موبایل

آموزش روش های اتصال اپل واچ به آیفون جدید

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

روش های اتصال اپل واچ به آیفون جدید

روش های اتصال اپل واچ به آیفون

بیشتر اوقات، برای کار کردن باید اپل واچ خود را به آیفون متصل کنید. اتصال اپل واچ به آیفون جدید امکان تبادل اطلاعات و موارد دیگر را فراهم می کند. در این مطلب ما به بررسی روش های اتصال اپل واچ به آیفون جدید خواهیم پرداخت. فقط توجه داشته باشید، اگر می خواهید اپل واچ جدید را با آیفون موجود خود متصل کنید، روند اتصال تقریباً یکسان است.

شما می توانید برای آشنایی با نحوه کار کردن با برنامه تماس و چت گروهی FaceTime در آیفون، آیپد و… مبحث آموزش استفاده از FaceTime برای تماس گروهی در مک، آیفون و آیپد را مطالعه نمایید.

 

قدم اول: اپل واچ موجود خود را حذف کنید

اولین قدم راه اندازی آیفون جدید با اطلاعات موجود iCloud و پشتیبان گیری از دستگاه قدیمی است. با انجام این کار، باید اپل واچ موجود خود را پاک کنید. گرچه به نظر ترسناک می رسد اما جای نگرانی نیست.

وقتی آیفون با اپل واچ جفت می شود، به طور خودکار از تمام اطلاعات اپل واچ پشتیبان گرفته می شود و در گوشی ذخیره می شود. اگر به هر دلیلی پشتیبان آیفون ندارید، باید اپل واچ را به عنوان یک دستگاه جدید تنظیم کنید.

اگر اپل واچ شما قبلاً استفاده شده بود، باید آن را پاک کنید. برای انجام این کار، به Settings > General > Reset روی اپل واچ بروید. Erase all Content and Settings را انتخاب کنید. در صورت داشتن کد عبور، لازم است رمز عبور آن را نیز وارد کنید.

هنگام تنظیم مجدد هر مدل تلفن همراه، انتخاب کنید که طرح را در شرکت مخابراتی خود نگه دارید.

 

چگونه می توان اپل واچ را به آیفون جدید متصل کرد؟

به محض پاک شدن اپل واچ، یا اگر مدل جدیدی دارید، زمان فرآیند اتصال فرا رسیده است. قبل از شروع اطمینان حاصل کنید که هر دو ساعت اپل و آیفون به Wi-Fi متصل هستند و ۵۰ درصد یا بیشتر شارژ دارند.

اپل واچ و آیفون خود را به یکدیگر نزدیک کنید. سپس یک جعبه محاوره ای در iPhone خود مشاهده خواهید کرد که می گوید Use your iPhone to set up this Apple Watch. حال Continue را انتخاب کنید.

سپس اپل واچ یک انیمیشن ویژه بر روی صفحه نمایش خود نشان می دهد. آیفون خود را روی اپل واچ بیاورید و منظره یاب روی صفحه را با انیمیشن هماهنگ کنید.

در مرحله بعدی ، باید انتخاب کنید آیا ساعت را با پشتیبان قبلی بازیابی کنید یا آن را به عنوان یک دستگاه جدید تنظیم کنید.

پس از این، با Apple ID و رمز ورود خود وارد سیستم می شوید. در حال حرکت، خواهید دید که چه تنظیماتی بین Apple Watch و iPhone به اشتراک گذاشته شده است. سپس می توانید ویژگی هایی از جمله Route Tracking و Siri را فعال کنید یا خیر.

انتخاب مهم دیگر تنظیم رمز عبور Apple Watch است. اگرچه استفاده از دستگاه مورد نیاز نیست (مگر اینکه اطلاعات Apple Pay را در اپل واچ ذخیره کرده باشید) اما راهی عالی برای محافظت از اطلاعات مهم اپل واچ شما است.

در مراحل آخر ، ویژگی هایی مانند Activity و SOS را تنظیم خواهید کرد. دارندگان ساعت مجهز به تلفن همراه همچنین این اتصال را در اینجا راه اندازی می کنند.

سرانجام، شما انتخاب می کنید که چه برنامه هایی را در Watch نصب کنید. می توانید برنامه ها را به صورت جداگانه انتخاب کنید یا همه برنامه های سازگار را برای دستگاه نصب کنید. اگر در این مرحله برنامه ای را انتخاب نکردید ، همیشه می توانید بعداً برگردید و آنها را از طریق برنامه همراه Watch در iPhone نصب کنید.

سپس فرآیند همگام سازی آغاز می شود. حتماً Apple Watch و iPhone را نزدیک هم قرار دهید. صفحه Apple Watch در هنگام همگام سازی نکاتی را نشان می دهد. وقتی روند کار به پایان رسید ، Watch به آرامی روی مچ دست شما ضربه خواهد زد.

 

اتصال اپل واچ به آیفون جدید

پس از اتصال اپل واچ به آیفون جدید ، می توانید از همه ویژگی های عالی اپل واچ بهره مند شوید. اگر یک Apple Watch جدید را با همان آیفون جفت کنید ، این فرآیند نیز ساده است.

منبع