اینترنتتلگرامشبکه های اجتماعی

فعالسازی قابلیت محافظت از محتوای تلگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

محافظت از محتوای تلگرام

چگونه می تواتم از محتوای گروه ها و کانال های تلگرام خودم محافظت کنم؟

قابلیت محافظت کردن از محتوای تلگرام یکی از قابلیت ها و امکانات جدید نرم افزار محبوب تلگرام است که اگر از کاربران این نرم افزار باشید با استفاده از این قابلیت منحصر به فرد که تاکنون در هیچ یک از شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها ارائه نشده است، می توانید از پیام های کانال و گروه های تلگرامتان محافظت کنید. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه فعالسازی قابیلت محافظت از محتوای تلگرام را به شما آموزش دهیم. با ما در ادامه ی این مطلب همراه باشید.

نکته: آخرین نسخه برنامه تلگرام را برای اندروید از لینک Google paly و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین برای یادگیری چگونگی حل مشکل نمایش هشدار پیام تلگرام ، مبحث حل مشکل نمایش هشدار پیام تلگرام را مطالعه نمایید.

 

محتوای محافظت شده تلگرام

برخی کانال‌ ها یا گروه‌ های تلگرامی هستند که محتوا هایی تک و مخفی را تهیه و ارسال می‌کنند. این افراد نمی‌ خواهند که محتوای آنها به جایی درز کند. در این صورت باید از قابلیت محتوای محافظت شده در تلگرام استفاده کنید. این نوع محتوا یکی از جدیدترین آپدیت‌های تلگرام است.

با فعال کردن این قابلیت اعضای گروه یا کانال نمی‌ توانند پیام‌های ارسال شده در گروه را به جای دیگری ارسال کنند یا فوروارد کنند. همچنین اسکرین شات گرفتن از پیام‌ها ممنوع شده و ذخیره کردن محتوا ها هم برای کاربران غیر ممکن می‌ باشد.

 

چگونگی  فعالسازی قابلیت محافظت از محتوای تلگرام

اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یادگیری نحوه انجام این کار برای گروه ها و کانال هایی که صاحبان آن هستید می باشید، کافیست به ترتیب و طبق مراحل گفته شده در زیر پیش بروید:

۱. ابتدا نرم افزار تلگرام را از بین برنامه های نصب شده بر روی تلفن همراه خود اجرا کنید.

۲. سپس در منوی اولیه نرم افزار تلگرام، از بین تمام کانال ها و چت های تلگرامتان، کانال خود را جستجو کنید.

۳. در این بخش باید بر روی نام کانال ضربه زده تا اطلاعات آن برایتان نمایش داده شود.

محافظت از محتوای تلگرام

۴. در منوی جدیدی که برای شما نمایان می شود، آیکون به شکل مداد که در گوشه سمت راست و بالای صفحه قرار دارد را انتخاب کنید.

محافظت از محتوای تلگرام

۵. از بین گزینه های نمایش داده شده در منوی جدید، بر روی گزینه  Channel Type کلیک کنید.

مرحله 5

۶. به آخر صفحه که رسیدید گزینه‌ ای با عنوان restrict saving contact وجود دارد.

۷. این گزینه را فعال کنید.

مرحله 7

۸. و در نهایت از طریق نوار بالایی علامت تیک را بزنید تا تغییرات اعمال شود و فعال سازی قابلیت محافظت از محتوای تلگرام انجام شود.

 

منبع