اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش ارسال عکس زمان دار در اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش ارسال عکس زمان دار در اینستاگرام

چگونه می توانم در اینستاگرام عکس یکبار مصرف ارسال کنم؟

اپلیکیشن اینستاگرام امروزه به یکی از پر طرفدار ترین شبکه های اجتماعی تبدیل شده است و این موضوع بر کسی پوشیده نیست. به همین دلیل توسعه دهندگان این اپلیکیشن در هر به روز رسانی سعی دارند تا قابلیت های بیشتری را به این برنامه پر کاربرد اضافه کنند. یکی از این قابلیت ها که در بروز رسانی های اخیر به اینستاگرام افزوده شده است امکان ارسال عکس زمان دار یا یکبار مصرف می باشد. در ادامه با آموزش ارسال عکس زمان دار در اینستاگرام با ما همراه باشید.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای یادگیری نحوه حل مشکل ورود به اینستاگرام، مبحث آموزش حل مشکل ورود به اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

عکس زمان دار یا یکبار مصرف در اینستاگرام به چه معناست؟

یکی از امکانات اینستاگرام می باشد که به تازگی به این برنامه اضافه شده است و کاربران می توانند با استفاده از آن برای فالور های خود در دایرکت عکس های یکبار مصرف ارسال کنند. دلیل نام گذاری این تصاویر این است که هر کاربر تنها یکبار می تواند عکس ارسالی توسط فالوور خو درا مشاهده کند و پس از مشاهده تصویر باز نمی شود.

 

نحوه ارسال عکس زمان دار در اینستاگرام

۱. ابتدا از قسمت Home اینستاگرام وارد بخش دایرکت خود شوید.

۲. سپس دایرکت فرد مورد نظری که قصد ارسال عکس زمان دار برای او را دارید انتخاب کنید.

۳. در این قسمت بر روی آیکون دایره ای شکل بنفش که در گوشه سمت چپ تصویر قرار دارد، کلیک کنید.

ارسال عکس زمان دار(مرحله3)

۴. سپس می توانید تصویر مورد نظر خود را بگیرید.

۵. پس از انجام مراحل بالا، در پایین صفحه بر روی گزینه‌ی View Once کلیک کنید.

مرحله 4

نکته: در صورتی که تمایل داشته باشید تا عکس شما بیشتر از یکبار ببینند و از حالت یکبار مصرف خارج شود،می‌توانید گزینه‌ی Allow Replay را انتخاب نمایید.

۶. در نهایت گزینه Send را انتخاب کنید.

همانطور که مشاهده نمودید در این مطلب به آموزش ارسال عکس زمان دار در اینستاگرام پرداختیم و به شما آموزش دادیم که چگونه می توانید تصاویر ناپدید شونده برای فالوور های خود ارسال کنید.