اینترنتبرنامه اندرویدموبایل

آموزش ساخت استیکر واتساپ برای گوشی اندروید

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

ساخت استیکر واتساپ برای گوشی اندروید

آموزش ساخت استیکر واتساپ برای گوشی اندروید

استفاده از استیکر در چت های واتس اپ، جذابیت هایی را در صحبت های شما با دوستانتان ایجاد می کند. استیکرهایی که خود واتس اپ دارد، بسیار سرگرم کننده و جالب هستند، اما این استیکرها برای همه در دسترس است و همه می توانند از آن استفاده کنند. اگر می خواهید از استیکرهای خاصی استفاده کنید که همه آن را ندارند، می توانید برای خودتان یک پک استیکر بسازید. در این مبحث به شما آموزش ساخت استیکر واتساپ برای گوشی اندروید خود و از بین بردن پس زمینه عکس را آموزش خواهیم داد.

گاهی اوقات شما جک هایی را می خوانید و می خواهید حس خود را با استیکر مخصوص به خود به فرد مقابل اعلام کنید، اگر می خواهید که استیکرهای خاصی برای خود درست کنید و آن ها را در تلفن همراه خود درست کنید، باید به شما بگویم که شما به راحتی می توانید این کار را در تلفن همراه خود انجام داده و استیکرهای مخصوص خود را درست کنید. شما می توانید از هر تصویری برای ساختن استیکر مورد نظر خود استفاده کنید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه واتساپ را برای اندروید از لینک Google play و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین می توانید برای آشنائی با چگونگی مخفی کردن چت واتساپ مبحث آموزش مخفی کردن چت ها در واتساپ (Archive) را مطالعه نمایید.

 

قدم اول: برنامه Personal Stickers را نصب کنید

برای ساخت استیکر واتساپ برای گوشی اندروید ، در ابتدا باید یک برنامه ای را بر روی گوشی موبایل خود نصب کنید. اولین برنامه ای که به شما معرفی می کنیم، برنامه Personal Stickers که توسط handyCloset توسعه پیدا کرده است. این برنامه به شما کمک می کند تا تصاویر خود را به استیکر واتس اپ تبدیل کنید. برای دانلود برنامه، می توانید به google play بروید و آن را دانلود کنید یا از طریق لینک زیر به راحتی این برنامه را دانلود و نصب کنید.

ساخت استیکر واتساپ برای گوشی اندروید

قدم دوم: برنامه Background Eraser را نصب کنید (اختیاری)

در قدم دوم، اگر دوست دارید پشت زمینه تصاویرتان را شفاف و حذف کنید، توصیه می کنیم برنامه Background Eraser را نصب کنید. این برنامه به گونه ای طراحی شده است که پشت زمینه عکس ها را حذف و نهایتا عکس را به استیکر تبدیل کند.

به عنوان مثال، اگر می خواهید از یک اردک پلاستیکی عکس بگیرید و پس زمینه عکس را حذف کنید تا تنها چیزی که در عکس بماند اردک باشد، برنامه Background Eraser بعد از اینکه عکس به یک برچسب یا استیکر تبدیل شد، کار را برای شما راحت می کند. با این وجود، اگر می خواهید که استیکر شما دقیقا همان عکسی باشد که به آن دادید (مستطیلی یا عکس کامل) یا عکس شما از قبل برش خورده است، از این مرحله باید رد شوید و قدم بعدی را مطالعه کنید.

ساخت استیکر واتساپ برای گوشی اندروید

قدم سوم: ۳ تصویری که می خواهید آن ها را به استیکر تبدیل کنید را انتخاب کنید

برای این که یک پک استیکر ایجاد کنید باید حداقل سه تصویر را انتخاب کنید. این تصاویر، باید تصاویری باشند که شما می خواهید پشت زمینه آن ها را بردارید یا تصاویری باشند که پشت زمینه آن ها از قبل برداشته شده است. روش دومی که وجود دارد، این است که شما می توانید از عکس های برش خورده استفاده کنید، اما این استیکرها در نهایت به شکل یک استیکر مستطیلی توسط برنامه ساخته می شوند.
شما به راحتی می توانید در گوگل، عکس های از قبل برش خورده یا دارای پس زمینه شفاف را جستجو کنید. اگر به دنبال تصاویری هستید که پشت زمینه آن ها شفاف است، باید در انتهای اسم مورد نظر خود، “.png” را بنویسید. به عنوان مثال، شما اگر می خواهید از اردک، عکس شفاف پیدا کنید، “duck.png” را در گوگل جستجو کنید. اگر به این صورت سرچ کنید، گوگل تمامی عکس های اردکی که پشت زمینه آنها سفید یا شفاف است را برای شما به نمایش در می آورد. شما از این نوع تصاویر، به راحتی می توانید استفاده کنید تا استیکرهای مورد نظر خود را بسازید.
مهم نیست که چه تصویری می خواهید انتخاب کنید. عکس هایی را انتخاب کنید که می خواهید آن ها را به استیکر تبدیل کنید. در اینجا ما سه عکس را انتخاب کردیم.
ساخت استیکر واتساپ برای گوشی اندروید

