اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش روش های حل مشکلات رایج در اینستاگرام

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

روش های حل مشکلات رایج در اینستاگرام

روش های حل مشکلات رایج در اینستاگرام

اکثر مشکلات اینستاگرام دو علت اصلی دارند. اول این که اینستاگرام خراب است یا در وصل شدن به اینترنت مشکل دارید. دوم این که برنامه ی اینستاگرام شما مشکلی دارد که باعث می شود این برنامه از کار بیفتد یا این که نتوانید چیزی را به اینستاگرام پست کنید. ما به شما کمک می کنیم بفهمید کدهای خطا در اینستاگرام چه معنی دارند و چگونه می توان مشکلات دیگر را حل کرد. ما در این مبحث به آموزش روش های حل مشکلات رایج در اینستاگرام می پردازیم.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با بهترین برنامه های افزایش لایک و فالوور برای اینستاگرام، مبحث دانلود بهترین برنامه جذب و افزایش فالوور و لایک اینستاگرام در اندروید را مطالعه نمایید.

 

چگونه مشکلات کلی اینستاگرام را حل کنیم؟

وقتی مشکل اینستاگرام دارید اولین کاری که باید انجام دهید چیست؟ روش های حل مشکلات رایج در اینستاگرام سه کار هستند که می توانید انجام دهید تا مشکلات اینستاگرام را در کم تر از ۵ دقیقه حل کنید.

گام ۱. آیفون، اندروید یا تبلت خود را راه اندازی مجدد کنید. دکمه ی پاور را نگه دارید و آن را خاموش کنید. قبل از این که وسیله را دوباره روشن کنید، حداقل ۱۵ ثانیه برای آیفون و یک دقیقه برای تلفن های اندروید صبر کنید.

گام ۲. اینستاگرام را آن اینستال کنید و دوباره نصب کنید. شما باید پسوورد خود را بدانید چون برای این کار باید دوباره ساین این کنید. عکس ها و پروفایلتان در اینستاگرام محفوظ هستند. در آیفون یا آیپد انگشت خود را روی برنامه نگه دارید تا یک علامت ضربدر کوچک ظاهر شود. آن ضربدر را فشار دهید تا برنامه آن اینستال شود. در اندروید باید به این صورت زیر عمل کنید:

Settings -> Applications -> Manage Applications -> Instagram.

بعد آن اینستال را فشار دهید و به Google Play Store بروید و اینستاگرام را پیدا کنید آن را دوباره نصب کنید.

گام ۳. Internet Connection خود را چک کنید. باید دیتا و وای فای را امتحان کنید. حتی می توانید حالت هواپیما را روشن و دوباره خاموش کنید. این می تواند مسائل کانکشن شما را راه اندازی مجدد کند. ممکن است بخواهید قبل از آن اینستال کردن برنامه، این کار را انجام دهید.

 

چگونه مشکلات پست اینستاگرام را حل کنیم؟

ممکن است در گذاشتن عکسی در اینستاگرام یا گذاشتن نظر یا لایک کردن عکس ها به مشکل بر بخورید. وقتی مشغول آپلود، لایک یا کامنت گذاشتن هستید ممکن است با یک ضد اسپم بر بخورید که می خواهد از انجمن محافظت کند.

سیگنال را چک کنید ببینید آیا می توانید کارهای دیگر را به صورت آن لاین انجام دهید یا نه. اگر می توانید به وبسایت ها و برنامه های دیگر دسترسی پیدا کنید، پس اشکال از سیگنال نیست و باید ایراد را در اینستاگرام جست و جو کنید. اگر با سرویس های دیگر مشکل دارید، یا آن ها کند هستند، می توانید دوباره به وای فای وصل شوید، یا حالت هواپیما را خاموش و روشن کنید.

کار بعدی که باید انجام دهید این است که ببینید آیا می توانید از یک حساب اینستاگرام دوم آپلود کنید. اگر حساب دوم ندارید باید با استفاده از یک بروزر در تلفن یا کامپیوتر خود وارد اینستاگرام شوید و بخش کوچکی از بایوی خود را تغییر دهید. این می تواند مشکل شما را حل کند و به شما اجازه دهد دوباره در اینستاگرام پست کنید.

اگر موقعی که می خواهید عکسی را آپلود کنید اینستاگرام از کار می افتد باید تلفن خود را راه اندازی مجدد کنید و ببینید که آیا مشکل حل میشود یا خیر. اگر این کار جواب نداد می توانید به اینستاگرام وصل شوید و ببینید آیا اکانت شما مشکل دارد یا خیر.

 

چگونه مشکلات قطع ارتباط با اینستاگرام را حل کنیم؟

وصل نشدن به اینستاگرام مشکل بزرگی است اما به راحتی می توان آن را حل کرد. اولین کاری که باید انجام دهید این است که نام کاربری و پسوورد خود را دوباره وارد کنید و سعی کنید دوباره وصل شوید. این کار را در کامپیوترتان هم می توانید انجام دهید.

در اندروید می توانید در فیس بوک یک پیامک یا Log in بفرستید و در آیفون می توانید یک Login link بفرستید. این کار به شما کمک می کند که با این اعتبارنامه به راحتی وصل شوید.

هنگامی که دارید پسوورد اینستاگرام خود را راه اندازی مجدد میکنید یکی از مشکلات رایجی که به آن برمیخورید این است که شما یک اکانت مستقیم لینک شده ندارید. اگر شما فیس-بوک و اینستاگرام داشته باشید میتوانید پسوورد خود را با فیس-بوک راه اندازی مجدد کنید.

اگر ایمیل راه اندازی مجدد پسوورد اینستاگرام جواب نمی دهد، می توانید دوباره آن را ارسال کنید، و بعد از آن مطمئن شوید بعد از کپی و پیست آن، فضای اضافی دیگری ندارید.

