اینستاگرامبرنامه اندرویدشبکه های اجتماعی

آموزش قرار دادن آهنگ روی عکس در اینستاگرام

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

قرار دادن آهنگ روی عکس در اینستاگرام

چگونگی قرار دادن آهنگ روی عکس در اینستاگرام

اینستاگرام یک نرم افزار موبایلی است که برای به اشتراک گذاری تصاویر و فیلم هایی به کار می رود که شما می خواهید آن ها را با اجتماع دوستان تان به اشتراک بگذارید. با استفاده از قابلیت استوری موجود در اینستاگرام می توانید فعالیت های روزانه تان را به شکل تصاویر و فیلم به مدت ۲۴ ساعت با دیگران به اشتراک بگذارید. با استفاده از قابلیت های ویرایش کردن می توانید کیفیت استوری خود را افزایش بدهید. ما در این مبحث نحوه قرار دادن آهنگ روی عکس در اینستاگرام را به شما آموزش خواهیم داد.

می توانید روی تصاویر خود، متن مورد نظرتان را اضافه کنید، فیلترهایی در برنامه وجود دارد که می توانید آنها را روی تصویر خود اعمال کنید، همچنین افکت های ویژه عکس برداری را به تصویر خود بیفزایید؛ حتی می توانید از موزیک روی تصویر خود استفاده کنید. در این مقاله می خواهیم به شما بیاموزیم که چگونه می توانید با استفاده از خود برنامه اینستاگرام یا دیگر نرم افزارهای موبایل، در سیستم عامل های اندروید و iOS روی تصاویر اینستاگرام موزیک پخش بکنید.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

شما می توانید برای آشنایی و دانلود برنامه های آنفالویاب اینستاگرام برای گوشی اندروید و آیفون مبحث معرفی و دانلود بهترین برنامه های آنفالویاب در گوشی را مطالعه نمایید.

 

چگونه روی تصاویر اینستاگرام موزیک اضافه کنیم؟

۱. از طریق اینستاگرام

۲. از طریق LightMV

۳. از طریق پیکفلیکس Picflix

 

۱. از طریق خود اینستاگرام

ابتدا به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید با استفاده از خود اپلیکیشن اینستاگرام به استوری های تان موزیک اضافه کنید. علاوه بر فیلترها و افکت های موجود، ویژگی های استوری اینستاگرام به شما اجازه می دهد که به تصویر مد نظرتان، یک آهنگ به عنوان موسیقی پس زمینه اضافه کنید. شما می توانید موزیک های دلخواه تان را با استفاده از قسمت library خود اینستاگرام و یا دیگر سایت های پخش موسیقی مانند اسپاتیفای، ساندکلاد و غیره، به استوری مورد نظرتان اضافه کنید. با این وجود، این ویژگی در حال حاضر فقط در تعدادی از کشورها و منطقه های خاصی از جمله ایالت متحده آمریکا، بریتانیا، استرالیا، نیوزلند، آلمان، سوئد و فرانسه قابل استفاده است. در ادامه مطالعه خواهید کرد که چگونه می توان به تصاویر اینستاگرام، موزیک اضافه کرد.

ابتدا باید اپلیکیشن اینستاگرام را از گوگل پلی استور یا اپ استور دانلود کرده و نصب بکنید. پس از نصب؛ می توانید از حساب فیسبوک خود استفاده کنید تا با استفاده از رابط بین این دو اپلیکیشن وارد اینستاگرام بشوید.

سپس روی گزینه “Your story” (داستان شما) ضربه بزنید که در بالای گوشه سمت چپ قرار داده شده است؛ به این ترتیب می توانید یک عکس گرفته و یا با آپلود عکس از گالری گوشی تان، آن را به استوری خود اضافه کنید.

قرار دادن آهنگ روی عکس در اینستاگرام

سپس روی آیکون “Sticker” ضربه بزنید که در قسمت بالا سمت راست نرم افزار قرار گرفته است، سپس می توانید دکمه “Music” (موزیک) را انتخاب کنید.

قرار دادن آهنگ روی عکس در اینستاگرام

در این قسمت از نوار جستجو استفاده کنید تا آهنگ مورد نظرتان را جستجو و انتخاب کنید. بعد از انتخاب آهنگ؛ آن کلیپ صوتی را که می خواهید در استوری قرار بدهید، انتخاب کنید.

پس از اتمام کار روی دکمه “Your story” که در گوشه پایین سمت چپ قابل مشاهده است؛ ضربه بزنید تا استوری خود را به اشتراک بگذارید. این روش ساده ترین راهی است که می توانید یک عکس همراه با موزیک استوری نمایید.