 

قدم چهارم: عکس را ادیت (ویرایش) کنید (اختیاری)

اگر می خواهید پشت زمینه عکس های خود را حذف کنید باید این مرحله را انجام دهید. کاری که باید انجام بدید این است که وارد برنامه Background Eraser شوید. گزینه ” Load a photo” یا “بارگذاری یک عکس” را انتخاب کنید. در مرحله بعد، فایل تصاویر برای شما باز خواهد شد. جایی که عکس های خود را نگه داشته اید انتخاب کنید. البته در اکثر مواقع عکس ها در گالری ذخیره می شوند و شما می توانید گالری را انتخاب کنید. سپس گزینه ” Camera” یا “دوربین” را انتخاب کرده و تصویری که می خواهید آن را به استیکر تبدیل کنید، انتخاب کنید.

ساخت استیکر واتساپ برای گوشی اندروید

بعد از اینکه تصویر مورد نظر خود را انتخاب کردید، فلش های صورتی را جلو و عقب بکشید تا بتوانید پشت زمینه مورد نظر خود را پاک کنید. برای اینکه بتوانید یک استیکر قشنگ درست کنید، تا جایی که می توانید دور عکس را برش دهید. بعد از اینکه این کار را انجام دادید، گزینه ” Done” یا ” انجام شد” را انتخاب کنید.

در مرحله بعد، ممکن است تمام پس زمینه عکس پاک نشده باشد و شما بخواهید که همه پس زمینه را پاک کنید. در این صورت ما به شما توصیه می کنیم که گزینه ” Auto” را انتخاب کنید تا برنامه، بقیه پس زمینه عکس را پاک کند. البته برای این که پس زمینه های بزرگ را پاک کنید، گزینه ” Magic” را انتخاب کنید تا برنامه به صورت دقیق تر پشت زمینه عکس را برای شما پاک کند.

  • Extract: این گزینه برای حفظ ناحیه هایی از عکس را که می خواهید و ناحیه هایی که می خواهید حذف کنید، است. ناحیه ای که می خواهید آن را نگه دارید، با خط آبی دور آن خط بکشید و ناحیه هایی که می خواهید حذف کنید را با خط قرمز دور آن خط بکشید.
  • Auto: این گزینه به طور خودکار، دور عکس را پاک کرده و محیط را شفاف می کند. در صورتی که هنوز هم پشت زمینه ای در عکس وجود داشته باشد، آن را به راحتی پاک می کند.
  • Magic: این گزینه، شبیه گزینه قبلی است. با این تفاوت که عکس را بزرگ کرده و دور عکس را به صورت خیلی دقیق تر برش می دهد.
  • Manual: این گزینه، حذف دستی است. به این صورت که شما خودتان دور عکس را برش می دهید.
  • Repair: اگر اشتباه کردید و جایی را به اشتباه حذف کردید، می توانید از این گزینه استفاده کنید.
  • Zoom: اگر این گزینه را انتخاب کردید، می توانید عکس را بزرگتر یا کوچکتر کنید تا به راحتی بتوانید دور عکس را برش دهید.
  • Slider: زمانی که شما غکس را برش می دهید، گاهی اوقات نیاز دارید که قلم خود را نازک تر یا ضخیم تر کنید تا بتوانید راحت تر کار کنید. در این صورت، شما می توانید از این گزینه استفاده کنید تا اندازه قلم و پاک کن خود را انتخاب کنید.
  • Cursor offset: این گزینه می تواند برای شما بسیار مفید باشد. زمانی که شما انگشت خود را برای برش بر روی صفحه می کشید، ممکن است تسلط کافی بر روی آن چه برش می دهید نداشته باشید. این گزینه آفستی برای شما ایجاد می کند. زمانی که شما انگشت خود را روی صفحه قرار می دهید در بالای انگشت شما، صفحه کوچکی نمایش داده می شود تا بتوانید ببینید کجا را حذف می کنید. شاید در ابتدا شما را اذیت کند. اما بعد از چند بار به ان عادت خواهید کرد.

