اینترنت

معرفی بهترین سایت های پخش صدا و موسیقی آرامبخش – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

بهترین سایت های پخش صدا و موسیقی آرامبخش

بهترین سایت های پخش صدا و موسیقی آرامبخش

در هنگام کار و یا بعد از کار هنگامی که مشغله ذهنی و فکری دارید موسیقی ملایم و صداهای آرامش بخش میتوانند کمک خوبی بری حفظ تمرکز،تمدد اعصاب و بهبود کارایی شما باشند،در ادامه شما را با چند سرویس آنلاین و سایت های پخش صدا و موسیقی آرامبخش آشنا میکنیم.

در ادامه تعدادی وب سایت و چند ویدیو برای گوش دادن به صداهای آرامش بخش طبیعت و .. معرفی می کنیم.از این وب سایت ها موسیقی دلخواه خود را انتخاب کنید و برای تمرینات ریلکسیشن ،تمرکز گرفتن در محیط کار خود و حتی هنگام خوابیدن از آن ها استفاده کنید. این وب سایت ها سرویس دهنده هستند و برای دانلود صداها نیستند.بلکه می توانید بیش تر جهت پخش آنلاین موسیقی از آن ها بهره ببرید.

نکته: شما می توانید برای استفاده از امکانات فتوشاپ برای ویرایش عکس به صورت آنلاین مبحث معرفی بهترین سایت های فتوشاپ آنلاین را مطالعه نمایید.

 

آرامش با پخش صدا طبیعت در Peacefulpanda

 این وب سایت یک وب سایت ساده و کاربردی برای آرام تر کردن محیط اطراف و تمرکز بیشتر شماست. همیشه موزیک های آرام تلفیقی از چند ساز و یک ملودی از پیش تعیین شده نیستند. موسیقی طبیعت به خودی خود آرامش بخش ترین موسیقی ای است که می توان با آن تمرکز بیشتری کرد و به آسایش روحی رسید.با استفاده از وب سایت peacefulpanda ، به صورت انحصاری به موسیقی حاصل از حرکت آب ، صدای  پرندگان و نسیم بهاری جنگل ، صدای باران و سایر عناصر موجود در طبیعت گوش فرادهید. صداهای موجود در این وب سایت کاملا زنده و طبیعی هستند و می توانید ولوم صدا را از طریق خود وب سایت تنظیم کنید.

بهترین سایت های پخش صدا و موسیقی آرامبخش

 

موسیقی ملایم و آرامبخش با Soundrown

soundrown نمونه ی دیگر این وب سایت هاست که صداهای متنوع تری از طبیعت را در اختیار کاربران قرار می دهد. موسیقی لایتی که در فضای یک کافی شاپ پخش می شود، صدای پرندگان ،امواج دریا و آتش و حتی باران ، از جمله نواهایی است که می توانید به صورت آنلاین به آن ها گوش دهید.

بهترین سایت های پخش صدا و موسیقی آرامبخش

 

تمدد اعصاب با گوش دادن به صدای باران در Asoftmurmur

با استفاده از این وب سایت ، تنوع بیشتری از موزیک های آرامبخش را در اختیار خواهید داشت. علاوه بر صدای باران و موج ، صدای  پرندگان ،باد و…از جمله صداهایی هستند که برای پخش آنلاین در این وب سایت با کیفیت قابل قبول تری نسبت به سایرین در دسترس می باشند.

بهترین سایت های پخش صدا و موسیقی آرامبخش

 

ریلکسیشن و پخش آنلاین صدا آرامش دهنده با Noisli

در نویزلی حساب کاربری شخصی ایجاد کنید و  موسیقی طبیعت را در هم آمیزید. سپس آهنگ جدید خود را برای استفاده ی دیگران آپلود کنید. در این سرویس میتوانید صدای پخش آنلاین نواهای طبیعت را کم یا زیاد کنید و از اپلیکیشن گوشی این وب سایت برای آرامش و تمرکز در موبایل یا تبلت خود نیز استفاده کنید.

بهترین سایت های پخش صدا و موسیقی آرامبخش

 

پخش آنلاین موسیقی بی کلام در سرویس های به اشتراک گذاری ویدیو

به غیر از وب سایت هایی که در انزل وب معرفی شد ، در سرویس های اشتراک ویدیو ، ویدیو های زیبا و آرامش بخشی را نیز می توانید جست وجو کنید. در سرویس آپارات ویدیو های زیبا و ملایمی را برای تممد اعصاب وجود دارد که در ادامه چند نمونه از ویدیوهای برتر که گلچین شده اند را میتوانید مشاهده کنید:

 

منبع