اینترنتموبایل

آموزش پاک کردن برنامه های پیش فرض اندروید

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

پاک کردن برنامه های پیش فرض اندروید

آموزش پاک کردن برنامه های پیش فرض اندروید

تنوع برنامه های موجود در سیستم عامل اندروید بسیار بالا می باشد. گاهی اوقات ما چندین برنامه را برای هدفی یکسان دانلود و نصب می کنیم. برای مثال، چندین نوع مرورگر وب را بر روی اندروید استفاده می نماییم. داشتن چندین برنامه ی متفاوت برای یک هدف چیز بدی نیست، اما هنگامی که مشغول انجام کاری در تلفن خود هستید کار ها کمی برایتان پیچیده می شوند. بیایید اقرار کنیم که گاهی اوقات ما به صورت تصادفی برنامه های اشتباهی را به عنوان برنامه ی پیش فرض انتخاب می کنیم. در آن زمان، ما به دنبال راه حل هایی می گردیم تا این برنامه های پیش فرض اندروید را حذف نماییم. پس اگر شما نیز به دنبال حل چنین مشکلات مشابه ای هستید،در این متن، ما می خواهیم تا پاک کردن برنامه های پیش فرض اندروید را ساده ترین روش به شما آموزش دهیم.

نکته: شما می توانید برای آشنائی با برنامه های مترجم زبان های مختلف برای اندروید، مبحث معرفی و دانلود بهترین برنامه های ترجمه اندروید را مطالعه نمایید.

 

روش تغییر و حذف برنامه های پیش فرض در اندروید

مرحله ۱. اول از همه بخش تنظیمات یا “setting” گوشی تان را انتخاب نمایید.

پاک کردن برنامه های پیش فرض اندروید

مرحله ۲. سپس، گزینه برنامه ها یا “Apps” را انتخاب کنید.

مرحله ۳. در این بخش، نیاز دارید تا برنامه های پیش فرض یا “Default apps” را انتخاب کنید. این بخش به شما کمک خواهد کرد تا برنامه های پیش فرض موجود در اندروید را مرور کنید.

دقت کنید در برخی گوشی های چینی و بخصوص شیائومی در این مرحله باید وارد بخش Manage apps شوید و سپس روی علامت ۳ نقطه بالا سمت راست و نهایتا گزینه Default apps را انتخاب کنید.

پاک کردن برنامه های پیش فرض اندروید

مرحله ۴. برای تغییر برنامه های پیش فرض، بر روی option کلیک کرده و default apps را انتخاب نمایید.

پاک کردن برنامه های پیش فرض اندروید

مرحله ۵. برای حذف برنامه پیش فرض اندروید، به Settings > Apps > See all apps بروید. از این قسمت برنامه ای را که می خواهید حذف نمایید را انتخاب کنید.

مرحله ۶. در آنجا نیاز دارید تا گزینه ی “Clear Defaults” را انتخاب کنید.

پاک کردن برنامه های پیش فرض اندروید

این روشی است که با آن می توانید برنامه های پیش فرض بر روی اندروید را حذف نمایید. پس این متن به طور کلی مربوط به چگونگی حذف، تغییر، و انتخاب برنامه ی پیش فرض در تلفن های هوشمند اندروید است.

 

منبع