا پیام بگذارند. خوشبختانه باید به شما بگوییم که توسعه دهندگان نرم افزار واتساپ در به روز رسانی های اخیر این نرم افزار این قابلیت را به آن افزوده اند تا با تغییر در تنظیمات گرو ها، تنها ادمین ها بتوانند در این گروه های واتساپی پیام بگذارند. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم تا نحوه ارسال پیام تنها توسط ادمین در گروه‌های واتساپ را به شما آموزش دهیم.

نکته: شما می توانید آخرین نسخه برنامه واتساپ را برای اندروید از لینک Google play و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین می توانید برای آشنایی با چگونگی حذف تصاویر و ویدئو‌ های گروه یا مخاطب در واتساپ، مبحث آموزش حذف تصاویر و ویدئو‌ های گروه یا مخاطب در واتساپ را مطالعه نمایید.

 

نحوه ارسال پیام تنها توسط ادمین در گروه‌های واتساپ

برای اینکه بتوانید در تنظیمات گروه های موجود در نرم افزار واتساپ که سازنده آن ها هستید تغییراتی را ایجاد کنید تا به وسیله آن تغییرات تنها ادمین این گروه ها توانایی ارسال پیام را داشته باشند ، پروسه سختی پیش رو ندارید و این کار به سادگی صورت می گیرد. جهت یادگیری نحوه انجام این کار کافیست به ترتیب و طبق مراحل زیر پیش بروید:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید نرم افزار خود را از طریق مارکت های موجود به روز رسانی نمایید.

۲. پس از دانلود و نصب نسخه ی جدید، آن را از منوی برنامه های خود انتخاب و اجرا کنید.

۳. سپس وارد گروه مورد نظرتان در نرم افزار واتساپ شوید.

۴. در این مرحله باید بر روی نام گروه که در نوار بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.

۵. در منوی جدیدی که برای شما نمایش داده می شود، به دنبال گزینه ی Group Settings بگردید و آن را انتخاب کنید.

 ارسال پیام تنها توسط ادمین در گروه‌های واتساپ

۶. در منوی تنظیمات گروه باید بر روی گزینه ی Send Messages کلیک کنید.

مرحله 6

۷. در مرحله ی آخر ، در پنجره نمایان شده، گزینه ی Only admins را انتخاب و بر روی گزینه Ok کلیک نمایید تا پیام های این گروه تنها توسط ادمین ارسال شود.

مرحله 7

بدین ترتیب همان طور که مشاهده نمودید با استفاده از آموزش بالا می توانید به راحتی و تنها با طی نمودن چند مرحله ساده، می توانید با تغییر در تنظیمات گروه های واتساپ، ارسال پیام ها را تنها توسط ادمین امکان پذیر کنید.