آموزش iOSاینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش آپلود Live Photo در اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

 آپلود Live Photo در اینستاگرام

چگونه می توانم لایو فوتو (Live Photo) های آیفون را در اینستاگرام به اشتراک بگذارم؟

تصاویر زنده یا Live Photo در واقع تصاویر چند ثانیه ای هستند که مختص تلفن های همراه اپل می باشد و کاربران این دستگاه ها با استفاده از این قابلیت می توانند تصاویر متحرک ثبت کنند. البته باید گفت این تصاویر بی شباهت به گیف (Gif ) ها نمی باشند و تفاوت آن ها در این است که لایو فوتو ها مخصوص آیفون می باشد و تنها در سیستم عامل IOS قابل دسترسی هستند. اما از مشکلات کاربران اپل این است که در هنگام به اشتراک گذاری این تصاویر در اینستاگرام، به صورت تنها یک عکس عمل می کند و قابلیت ویدیویی خود را از دست می دهد اما راهکار هایی نیز وجود دارد که بتوان این تصاویر را به صورت ویدیو در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. در ادامه با آموزش آپلود Live Photo در اینستاگرام با ما همراه باشید.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای یادگیری چگونگی روش های آپلود فیلم طولانی در اینستاگرام، مبحث آموزش روش های آپلود فیلم طولانی در اینستاگرام  را مطالعه نمایید.

 

قابلیت Live Photo چیست؟

با استفاده از قابلیت لایو فوتو می‌ توان تصویر متحرکی ضبط کرد که شامل سه بخش اصلی است! بخش اول شامل ۱.۵ ثانیه قبل از عکس برداری اصلی می ‌شود. بخش دوم خود عکس اصلی را تشکیل می‌ دهد و بخش سوم شامل ۱.۵ ثانیه بعد از عکس اصلی خواهد بود. بنابراین یک تصویر زنده یا لایو فوتو ویدیویی ۳ ثانیه‌ای است. قابلیت لایو فوتو (Live Photo) آیفون منجر می‌ شود که شما به جای ضبط یک عکس به یک کلیپ ویدیویی بسیار کوتاه و جالب دست پیدا کنید.

اگر بخواهید در اینستاگرام یک لایو فوتو (Live Photo) یا همان تصویر زنده ضبط شده آپلود کنید، متوجه خواهید شد که این کار در شرایط عادی امکان پذیر نیست. اما با استفاده از روش های خاصی می توان در اینستاگرام لایو فوتو ارسال کنید.

چگونگی آپلود Live Photo در اینستاگرام

در این مطلب قصد داریم نحوه به اشتراک گذاری لایو فوتو در اینستاگرام را با استفاده از خود نرم افزار اینستاگرام به شما آموزش دهیم. برای انجام این کار تنها کافیست طبق مراحل زیر به ترتیب پیش بروید:

۱. در اولین مرحله باید نرم افزار اینستاگرام را اجرا کنید.

۲. سپس با کشیدن صفحه به سمت چپ و یا کلیک بر روی تصویر پروفایل خود در گوشه سمت چپ بالای صفحه وارد بخش استوری شوید.

۳. در این مرحله کافیست تصویر زنده خود را با کشیدن صفحه به سمت بالا از گالری خود انتخاب کنید.

 آپلود Live Photo در اینستاگرام

۴. پس از انتخاب Live Photo مورد نظر خود، کافیست چند ثانیه انگشت خود را بر روی صفحه نگه دارید تا عبارت Boomrang نمایش داده شود.

۵. بر روی آن کلیک کنید تا یک بومرنگ از تصویر زنده شما ساخته شود.

مرحله 5

۶. با استفاده از قابلیت بومرنگ اینستاگرم شما می توانید تصویر زنده خود را به چیزی شبیه گیف تبدیل نمایید و از این طریق تصاویر زنده خود را به اشتراک بگذارید.

۷. در نهایت بر روی گزینه Share روبروی Your Story در پایین صفحه ضربه بزنید تا استوری شما منتشر و به اشتراک گذاشته شود.

۸. همچنین اگر قصد دارید بومرنگ خود را پست کنید کافیست با کلیک بر روی گزینه Save، استوری را در گوشی خود ذخیره کنید.

۹. سپس با استفاد از آیکون به شکل + در پایین صفحه Home اینستاگرام، آن را پست کنید.

بدین ترتیب همانطور که مشاهده نمودید در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه به راحتی می توانید تصاویر زنده ای که با استفاده از آیفون خود ثبت نمودید را به صورت ویدیو از طریق خود نرم افزار اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

 

منبع