اینترنت

آموزش آپلود ویدئو در یوتیوب (در کانال یوتیوب)

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آپلود ویدئو در یوتیوب

نحوه آپلود ویدئو در یوتیوب

یوتیوب یک شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاری ویدئو می باشد که روزانه کاربران زیادی در آن ویدئو بارگذاری می کنند. اگر ویدئو های شما بازدید بالایی داشته باشند می توانید از آن ها کسب درآمد نیز داشته باشید. آپلود فیلم در یوتیوب بسیار ساده است و حتی اگر حساب یوتیوب نیز نداشته باشید، تنها در عرض چند دقیقه قابل انجام است. در ادامه نحوه آپلود ویدئو در یوتیوب را به شما آموزش می دهیم.

شما می‌توانید اپلیکیشن یوتیوب را از طریق لینک Google play برای گوشی‌ و تبلتهای اندروید و از لینک App store برای گوشی‌ و تبلت های ios دانلود نمایید.

همچنین برای آشنایی با نحوه قرار دادن محدودیت سنی برای مشاهده کودکان و نوجوانان در یوتیوب مطلب آموزش روش های فعال‌ سازی محدودیت سنی در یوتیوب را مطالعه نمایید.

 

مراحل بارگذاری ویدئو در یوتیوب

برای بارگذاری ویدئو در یوتیوب ملزم به ساخت اکانت و ساخت کانال یوتیوب هستید. با داشتن حساب جیمیل به طور خودکار دارای یک اکانت یوتیوب نیز هستید و نیازی به ساخت مجدد اکانت یوتیوب نمی باشد. برای ورود به کانت خود کافیست به سایت یوتیوب مراجعه کرده و از طریق گزینه Sign in با آدرس جیمیل و پسورد آن، به حساب یوتیوب خود متصل شوید. اگر مرورگرتان نیز به حساب جیمیلتان متصل است، با مراجعه به وب سایت یوتیوب، به طور خودکار به به حساب یوتیوب خود متصل خواهید شد.

پس از مراجعه به اکانت یوتیوب خود به طور خودکار ویدئو های آپلود شده برای شما نمایش  داده می شود و شما می توانید به راحتی آن هارا مشاهده نمایید. اما اگر می خواهید شما نیز یک ویدئو در یوتیوب آپلود کنید، نیاز است که ابتدا حتما یک کانال در یوتیوب بسازید. برای بارگذاری ویدئو در یوتیوب طبق مراحل زیر پیش بروید.

۱. پس از ساخت کانال و ورود به اکانت خود، بر روی گزینه آپلود در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.

۲. برای آپلود کردن روی فلش کلیک کنید، همچنین می‌توانید فایل ویدیو را به پنجره مرورگر بکشید. در این قسمت حریم خصوصی ویدیو را به Public، Unlistedیا Private تنظیم کنید.

Public : آپلود ویدیو به صورت همگانی.

Unlisted : تنها کسانی قادر به مشاهده ویدیو هستند که لینک ویدیو برای آن ها فرستاده شده باشد.

Private : تنها کسانی که عضوی از کانال شما هستند می توانند ویدیو را مشاهده کنند.

Scheduled : آپلود ویدیو به صورت زمانبندی شده.

آپلود ویدئو در یوتیوب

۳.پس از انتخاب ویدئو و انتخاب یکی از گزینه های بالا، نیاز است تا یک نام،یک توضیح و تعدادی تگ برای ویدئوی مورد نظر خودتان انتخاب کنید.

۴. پس از تعیین تمام موارد، گزینه Publish را انتخاب کنید تا اولین ویدیوی شما در یوتیوب بارگزاری گردد.

آپلود ویدئو در یوتیوب

نکته: توجه داشته باشید که ویدیوهایی را بارگزاری نمایید که محتوای آنها برای عموم مناسب باشد. برای آگاهی از نوع محتوای مجاز برای بارگزاری، می توانید راهنمای یوتیوب در این مورد تحت عنوان Content Guidelines را مطالعه بفرمایید.