اینترنتاینستاگرامشبکه های اجتماعی

معرفی برنامه اینستاگرام پلاس(+Instagram)

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

برنامه اینستاگرام پلاس

معرفی برنامه اینستاگرام پلاس (+Instagram)

اینستاگرام دارای نسخه های غیر رسمی مانند اینستا رویال ، اینستا پلاس ، اینستاگرام فارسی و … است. خیلی از کاربران به هوای اینکه این برنامه ها محدودیت های نسخه اصلی را ندارند مایل به استفاده از آنها هستند. دومین نسخه غیر رسمی اینستاگرام ، اینستا ایکس است ، این برنامه نیز امکانات بیشتری نسبت به نسخه اصلی برنامه ارائه می دهد و امکان دانلود پست ها، استوری ها و پروفایل دیگران به صورت مستقیم و بدون واسطه ، حالت روح که به کمک آن می توانید دایرکت و استوری های دیگران را بدون آنکه متوجه شوند بازدید کنید، آنالیز پست ها و غیره را فراهم کرده است. در ادامه با معرفی برنامه برنامه اینستاگرام پلاس(+Instagram) با ما همراه باشید.

نکته: شما می توانید برای یادگیری ذخیره لایو اینستاگرام در IGTV، مبحث آموزش ذخیره لایو اینستاگرام در IGTV را مطالعه نمایید.

 

برخی از ویژگی های این اپلیکیشن عبارتند از:

– امکان دانلود ویدیوها و عکس ها به طور مستقیم ، از دورن خود برنامه: به وسیله این قابلیت، دیگر نیازی به اپلیکیشن های جانبی متعدد برای دانلود تصاویر و ویدئو های اینستاگرام نبوده و تنها با استفاده از یک نسخه از اینستاگرام پلاس ، هم می توان به فعالیت های روزانه خود در اینستاگرام پرداخت و هم تصاویر و ویدیوهای دلخواه خود ، دانلود نمود.

– امکان زوم روی تصاویر با استفاده از دبل تپ: به وسیله این قابلیت کاربران با دوبار ضربه زدن بر روی  تصاویر دلخواهشان در اینستاگرام ، آن ها را بزرگ کرده و تمام جزئیات تصویر را نظاره کنند.

– امکان تنظیم پخش صدای ویدیو یا عدم پخش آن: این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا به طور پیش فرض تنظیمات اجرای فایل های ویدیویی را با پخش خودکار صدا و یا بدون پخش خودکار صدا تنظیم نمایند.

– دانلود استوری دیگران: به وسیله این نرم افزار می توانید علاوه بر تصاویر پرفایل و پست های اینستاگرام می توانید استوری های دیگران را نیز دانلوذ نمایید.

– قابلیت آنفالو یاب: یکی از قابلیت های منحصر به فرد این برنامه این است که بدون نیاز به نصب برنامه های جانبی می توانید افرادی که شما را آنفالو کرده اند را مشاهده نمایید.

– به اشتراک گذاری مستقیم پست ها از طریق دیگر نرم افزار ها: شما می توانید لینک پست های اینستاگرامی را به صورت مستقیم از اینستاپلاس به برنامه های دیگری مانند واتساپ یا تلگرام ارسال کنید.

– کپی کردن متن پست ها: کپی کردن متن پست های اینستاگرام یکی از آن دسته کارهایی بوده که در نسخه اصلی این نرم افزار امکان پذیر نبوده است. اما باید به شما بگوییم که با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید کپشن پست های دیگران را کپی کنید.

– بزرگنمایی تصویر پروفایل:  علاوه بر بزرگنمایی و زوم کردن پست های نرم افزار اینستاگرام، شما می توانید با نگه داشتن بر روی تصویر پروفایل افراد، آن ها را بزرگ نموده و مشاهده نمایید.

 

نکاتی در مورد برنامه اینستاگرام پلاس (+Instagram)

قبل از دانلود و استفاده از این نرم افزار باید یک سری نکات را برای شما بازگو کنیم اما قبل از هر چیزی باید به شما بگوییم که کار با نرم افزار اینستاگرام پلاس (+Instagram) بئون خطر می باشد و هیچ گونه اختلالی در تلفن های همراه شما ایجاد نمی کند.

– شما باید بدانید که در هنگام استفاده از این برنامه نیازی به نصب و استفاده از نسخه اصلی و رسمی نرم افزار اینستاگرام نمی باشد و شما می توانید آن را از تلفن همراه خود حذف نمایید.

– مسئله دیگری که دانستن آن برای افرادی که قصد استفاده از این نرم افزار را دارند واجب می باشد این است که این برنامه از قابلیت چند اکانتی پشتیبانی می کند و اگر شما چند حساب کاربری در اینستاگرام داشته باشید می توانید به صورت همزمان از بیش از یک اکانت استفاده کنید.

 

منبع