اینترنتاینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش اتصال چند اکانت در اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

 اتصال چند اکانت در اینستاگرام

چگونه می توانم چند اکانت را در اینستاگرام به یک اکانت متصل کنم و آن ها را باهم ادغام کنم؟

نرم افزار محبوب اینستاگرام از آن دسته نرم افزار هایی است که در هر به روز رسانی خود قابلیت ها و امکانات جدیدی را به الگوریتم خود اضافه می کند که نمونه آن را در شبکه های اجتماعی دیگر نمی توانید پیدا کنید. یکی از آن دسته قابلیت هایی که به تازگی و در به روز رسانی های اخیر به این نرم افزار افزوده شده است، امکان ادغام کردن چند اکانت به یک اکانت اصلی می باشد که در صورت ورود در دستگاه های جدید، تمامی اکانت های متصل نیز در دستگاه جدید نمایش داده می شود. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه اتصال چند اکانت در اینستاگرام  را به شما آموزش دهیم. با ما در ادامه ی این مطلب همراه باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی قفل کردن اکانت بیزینس اینستاگرام ،مبحث آموزش قفل کردن اکانت بیزینس اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

اتصال چند اکانت اینستاگرام به یک اکانت اصلی

همان طور که پیش تر گفتیم، متصل کردن یا ادغام کردن دو یا چند حساب کاربری در نرم افزار اینستاگرام به تازگی و در نسخه های اخیر این نرم افزار به آن افزوده شده است. اگر از کاربران این نرم افزار محبوب باشید و در آن دارای چندین حساب کاربری متعدد نیز باشید، با استفاده از این قابلیت می توانید تمامی حساب های کاربری خود در این برنامه را به یک حساب اصلی یا مادر متصل کرده تا در صورت ورود به آن حساب در یک دستگاه جدید، اکانت های متصل به آن نیز در تلفن همراهتان نمایان خواهد شد و شما می توانید به هر یک از آن ها که می خواهید وارد شوید.

بنابراین با استفاده از این قابلیت جدید اینستاگرام، دیگر نیازی به وارد کردن چندین نام کاربری و رمز عبور ندارید و تنها کافیست با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور حساب اصلی، از تمامی حساب های متصل به آن استفاده کنید.

 

نحوه اتصال چند اکانت در اینستاگرام به یک اکانت مادر

اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یادگیری نحوه انجام این کار و ادغام کردن چند اکانت به یکدیگر در نرم افزار اینستاگرام هستید، کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در زیر پیش بروید:

۱. ابتدا و در اولین مرحله باید نرم افزار اینستاگرام خود را به روز رسانی کنید و نسخه ی آخر آن را از طریق مارکت های موجود در بازار دانلود و نصب نمایید.

۲. پس از نصب نرم افزار، باید آن را از بین برنامه های موجود در تلفن همراهتان اجرا کنید.

۳. سپس وارد پروفایل کاربری خود شوید.

۴. سپس بر روی آیکون به شکل سه خط افقی که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.

 اتصال چند اکانت در اینستاگرام

۵. در منوی جدیدی که برای شما نمایش داده خواهد شد، گزینه Settings را انتخاب کنید.

 اتصال چند اکانت در اینستاگرام

۶. در منوی تنظیمات نرم افزار اینستاگرام، گزینه Multi-Account Login را مانند تصویر زیر انتخاب کنید.

مرحله 6

۷. در صفحه جدیدی که به آن هدایت می شوید می توانید هر تعداد حساب کاربری خود را به یکدیگر متصل نمایید و از این قابلیت جذاب بهره ببرید.

بدین ترتیب همان طور که مشاهده نمودید، در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با گذراندن چند مرحله ی ساده در منوی تنظیمات نرم افزار محبوب اینستاگرام، اکانت های خود را به یکدیگر متصل نموده و آن ها را به نحوی با یکدیگر ادغام کنید که با ورود به یکی از آن ها باقی اکانت ها برایتان نمایش داده شود.