اینترنت

آموزش اضافه کردن عکس پروفایل در جیمیل برای موبایل و کامپیوتر

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

اضافه کردن عکس پروفایل در جیمیل

ساده ترین روش اضافه کردن عکس پروفایل در جیمیل

همینطور که یک عکس پروفایل را می توانید به حساب فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، گوگل پلاس و غیره اضافه می کنید ، می توانید یک تصویر پروفایل را نیز به حساب جیمیل خود اضافه کنید. افزودن یک تصویر پروفایل نه تنها راهی برای ارائه احساسات شخصی تان است بلکه همچنین به دیگران کمک می کند تا وقتی برای اولین بار به آنها ایمیل می دهید حساب ایمیل تان را شناسایی کنید. برای اطلاع از نحوه اضافه کردن عکس پروفایل در جیمیل تان، دستورالعمل های گام به گام ارائه شده در راهنمایی زیر را دنبال کنید:

نکته: شما می توانید برای آشنایی با چگونگی ساخت اکانت جیمیل بدون استفاده از شماره موبایل مبحث آموزش روش های ساخت جیمیل بدون شماره موبایل برای اندروید، آیفون و کامپیوتر را مطالعه نمایید.

 

چگونگی اضافه کردن عکس پروفایل جیمیل در کامپیوتر و لپتاب

۱. در کامپیوتر خود، اگر قبلاً وارد سیستم نشده اید، مرورگر وب را باز کرده و به حساب جیمیل خود وارد شوید.

۲. پس از ورود به حساب جیمیل خود ، روی نماد چرخ دنده که واقع در گوشه بالا سمت راست صفحه است؛ کلیک کنید. یک منوی کشویی روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود.

۳. در منوی کشویی، بر روی گزینه تنظیمات Setting کلیک کنید. شما به صفحه تنظیمات حساب جیمیل خود منتقل خواهید شد.

۴. در صفحه تنظیمات ، به بخش My Picture (تنظیمات) رفته و بر روی گزینه Change picture (تغییر تصویر) کلیک کنید. با این کار یک جعبه کوچک روی صفحه نمایش شما باز خواهد شد.

۵. در کادر ظاهر شده ، باید بر روی دکمه Choose File کلیک کرده و فایل تصویر را از رایانه خود انتخاب کنید. پس از انتخاب تصویر ، بر روی دکمه Open کلیک کنید. آپلود عکس در کادر شروع می شود.

۶. هنگامی که از شما خواسته شد تصویر را برش داده و تنظیم کنید ، با دیدن پنجره پیش نمایش که در سمت راست نشان داده شده است، می توانید تنظیماتی را انجام دهید.

۷. پس از انجام تغییرات ، بر روی دکمه Apply Changes (اعمال تغییرات) در کادر کلیک کنید. تصویر جدید شما به عنوان تصویر پروفایل شما به حساب های جیمیل شما اضافه می شود.

۸. پس از آن بر روی دکمه Save Changes (ذخیره سازی تنظیمات) در صفحه تنظیمات کلیک کنید تا فرآیند تمام شود.

 

چگونگی اضافه کردن عکس پروفایل جیمیل در اندروید

۱. برنامه جیمیل را در دستگاه اندروید خود راه اندازی کنید.

۲. بعد ، روی آیکون منو (سه خط افقی) ضربه بزنید و از منوی کشویی گزینه تنظیمات (setting) را انتخاب کنید.

۳. سپس حساب خود را انتخاب کرده و روی گزینه My Account ضربه بزنید.

۴. بعد از آن روی گزینه Update photo (به روز رسانی تصویر) ضربه بزنید و گزینه Set Profile Photo تنظیم عکس پروفایل را انتخاب کنید.

۵. سپس در آخر، عکسی را که مد نظرتان است؛ یا با دوربین بگیرید یا از گالری انتخاب کنید و آن را در حساب جیمیل خود ذخیره کنید. تصویر پروفایل شما برای حساب جیمیل تان اضافه می شود.

 

چگونگی اضافه کردن عکس پروفایل جیمیل در آیفون و آیپد

۱. در آیفون خود ، برنامه جیمیل را که دانلود کرده اید؛ راه اندازی کنید.

۲. پس از باز شدن برنامه جیمیل روی صفحه نمایش ، روی نماد منو (سه خط افقی) ضربه بزنید و از لیست کشویی گزینه setting (تنظیمات) را انتخاب کنید.

۳. در مرحله بعد ، باید حساب خود را انتخاب کرده و سپس بر روی گزینه My Account ضربه بزنید.

۴. سپس به سادگی بر روی گزینه Upload photo (به روز رسانی تصویر) ضربه بزنید و گزینه تنظیم عکس را انتخاب کنید.

۵. پس از آن، شما فقط نیاز به انتخاب عکس از گالری یا گرفتن عکس و ذخیره آن در حساب Gmail خود دارید. عکس جدید شما به عنوان تصویر پروفایل شما برای حساب جیمیل تان اضافه می شود.

و به این ترتیب می توانید به راحتی در رایانه، اندروید، آی پد و آیفون تصویری به حساب جیمیل خود اضافه کنید.

 

منبع