اینترنتتلگرامشبکه های اجتماعی

آموزش ارسال ویدیو با متن در تلگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

ارسال ویدیو با متن در تلگرام

چگونه می توانم در زیر ویدیو های ارسالی در نرم افزار تلگرام، متن اضافه کنم؟

افزودن متن یا کپشن زیر ویدیو هایی که در تلگرام ارسال می کنید یکی از آن کارهایی است که افراد زیادی در طی روز از این قابلیت استفاده می کنند.  به عنوان مثال ممکن است شما بخواهید ویدیویی را برای یکی از دوستان خود ارسال کنید که نیاز داشته باشید تا موضوعی را همراه با آن عنوان نمایید تا حق مطلب ادا شود. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم به شما نحوه ارسال ویدیو با متن در تلگرام را آموزش دهیم.

نکته: آخرین نسخه برنامه تلگرام را برای اندروید از لینک Google paly و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین برای یادگیری چگونگی رفع مشکل عدم نمایش پیام جدید تلگرام، مبحث آموزش رفع مشکل عدم نمایش پیام جدید تلگرام را مطالعه نمایید.

چگونگی ارسال ویدیو با متن در تلگرام

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال یادگیری نحوه  ارسال فیلم همراه با متن برای توضیح آن می باشید، کافیست به ترتیب طبق مراحل گفته شده در زیر پیش بروید:

۱. در اولین مرحله شما باید پس از بروز رسانی نرم افزار تلگرام، آن را اجرا کنید.

۲. سپس وارد گفتگو یا صفحه چت خود با شخص مورد نظرتان که قصد ارسال ویدیو با متن در تلگرام برای او را دارید شوید.

۳. در مرحله ی بعدی باید بر روی آیکون به شکل سنجاق که در گوشه سمت راست صفحه قرار دارد را انتخاب کنید.

ارسال ویدیو با متن در تلگرام

۴. سپس می توانید وارد گالری خود شوید و ویدیومورد نظرتان را انتخاب نموده و یا ویدیو جدیدی را با استفاده از دوربین خود ثبت کنید.

۵. پس از انتخاب ویدیو ، گزینه Add a caption که در زیر آن قرار دارد را انتخاب کنید.

مرحله 5

۶. مشاهده می نمایید که پس از انجام این کار، صفحه کیبورد تلفن همراهتان نمایان خواهد شد و شما می توانید متن دلخواه خود را تایپ کنید.

مرحله 6

۷. پس وارد نمودن متن مورد نظرتان، بر روی گزینه Send کلیک کنید.

بدین ترتیب همان طور که مشاهده نمودید با استفاده از آموزش بالا می توانید به راحتی و تنها با طی نمودن چند مرحله ساده،  بر روی ویدو ارسالی خود متن دلخواه خود را وارد نموده و آن ها را ارسال نمایید.