 

۲. استفاده از اپلیکیشن Coin یا Slide show

این نرم افزار یکی از اپلیکیشن های فوق العاده ساخت ویدئو است که هم نسخه اندروید و هم نسخه iOS آن در دسترس است. شما می توانید از قالب های بسیار عالی موجود در این نرم افزار برای ساخت ویدئو استفاده کنید که قابلیت شخصی سازی بالایی نیز دارند. سپس می توانید فیلترها، متن و موسیقی پس زمینه را به منظور افزایش کیفیت ویدئوی خود اضافه کنید. روش کار بسیار ساده است و به صورت گام به گام در ادامه توضیح می دهیم که چگونه می توانید با استفاده از یک تصویر همراه با موزیک بسازید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

با استفاده از تلفن همراه خود به بخش فروشگاه گوگل پلی (برای اندروید) و اپ استور (برای iOS) بروید تا اپلیکیشن را دانلود و نصب نمایید. بعد از نصب نرم افزار، آن را روی دستگاه خود اجرا کنید.

سپس قالبی که برای تصویر اینستاگرام ترجیح می دهید انتخاب کنید و آنگاه روی آیکون “+” که در قسمت پایین سمت چپ قرار گرفته است ضربه بزنید تا عکس مورد نظرتان را از گالری آپلود نمایید.

قرار دادن آهنگ روی عکس در اینستاگرام

بعد از آپلود کردن تصویر؛ می توانید روی دکمه “Change music” (تغییر موزیک) بزنید که در بخش بالا و سمت راست صفحه نرم افزار قرار گرفته است. از این بخش شما می توانید روی گزینه “Upload music” (آپلود موزیک) بزنید تا آهنگ مورد نظرتان را از روی دستگاه تلفن همراهتان انتخاب کنید.

در نهایت؛ اپلیکیشن اینستاگرام را باز کرده و به قسمت “Your story” (داستان شما) بروید تا نتیجه کارتان را در استوری به اشتراک بگذارید. با این روش به صورت کاملاً مؤثری می توانید از LightMV استفاده کنید تا موزیک مورد علاقه تان را به تصویر مدنظرتان اضافه کرده و آنها را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

 

۳. استفاده از پیکفلیکس

آخرین نرم افزاری که در اختیار داریم Picflix است. این نرم افزار موبایلی منحصر به سیستم عامل iOS می باشد. با رابط کاربری آن به سادگی آهنگ دلخواه تان را به تصاویر مورد نظر خود اضافه کنید. از بین تم های موجود در این نرم افزار می توانید نمایش اسلایدی را به طور دلخواه تنظیم کنید. در عین حال، با تغییر مدت زمان نمایش تصویر، برای مثال مدت زمان پخش یک تصویر دلخواه را افزایش دهید تا روی آن عکس ویژه تأکید بیشتری داشته باشید. در نهایت می توانید تصاویر اسلایدی را در پلتفرم های شبکه های اجتماعی متفاوت از جمله اینستاگرام، فیسبوک، توییتر، واتس آپ و امثال اینها به اشتراک بگذارید. در ادامه توضیح داده ایم که چگونه با استفاده از این اپلیکیشن به راحتی می توانید موزیک موردنظرتان را به تصویری که می خواهید در اینستاگرام منتشر کنید، اضافه نمایید.

برای شروع، اپ استور یا گوگل پلی استور را در دستگاه تلفن همراه خود اجرا کنید و Picflix را نصب بکنید. سپس با استفاده از حساب فیسبوک یا جیمیل به این اپلیکیشن وارد شوید تا از آن استفاده کنید.

سپس برای بارگیری تصویر از دستگاه تلفن خود باید از بین نسبت های ابعادی متفاوت؛ یکی را انتخاب کنید.

قرار دادن آهنگ روی عکس در اینستاگرام

پس از بارگذاری تصاویر، روی دکمه “start” (شروع) ضربه بزنید که در پایین گوشه سمت راست تصویر قرار گرفته است، بدین ترتیب می توانید به عملکردهای ویرایشی نرم افزار دست یابید.

سپس روی آیکونی که نشان دهنده موسیقی است، ضربه می زنید تا با انتخاب گزینه “Select diffent music” (موزیک متفاوتی انتخاب کنید) آهنگ ها را از روی دستگاه تلفن همراه خودتان وارد کنید. سپس، نوار کلیپ را بکشید تا نقطه شروع آهنگ را انتخاب کنید.

قرار دادن آهنگ روی عکس در اینستاگرام

پس از اتمام روی دکمه “Export” می زنید که در بالای صفحه گوشه سمت راست قرار گرفته است. در نهایت روی “Save to Photos” می زنید تا خروجی کار در گالری شما ذخیره شود.

 

نتیجه گیری

همانطور که در بالا اشاره کردیم، اینها مفیدترین برنامه های تلفن همراه هستند که می توانید به راحتی از آنها برای افزودن موسیقی به عکسهای اینستاگرام استفاده کنید. با وجود این برنامه ها، ما شخصاً LightMV را به شما توصیه می کنیم که به دلیل سازگاری آن با دستگاه های مختلف تلفن همراه و انواع مرورگرهای وب می باشد. جدا از آن ، این یک رابط کاربری ساده دارد که به شما امکان می دهد به سرعت محتوای مختلفی ایجاد کنید.

 

منبع