آموزش iOS

آموزش کم و زیاد کردن صدای سیری روی اپل واچ – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش کم و زیاد کردن صدای سیری روی اپل واچ

نحوه تنظیم صدا سیری (Siri) روی اپل واچ

سیری دستیار صوتی هوشمند اپل می باشد که در راستای انجام امور روزانه کاربران تلاش می کند و خدماتی از قبیل دریافت و ارسال پیام، تنظیم آلارم، تنظیم یادآور، مطلع نمودن از اخبار و … را ارائه می دهد. از جمله ویژگی های سیری قابل استفاده بودن آن در تمامی محصولات اپل از جمله اپل واچ می باشد. اما یکی از موضوعاتی که ذهن کاربران را درگیر خود کرده، تنظیم و کنترل صدای سیری در اپل واچ ها بوده که خوشبختانه شرکت اپل این امکان را برای کاربران فراهم نموده است. در ادامه قصد داریم تا نحوه کنترل صدای سیری در اپل واچ را به شما آموزش دهیم.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با چگونگی غیر فعال کردن سیری (Siri) روی اپل واچ برای جلوگیری از هشدارهای گاه و بی گاه هنگام تمرین، جلسات کاری، هنگام خواب، یا تماشای فیلم و.. مبحث آموزش غیر فعال کردن سیری (Siri) روی اپل واچ را مطالعه نمایید.

 

نحوه کنترل صدای سیری در اپل واچ

جهت یادگیری نحوه کنترل صدای سیری در مراحل زیر را به ترتیب طی نمایید:

۱. ابتدا وارد تنظیمات و یا Settings اپل واچ خود شوید.

آموزش کم و زیاد کردن صدای سیری روی اپل واچ

۲. سپس گزینه General را از بین گزینه های موجود انتخاب نمایید.

آموزش کم و زیاد کردن صدای سیری روی اپل واچ

۳. در منوی جدیدی که برای شما باز می شود، کافیست بر روزی گزینه Siri کلیک کنید.

آموزش کم و زیاد کردن صدای سیری روی اپل واچ

۴. در این مرحله باید به پایین اسکرول کرده و در بخش VOICE VOLUME — SPEAKER، بوسیله تاچ هوشمند صفحه یا لغزنده (Slider) آن، صدای سیری را با توجه به نیاز خود کم یا زیاد کنید.

آموزش کم و زیاد کردن صدای سیری روی اپل واچ

نکته: به یاد داشته باشید که استفاده از این قابلیت سیری تنها زمانی کاربرد دارد که پاسخ های گفته شده سیری از طریق اسپیکر داخلی اپل واچ اعمال شود و نه در زمانیکه اپل واچ شما به هدفون بی سیم بلوتوثی یا اسپیکر های AirPlay و دیوایس ها متصل شده باشد.

۵. استفاده از این ویژگی اپل واچ ها زمانی که در یک محیط خصوصی و یا در یک جلسه کاری مهم قرار دارید بسیار مفید است و کاربران با استفاده از مراحل گفته شده در بالا می توانند نسبت به کنترل صدای سیری در اپل واچ ها اقدام نمایند.