تلگرامشبکه های اجتماعی

آموزش روش های اضافه کردن استیکر در تلگرام

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

اضافه کردن استیکر در تلگرام

آموزش  اضافه کردن استیکر در تلگرام

تلگرام پیام رسان ارتباطی جدید است که هر روزه به قابلیت ها و امکانات آن اضافه می شود. از جمله قابلیت های تلگرام ارسال و دریافت استیکر از طرف دوستان و آشنایان می باشد. این استیکرها تصاویر بسیار زیبایی هستند و کاربران میتوانند از آن ها در تمامی سیستم عامل های گوشی استفاده کنند. استیکر ها در واقع همان تصاویر کوچک شده ای هستند که می توانند حاوی متن نیز باشند. ما در این آموزش به چگونگی اضافه کردن استیکر در تلگرام می پردازیم.

نکته: آخرین نسخه برنامه تلگرام را برای اندروید از لینک Google paly و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

همچنین می توانید برای آشنایی با چگونگی پاک کردن استیکرها در تلگرام مبحث آموزش روش های حذف کردن استیکر در تلگرام را مطالعه نمایید.

 

اضافه کردن استیکر های ارسال شده توسط دوستان به تلگرام

گاهی اوقات ممکن است از طرف یکی از مخاطبین خود یک استیکر دریافت کنید که شما آن را ندارید و تمایل به داشتن آن را داشته باشید. شما می توانید به سادگی پکیج کامل آن استیکر را دریافت کنید. برای این کار کافیست مراحل زیر را طی کنید.

۱. ابتدا بر روی استیکر مورد نظر خود ضربه بزنید .

۲. در پنجره باز شده تمام استیکر های موجود در پک را مشاهده می کنید. در پایین صفحه سمت راست گزینه Add Stickers را انتخاب کنید.

اضافه کردن استیکر در تلگرام

بدین ترتیب، این استیکر هم به لیست استیکر های شما اضافه می شود.

 

اضافه کردن استیکر تلگرام با استفاده از اپلیکیشن های استیکر

همچنین شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن هایی که برای سیستم عامل های اندروید و ios طراحی شده اند، استیکر های جدیدی را به تلگرام خود اضافه نموده و از استفاده آن ها لذت ببرید. برای این کار کافیست وارد مارکت های موجود شده و آنها را دانلود و نصب نمایید.

 

اضافه کردن استیکر تلگرام از لیست استیکرهای به روز

۱. ابتدا برنامه تلگرام را اجرا نموده و بر روی آیکون سه خط در گوشه سمت چپ بالای صفحه کلیک نمایید.

اضافه کردن استیکر در تلگرام

۲. سپس در منوی باز شده گزینه Settings را انتخاب کنید.

اضافه کردن استیکر در تلگرام

۳. پس از ورود به منوی جدید، گزینه Chat Settings را انتخاب نمایید.
اضافه کردن استیکر در تلگرام

۴. در مرحله بعد به انتهای منوی باز شده رفته و از بین گزینه ها به دنبال گزینه Stickers and Masks بگردید و بر روی آن کلیک نمایید.

اضافه کردن استیکر در تلگرام

۵. در این مرحله کافیست گزینه Trending Stickers را انتخاب کنید تا لیست استیکر های به روز و جدید تلگرام برای شما نمایان شود.

اضافه کردن استیکر در تلگرام

۶. شما می توانید با انتخاب گزینه Add که در کنار پکیج استیکر ها قرار دارد، استیکر مورد علاقه خود را به لیست استیکر های تلگرام خود اضافه نمایید.

اضافه کردن استیکر در تلگرام

بدین ترتیب شما می توانید با استفاده از یکی از روش های بالا، استیکر های مورد علاقه خود را به لیست استیکر های خود اضافه نموده و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.