اینترنتتکنولوژیشبکه های اجتماعیواتساپ

آموزش ارسال ویدیو با حجم بالا در واتساپ

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

ارسال ویدیو با حجم بالا در واتساپ

چگونه می توانم در نرم افزار واتساپ ویدیو هایی با حجم بالا(بیشتر از ۱۶ مگابایت) ارسال کنم؟

نرم افزار واتساپ یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین پیام رسان های دنیای امروز می باشد که بسیاری از افراد کارهای روزانه خود را از طریق این نرم افزار انجام می دهند. همین موضوع توسعه دهندگان این نرم افزار را وا داشت تا در به روز رسانی هایی که برای این نرم افزار ارائه می دهند، مشکلات و مسائل این برنامه را برطرف نمایند و موجب رضایت بیشتر کاربران خود شوند. از جمله مشکلاتی که کاربران و استفاده کنندگان نرم افزار محبوب واتساپ با آن درگیر هستند، عدم ارسال ویدیو هایی با حجم بالای ۱۶ مگابایت می باشد که ارسال آن ها به صورت ویدیو در این پیام رسان امکان پذیر نمی باشد و کاربران مجبور هستند تا برای ارسال این دسته ویدیوها، دست به دامن پیام رسان های دیگر شوند. اکنون در قابلیت جدید این نرم افزار، کاربران می توانند ویدیو هایی با حجم بالا را به صورت فایل نیز در همین برنامه ارسال نمایند.  به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه ی ویدیو با حجم بالا در واتساپ را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

نکته: شما می توانید آخرین نسخه برنامه واتساپ را برای اندروید از لینک Google play و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین می توانید برای آشنایی با چگونگی استفاده از قابلیت Broadcast در واتساپ بیزینس ، مبحث آموزش استفاده از قابلیت Broadcast در واتساپ بیزینس را مطالعه نمایید.

 

چگونگی ارسال ویدیو با حجم بالا در واتساپ (بیشتر از ۱۶ مگابایت)

بنابر این اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یادگیری نحوه ی انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم نیازی به نگرانی نیست، تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در مطلب زیر پیش بروید تا نحوه ی ارسال ویدیو به صورت فایل در واتساپ را به شما آموزش دهیم:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید نرم افزار خود را از طریق مارکت های موجود به روز رسانی نمایید.

۲. پس از دانلود و نصب نسخه ی جدید، آن را از منوی برنامه های خود انتخاب و اجرا کنید.

۳. سپس وارد گفتگو یا صفحه چت خود با شخص مورد نظرتان که قصد ارسال ویدیو با حجم بالا برای او را دارید شوید.

۴. در مرحله ی بعدی باید بر روی آیکون به شکل سنجاق که در گوشه سمت راست صفحه قرار دارد را انتخاب کنید.

ارسال ویدیو با حجم بالا در واتساپ

۵. در منوی جدید که برای شما نمایان خواهد شد از بین تمام گزینه های موجود باید بر روی گزینه Document کلیک کنید.

ارسال ویدیو با حجم بالا در واتساپ

۶. در این مرحله وارد حافظه تلفن همراه خود می شوید.

۷. ویدیو و یا فایل مورد نظر خود را که قصد ارسال آن به صورت فایل را دارید، انتخاب کنید.

۸. در نهایت، بر روی گزینه Send تا ویدیو به صورت فایل برای مخاطب مورد نظرتان ارسال شود.

مرحله 8

نکته: به این نکته نیز باید توجه داشته باشید که در ارسال ویدیو با استفاده از این روش محدودیت زمانی برای شما وجود ندارد اما حجم ویدیو ی شما نباید بیشتر از ۱۰۰ مگابایت باشد.

نکته: همچنین باید به شما بگوییم که از مزیت های ارسال ویدیو با استفاده زا این روش این است که کیفیت ویدیو ی شما  پایین نمی آید و با همان کیفیت ارسال می شود.

بدین ترتیب همان طور که مشاهده نمودید، در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با طی نمودن چند مرحله ی ساده در منوی نرم افزار واتساپ، ویدیو هایی که حجم بالایی دارند (بیشتر از ۱۶ مگابایت) را به صورت فایل برای دیگر کاربران ارسال نمایید به طوری که کیفیت ویدیو ها نیز پایین نیاید.