زمانی که کارتان تمام شد و از نتیجه راضی شدید، گزینه ” Done” یا “انجام شد” را انتخاب کنید. در اینجا می توانید از “Smooth Edge” استفاده کنید تا لبه های تیز عکس را کم کنید. اگر عکسی که دارید، لبه های تیز زیادی دارد، بهتر است از این ویژگی استفاده کنید تا لبه های تیز آن را کم کنید. بعد از اینکه سطح عکس را صاف کردید، گزینه “Save” یا “ذخیره کردن” را انتخاب کنید. زمانی که این گزینه را انتخاب کردید، یک فایل جدیدی در برنامه ایجاد می شود. در صورتی که آن فایل را نخواستید می توانید گزینه”Eraser” یا “پاک کن” را انتخاب کنید.

اگر مایل به ویرایش تصاویر بیشتری هستید، این مرحله را تکرار کنید. به یاد داشته باشید، برای تهیه یک بسته استیکر واتس اپ، حداقل به سه تصویر نیاز دارید.

ساخت استیکر واتساپ برای گوشی اندروید

  1. برش تصویر
  2. استفاده از ابزارهایی برای حذف پس زمینه تصویر
  3. ذخیره تصویر با پس زمینه شفاف

 

قدم پنجم: پک استیکر خود را بسازید

هم اکنون شما می توانید استیکرهایی را که درست کردید، در برنامه مورد نظر ببینید. شما می توانید آن ها را دانلود کنید. ممکن است برنامه یک سری مجوزهایی را از شما بگیرد که شما می توانید به آن ها اجازه دسترسی بدهید. بعد از این کار، به منوی اصلی رفته و گزینه “Create your new sticker pack” یا “ایجاد پک استیکر خود” را انتخاب کنید.

یک پنجره باز می شود و از شما سوال می پرسد که آیا اجازه می دهید استیکرها به استیکر واتس اپ شما اضافه شوند یا خیر. گزینه “ADD” یا “اضافه کردن” را انتخاب کنید. بعد از اینکه استیکرها به واتس اپ شما اضافه شدند، کنار پک استیکرتان، جمله “Already added to WhatsApp” یا “قبلا به واتس اپ اضافه شده” را باید بتوانید ببینید.

ساخت استیکر واتساپ برای گوشی اندروید

در بخش “Sticker Pack Editor” یا “ویرایشگر بسته استیکر” ، گزینه “Add Sticker” یا “افزودن استیکر” را انتخاب کنید. در اینجا، برنامه شما را به صفحه ای که تصاویرتان را ذخیره کرده اید، می برد.

تصویری را که می خواهید در بسته استیکرتان باشد، انتخاب کنید. پس از انتخاب تصویر، آن را در صفحه برنامه مشاهده خواهید کرد. در اینجا می توانید با استفاده از انگشتان دست، تصویر را بزرگ یا کوچک و یا جابجا کنید و بعد از آن، آن ها را برش دهید یا اندازه آن ها را تغییر دهید. هنگامی که عکس را ویرایش می کنید، گزینه “Load” یا “بار کردن” را انتخاب کنید. این مرحله را تکرار کنید تا تمام استیکرهای دلخواه خود را ساخته و به پک اضافه کنید.

توجه: تصاویر ویرایش شده شما در گالری دارای پس زمینه سیاه هستند.

ساخت استیکر واتساپ برای گوشی اندروید

برنامه استیکرساز، در حالت کلی، ابتدا سه برچسب دارد. یکی سبز یکی و دو مورد با “؟” نمایش داده می شوند. از آن جا که بسته استیکر همیشه به سه برچسب نیاز دارد، بنابراین شما نمی توانید بدون اضافه کردن استیکرهای خود ابتدا برچسب پیش فرض را حذف کنید.

بعد از اینکه سه استیکر خود را به بسته اضافه کردید، می توانید موارد پیش فرض را حذف کنید. بر روی برچسب پیش فرض ضربه بزنید، و سپس گزینه حذف را انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید استیکرهای خود را از نو تنظیم کنید. هم چنین شما می توانید یکی از استیکرهای خود را دوباره ویرایش و بازیابی کنید. استیکر اولی که معمولا در پک وجود دارد، یک استیکر مشخصی است.

ساخت استیکر واتساپ برای گوشی اندروید

 

قدم آخر در ساخت استیکر واتساپ برای گوشی اندروید: استیکر جدید خود را برای دوستانتان بفرستید

هم اکنون می توانید از برنامه خارج شده و واتس اپ خود را باز کنید. بعد از آن گزینه برچسب یا استیکر که به شکل یک صورت خندان است را انتخاب کنید. در اینجا، شما می توانید استیکر مخصوصی که برای خود درست کردید را پیدا کنید. آن را انتخاب کرده و استیکرهای مورد نظر خود را ببینید. هم اکنون شما می توانید در گفتگوهای خود این استیکرهای مخصوص به خود را برای دوستانتان بفرستید.

ساخت استیکر واتساپ برای گوشی اندروید

 

منبع