اینترنتموبایل

آموزش فعالسازی تم تیره (دارک مود) در واتساپ

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

فعالسازی تم تیره (دارک مود) در واتساپ

آموزش فعالسازی تم تیره (دارک مود) در واتساپ

با اضافه شدن ویژگی تم تیره سراسری در اندروید ۱۰، حالا اکثر نرم افزار ها تم تیره دارند. در آخرین نسخه واتساپ تم تیره فعال شده است. ساده ترین راه دسترسی به آن آپدیت کردن واتساپ است. میتوانید واتساپ را تنظیم کنید تا همیشه در حالت تم تیره بماند یا اگر از اندروید ۱۰ استفاده میکنید، تم تیره را در سرتاسر دستگاه خود فعال کنید. ممکن است دشوار به نظر برسد ولی فعالسازی تم تیره (دارک مود) در واتساپ فقط ۱ تا ۲ دقیقه زمان میبرد.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه واتساپ را برای اندروید از لینک Google play و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین می توانید برای آشنائی با چگونگی ساختن استیکر شخصی برای واتساپ روی گوشی اندروید مبحث آموزش ساخت استیکر واتساپ برای گوشی اندروید را مطالعه نمایید.

 

قدم اول: آخرین نسخه واتساپ را نصب کنید

در حال حاضر برای فعال سازی تم تیره باید نسخه جدید واتساپ را نصب کنید. از آنجایی که نسخه رسمی واتساپ است بروی نسخه قبلی مینشیند و به شما این امکان را میدهد که از بروز رسانی های بعدی نیز استفاده کنید.

به لینک زیر سری بزنید. به پایین صفحه بروید و روی دانلود کلیک کنید و بعد انتخاب خود را در پیغامی که باز میشود تایید کنید. بعد از اتمام دانلود فایل، روی نوتیفیکیشن اتمام دانلود بزنید و گزینه install را انتخاب کنید.

فعالسازی تم تیره (دارک مود) در واتساپ

 

قدم دوم: تم تیره را فعال کنید

  1. روی منوی سه نقطه بالا سمت راست بزنید و گزینه settings را انتخاب کنید
  2. بعد روی گزینه chats و سپس theme بزنید.
  3. در پیامی که باز میشود میتوانید تم تیره (dark) را انتخاب کنید.

تم تیره فارق از نسخه اندروید دستگاه شما فعال خواهد شد. برای اندروید ۱۰ کافیست گزینه system default را انتخاب کنید تا نرم افزار به طور خودکار با روشن یا خاموش کردن تم تیره برای کل دستگاه تغییر کند.

فعالسازی تم تیره (دارک مود) در واتساپ

تم تیره واتساپ رنگ های تیره تری را در کنار متن ها استفاده میکند که زیاد براق نیستند. از همه بهتر این است که حالت تیره به طور خودکار برای صفحات چت هم فعال میشود پس دیگر نیازی به تغییر پس زمینه در زمان فعال یا غیر فعال سازی تم تیره نیست.

فعالسازی تم تیره (دارک مود) در واتساپ

 

منبع