اینترنتاینستاگرامشبکه های اجتماعی

معرفی قابلیت سوپرزوم اینستاگرام (Superzoom)

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

قابلیت سوپرزوم اینستاگرام (Superzoom)

معرفی قابلیت سوپرزوم اینستاگرام (Superzoom) و چگونگی عملکرد این قابلیت

سوپرزوم اینستاگرام (Superzoom) به واقع یکی از بامزه ترین و جالب ترین قابلیت هایی محسوب می‌شود که تاکنون در اینستاگرام ارائه شده است.این قابلیت منجر به ساختن ویدیو های کوتاه و بسیار جالبی می‌شود که در آن ها موزیک پس زمینه هولناک و بامزه‌ای پخش و در ۳ مرحله زوم در سوژه وسط عکس انجام خواهد شد! در ادامه این مبحث قصد داریم به آموزش نحوه استفاده از قابلیت سوپرزوم اینستاگرام بپردازیم.

همچنین می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: برای آشنایی با چگونگی فیلتر کردن کلمات توهین آمیز در اینستاگرام آموزش فیلتر کردن کلمات در کامنت اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

آموزش استفاده از قابلیت سوپرزوم اینستاگرام (Superzoom)

استفاده از این قابلیت نرم افزار اینستاگرام کار بسیار آسای است که کاربران تنها از طریق یادگیری چند مرحله ساده به راحتی می توانند نحوه انجام این کار را یاد بگیرند و با استفاده از آن، ویدیو ها و کلیپ های کوتاه جالب و متنوعی بسازند. اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که از نحوه استفاده از این قابلیت اینستاگرام آگاهی ندارید، کافیست طبق مراحل زیر به ترتیب پیش بروید:

۱. ابتدا نرم افزار محبوب اینستاگرام را اجرا کنید.

۲. سپس وارد بخش Home شوید.

۳.  آیکون دوربین موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را انتخاب کنید.

۴. اکنون  از بخش زیرین صفحه، گزینه Supezoom را انتخاب نمایید.

۵. در نهایت با لمس گزینه ضبط فیلم، ویدیویی ۳ ثانیه‌ای با تکیه بر قابلیت سوپر زوم اینستاگرام (Superzoom) ضبط کنید.

مرحله 5

نکته:دقت داشته باشید که این ویدیو همراه با یک موزیک پس زمینه جالب ضبط می‌ شود.

بدین ترتیب، همان طور که مشاهده نمودید در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه با طی کردن چند مرحله ساده به آسانی می توانید از قابلیت سوچر زوم اینستاگرام استفاده نموده و ویدیو های جالب ظبط کنید.

 

منبع