اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام وب با گوگل کروم – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

Tazehkar.com-آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام وب-1

پست گذاشتن در اینستاگرام وب با کامپیوتر

یکی از مزایای کاربردی اپلیکیشن اینستاگرام  قابلیت استفاده از آن در سیستم عامل ویندوز می باشد، اما اگر بخواهید اقدام به پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر کنید، این کار از طریق برنامه اینستاگرام در ویندوز ۱۰ امکان پذیر است و اگر کاربر ویندوز ۷ یا ۸ باشید نمی‌توانید توسط برنامه اینستاگرام کامپیوتر اقدام به ارسال عکس با کامپیوتر در اینستاگرام بکنید. اما راهکارهایی وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن ها می توانید اقدام به پست گذاشتن در اینستاگرام وب بکنید به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه پست گذاشتن در اینستاگرام وب را به شما آموزش دهیم.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

شما می توانید برای آگاهی از زمان ساخت اکانت اینستاگرام خود و دیگران مبحث آموزش روش های تشخیص تاریخ ساخت اکانت اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

پست گذاشتن در اینستاگرام وب با مرورگر Chrome

۱. ابتدا مرورگر کروم را باز کرده و از طریق آن وارد وبسایت اینستاگرام شوید.

۲. سپس اطلاعات خواسته شده را وارد نموده و با انتخاب گزینه Log In وارد حساب کاربری خود شوید.

Tazehkar.com-آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام وب-1

۳. سپس به بخش Developer در منوی View بروید و از گزینه های آن گزینه Developer Tools را انتخاب کنید.

Tazehkar.com-آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام وب-1

۴. با این کار پنل Developer Tools باز می شود و نسبت به طرح صفحه و مرورگر، ممکن است در یک برگه جداگانه ظاهر شود یا در پایین برگه فعال شما باشد.

در این صفحه تعداد بارکد، برگه و منو برای شما نمایش داده می شود که می توانید آن ها را نادیده بگیرید و به دنبال نماد کوچکی در بالا سمت چپ بگردید که تلفن و تبلت را نشان می دهد و آن را انتخاب کنید.

Tazehkar.com-آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام وب-1

۵. سپس صفحه مرورگر شما به اندازه یک تلفن همراه کوچک در می آید.

Tazehkar.com-آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام وب-1

بدین ترتیب اکنون مانند برنامه موبایل می توانید نماد دوربین را در پایین صفحه مشاهده کنید و از آن برای پست گذاشتن در اینستاگرام وب استفاده کنید.