 

چگونه مشکلات اینستاگرام را با اختیارات فیس بوک حل کنیم؟

اگر به طور اتفاقی اینستاگرام را از اکانت فیس بوک خود حذف کردید دیگر نمی توانید چیزی را از اینستاگرام به فیس بوک پست کنید. برای اتصال مجدد اینستاگرام و فیس بوک می توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

۱. فیس بوک و اینستاگرام را از تلفن خود حذف کنید.

۲. به قسمت Facebook Settings بروید و اختیارات اینستاگرام را حذف کنید.

۳. اینستاگرام و فیس بوک را نصب کنید.

اگر عکس های شما در Newsfeed دیده می شوند، فیس بوک و اینستاگرام از آن مشکل آگاه هستند و دارند آن را حل می کنند.

اگر دوستانتان نمی توانند پست های ایستاگرام شما را در فیس بوک ببینند، شاید باید اختیارات فیس بوک اینستاگرام را عوض کنید .

وقتی با این خطا مواجه می شوید که آلبوم عکس اینستاگرام شما در فیس بوک پر شده است، می توانید اسم فعلی آلبوم اینستاگرامتان در فیس بوک را تغییر دهید، و وقتی دوباره به فیس بوک بروید یک آلبوم جدید در آن جا ظاهر شده است.

 

چگونه مشکلات تگ کردن در اینستاگرام را حل کنیم؟

در اینستاگرام مشکلاتی برای تگ کردن ممکن است ایجاد شود، مثلا این که شما نمی توانید عکسی را برای دوستانتان تگ کنید، یا مشکل blocked Instagram hashtags که نمی گذارد عکس شما در جستجوها ظاهر شود.

اگر قبلا می توانستید عکسی را برای کسی تگ کنید اما الان دیگر نمی توانید، ممکن است آن ها آن تگ را حذف کرده باشند. شما می توانید خود را از یک عکس آن تگ کنید، به این صورت که روی آن عکس انگشت بزنید، بعد روی اسم خود و بعد روی More Options و در آن جا این گزینه را می بینید:

Remove Me from Photo

وقتی نمی توانید هشتگ های بیشتری را به یک پست اضافه کنید یا نمی توانید هشتگ های زیادی را پیست این کنید شاید باید به ازای هر پست یا کامنت هشتگ ها را به ۲۵ یا کمتر محدود کنید. استفاده ی بیش از حد از هشتگ ها احتمالا فلگ اسپم می شود و اینستاگرام ممکن است آن را بلاک کند.

 

چگونه مشکلات کامنت در اینستاگرم را حل کنیم؟

ممکن است برای حل بعضی مشکلات نیاز باشد که پروفایل اینستاگرام خود را به روز کنید. ممکن است نتوانید با یک اکانت جدیدتر به اکانت های معروف اینستاگرام کامنت بدهید یا نتوانید یک کامنت را برای کاربرهای چندگانه تگ کنید.

همه ی این ها به این دلیل است که اینستاگرام دارد اسپمرها را سرکوب می کند. اگر پروفایل شما به واسطه ی عکس پروفایلتان یا لینک بایوی شما، شبیه اسپمر است و شما دائما افراد را تگ می کنید و یا فقط برای اکانت های معروف کامنت می گذارید ممکن است با این مشکل مواجه شوید.

شما نمی توانید کامنتی بگذارید که شامل موارد زیر باشد:

  • بیش از پنج mentions @ داشته باشد.
  • بیش از ۳۰ هشتگ داشته باشد.
  • همان کامنت را چندین بار فرستادن (حتی ایموجی یا همان کاراکتر تصویری)

اگر در اینستاگرام خطای کامنتی دارید، چند هشتگ یا @ mentions را حذف کنید.

روشی وجود دارد که این توانایی را دوباره به کامنت برگردانید. این روش خلاصه می شود به استفاده از اینستاگرام مثل یک کاربر معمولی، نه مثل یک اسپمر. این اطلاعات را تا پایین پست بررسی کنید، اما توصیه هایی که می گویند تنظیمات شبکه ی آیفون را راه اندازی مجدد کنید نادیده بگیرید.

 

اگر کسی تهدید کرد که عکس ها و ویدئوهای شما را به اشتراک می گذارد، چه باید کرد؟

این یک مشکل جدی است که شما باید از سه راه فورا با آن برخورد کنید.

۱. با مراجع قانونی تماس بگیرید و موضوع را گزارش دهید.

۲. این شخص را به اینستاگرام معرفی کنید .

۳. این شخص را بلاک کنید. بسته به تنظیمات حریمتان، افراد در اینستاگرام می توانند فالوارهای شما و کسی که شما فالو می کنید را ببینند. وقتی کسی را بلاک کنید او دیگر نمی تواند به پروفایل شما دسترسی داشته باشد.

اینستاگرام برای این مشکل راه های بیشتری دارد، مثلا وارد شدن با ConnectSafely تا شما بتوانید بدون این تهدید از اینستاگرام استفاده کنید.

 

چگونه مشکلات اینستاگرام را گزارش دهیم؟

اگر در اینستاگرام به مشکلات دیگری مواجه شدید که نتوانستید آن ها را حل کنید، می توانید از داخل برنامه به اینستاگرام پیامک بدهید. به پروفایلتان بروید و با نگهداشتن انگشت روی settings ، در اندروید روی سه نقطه و در آیفون روی چرخ دنده بزنید. پایین بروید و گزینه ی Report a problem را بزنید و بعد بر روی گزینه ی Something isn’t working بزنید و مشکل اینستاگرام خود را تایپ کنید .

 

منبع