اینترنتموبایل

آموزش غیرفعال کردن نوتیفیکیشن های اینستاگرام

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش غیرفعال کردن نوتیفیکیشن های اینستاگرام

آموزش غیرفعال کردن نوتیفیکیشن های اینستاگرام

روزانه تعداد زیادی اعلان از سمت اینستاگرام روی گوشی های ما نمایش داده میشود و هرچه تعداد دنبال کنندگان بالاتر و صفحه محبوبتر باشد، اعلان ها نیز بیشتر خواهد شد . همین امر ممکن است برای بسیاری از افراد خوشایند نباشد و بخواهند که اعلان های اینستا را غیرفعال کنند. در ادامه با ما و آموزش غیرفعال کردن نوتیفیکیشن های اینستاگرام همراه باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی محدود کردن بدون بلاک کردن اشخاص در اینستاگرام، مبحث آموزش محدود کردن افراد در اینستاگرام بدون بلاک کردن را مطالعه نمایید.

 

مراحل غیرفعال کردن نوتیفیکیشن های اینستاگرام:

۱. از بخش پروفایل ۳ خط بالای صفحه را بزنید.

۲. سپس از منو کشویی برنامه گزینه Settings را انتخاب کنید.

آموزش غیرفعال کردن نوتیفیکیشن های اینستاگرام

۳. در تنظیمات اینستاگرام بخش Notification را انتخاب کنید.

۴. در مرحله بعد میتوانید اعلانات مربوط به هر بخش را به صورت جداگانه فعال یا غیرفعال کنید.

۵. یا با استفاده از گزینه Pause All تمامی اعلانات را غیرفعال کنید.

آموزش غیرفعال کردن نوتیفیکیشن های اینستاگرام

برای غیرفعال کردن اعلان بخش های مختلف کافیست گزینه Post, Stories and Comments را انتخاب کنید و هر بخش که خواستید اعلان آن غیرفعال شود را روی Off قرار دهید . همچنین برای تغییر در اعلانات بخش دایرکت نیز میتوانید گزینه Direct message را انتخاب کنید.

نکته: اگر گزینه From people i follow را انتخاب کنید فقط اعلان مربوط به افرادی که شما آنها را دنبال میکنید نمایش داده خواهد شد.آموزش غیرفعال کردن نوتیفیکیشن های اینستاگرام

نکته: یک راه حل ساده تر برای غیرفعال کردن نوتیفیکیشن بخش های مختلف اینستاگرام وجود دارد . هنگام نمایش یک اعلان رو گوشی هوشمندتان میتوانید در نوار نوتیفیکیشن بالا روی آن لمس طولانی کرده و در مرحله بعد گزینه دریافت اعلان را غیرفعال کرده و گزینه Done را انتخاب کنید.
آموزش غیرفعال کردن نوتیفیکیشن های اینستاگرام
با انجام مراحل بالا دیگر هیچ نوتیفیکیشن آزار دهنده ای روی گوشی شما نمایش داده نخواهد شد و برای فعال سازی مجدد میتوانید وارد تنظیمات گوشی شده و بخش apps را انتخاب کرده و پس از پیدا کردن برنامه اینستاگرام از بخش Notification اعلان بخش مورد نظر را دوباره فعال کنید.

 

منبع