اینستاگرامتکنولوژیشبکه های اجتماعی

آشنایی با ربات اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آشنایی با ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟

نرم افزار اینستاگرام یک نرم افزار کاربردی و پر طرفدار نزد کاربران اینترنت می باشد و کمتر کسی پیدا می شود که با این اپلیکیشن جذاب آشنایی نداشته باشد زیرا این اپلیکیشن در هر نسخه جدید که ارائه می دهد ویژگی های خارق العاده ای را به آن می افزاید. یکی از قابلیت هایی که به تازگی به این نرم افزار افزوده شده است ربات های اینستاگرام می باشند که برای موارد مختلفی کاربرد دارند. در ادامه با آموزش آشنایی با ربات اینستاگرام با ما همراه باشید.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

شما می توانید برای آشنایی با چگونگی رفع مشکل ارور ساخت اکانت اینستاگرام، مبحث آموزش رفع مشکل ارور ساخت اکانت اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

ربات اینستاگرام چیست ؟

ربات اینستاگرام برنامه ای تحت وب است (البته قبلا رباتی به نام نینجاگرام تحت ویندوز بود) که کار اصلی آن انجام یک سری از فعالیت هایی است که در اینستاگرام صورت می گیرد. درواقع با متصل شدن به اکانت کاربران و انجام یک سری عملیات و فعالیت باعث می شود که اکانت شما بیشتر دیده شود و مخاطبین نیز در صورت تمایل بیشتر شما را فالو کنند ، ربات ها طبق موقعیت جغرافیایی ، هشتگ ، لیست پیج هایی که شما علاقمند به آن هستید ، مخاطبین هدف تان را تعیین می کنند و شما با  استفاده از ربات ، از طریق لایک کردن ، گذاشتن کامنت با فالو کردن اکانت هایی که فکر می کنید به صفحه شما علاقمند هستند ، باعث آشنایی آنها با پیج شما می شود.

آموزش ساخت ربات اینستاگرام

ربات های اینستاگرام دو مدل هستند : ربات های نرم افزاری و ربات های تحت وب

ربات های نرم افزاری : ربات های نرم افزاری همانطور که از نام آن ها مشخص اسن باید بر روی سیستم هایی که دائما به اینترنت متصل هستند نصب شود. همچنین می توانید از یک سرور مجازی و نصب نرم افزار روی آن هم استفاده کنید. البته باید به شما بگوییم که این دسته از ربات ها دارای یکسری مشکلات و نواقص از جمله مشکلIP هستند که با وصل شدن چند پیج به این ربات ها به مشکل برخورده و مجبور می شوید از نرم افزارهای جانبی برای تغییر آی پی استفاده کنید.

ربات های تحت وب : نوع دیگری از ربات های اینستاگرام، ربات های تحت وب هستند که برخلاف ربات های نرم افزاری نیازی به روشن بودن مداوم اینترنت و سیستم ندارند ولی مهمترین نیاز آنها این است که توسط یک تیم برنامه نویسی قدرتمند ساخته و پشتیبانی شوند زیرا اینستاگرام هر چند روز یکبار با انجام اقداماتی سعی در از بین بردن ربات ها دارد و ممکن است ربات ساخته شده توسط شما  ، ضمن انجام هزینه بسیار به زودی برای همیشه نابود شود.

 

معرفی بهترین ربات های اینستاگرام

ما در این قسمت می خواهیم به معرفی تعدادی از بهترین ربات های اینستاگرام ، بپردازیم. رباتی به عنوان بهترین ربات تعیین می شود که  امکانات بیشتر ، هزینه کمتر ، کاربران راضی بیشتر و از همه مهمتر امنیت کافی داشته باشد. جهت آشنایی با ربات اینستاگرام مطلب زیر را مطالعه نمایید.

ربات اینستاگرام اینستامکس

وظیفه این ربات افزایش فالور و مدیریت آن ها می باشد که تنها با استفاده از یک سیستم حرفه ای می تواند تعداد فالور های شمارا افزایش دهد.

این برنامه با تمام مرورگرهای وب سازگار است و نیاز به دانلود ندارد ، استفاده از آن آسان بوده و امنیت زیادی دارد.

اینستامکس

 

ربات اینستاگرام اینستا ربات

اینستا ربات یکی از ربات هایی است که کاملا امن و هوشمند است و می تواند شما را در رسیدن به هدفتان یاری کند ، این ربات مشکلات ربات های گفته شده در قسمت قبل را ندارد و با این حال جهت جلب اعتماد کاربران ، امکان استفاده از همه قابلیت ها را به صورت رایگان به مدت سه روز ، فراهم آورده است. پس از اتمام این سه روز می توانید بسته به شرایط خود ، یکی از پکیج های ۷ روزه الی یک ساله را خریداری کنید و لذت ببرید.

آشنایی با ربات اینستاگرام

 

ربات اینستاگرام روبو کلیک (RoboClick)

این ربات با هوش مصنوعی توانسته تمام رفتارهای یک انسان را شناسایی کرده و در عملیات های ربات آن را اعمال کند. یک ربات کاربر پسند است و می تواند شما را در رسیدن به هدف افزایش فالوور یاری کند.

روبو کلیک (RoboClick)

 

همانطور که مشاهده نمودید در آموزش بالا شما را با ربات های اینستاگرام و کاربرد آن ها آشنا نمودیم و چند نمونه از بهترین ربات های اینستاگرام و نحوه عملکرد آن ها را برای شما بازگو نمودیم.

 

منبع