اینترنتموبایل

آموزش رفع مشکل ارور ۴۰۱ ، ۴۱۷ ، ۴۰۳ برنامه شاد

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

مشکل ارور ۴۰۱ ، ۴۱۷ ، ۴۰۳ برنامه شاد

آموزش رفع مشکل ارور ۴۰۱ ، ۴۱۷ ، ۴۰۳ برنامه شاد

با بروز وضعیت کنونی و تعطیلی مدارس ، آموزش مجازی تبدیل به موضوع مهمی شده است. برنامه شاد نیز برای برقراری ارتباط و تعامل بیشتر در این زمینه توسعه داده شده است. اما برخی از کاربران برنامه شاد، در هنگام استفاده از این ابزار دچار بروز مشکل و ارور می شوند. از جمله ارور های نسبتا شایعی که در برنامه شاد و یا نسخه وب با آن ها رو به رو خواهید شد، خطای ۴۰۱، ۴۱۷ و ۴۰۳ می باشد. هر کدام از این خطا ها بیانگر مشکل خاصی است که با انجام برخی از راه حل ها رفع خواهد شد. در این مبحث به رفع مشکل ارور ۴۰۱ ، ۴۱۷ ، ۴۰۳ برنامه شاد را به شما آموزش خواهیم پرداخت.

می توانید برای آشنائی با نحوه ثبت نام در سامانه شاد مبحث آموزش ثبت نام در سامانه شاد را مطالعه نمایید.

نکته: شما می توانید برای استفاده از سامانه شاد بر روی کامپیوتر و یا لپ تاپ خود از آدرس سایت سامانه شاد و اگر علاقمند به استفاده از برنامه شاد در گوشی همراه خود می باشید از لینک دانلود برنامه شاد می توانید این اپلیکیشن را دانلود کرده و بعد از ثبت نام وارد سامانه شاد شوید.

 

رفع ارور ۴۰۱ برنامه شاد

ارور ۴۰۱ برنامه شاد نشان دهنده وجود مشکل فنی در سامانه می باشد. در نتیجه مشکل خاصی از سمت شما نخواهد بود. برای رفع ارور ۴۰۱ برنامه شاد کافیست تا یک مرحله به عقب رفته و سپس مراحل را مجدد انجام دهید. البته اگر پس از احراز هویت با این خطا مواجه شدید، به بخش پیام های برنامه شاد بروید. سپس روی ورود مدیر / معلم / دانش آموز تاچ کنید.

 

مشکل ارور ۴۰۱ ، ۴۱۷ ، ۴۰۳ برنامه شاد

 

حال روی دانش آموز تپ کنید.

مشکل ارور ۴۰۱ ، ۴۱۷ ، ۴۰۳ برنامه شاد

 

در منوی باز شده روی لیست دانش آموزان تپ کرده و نام دانش آموز را انتخاب کنید.

مشکل ارور ۴۰۱ ، ۴۱۷ ، ۴۰۳ برنامه شاد

 

اکنون باید احراز هویت به درستی صورت بگیرد.

 

ارور ۴۰۳ در برنامه شاد

ارور ۴۰۳ در نصب برنامه شاد نیز معمولا در هنگام احراز هویت ممکن است نمایش داده شود و نتوانید اطلاعات شناسنامه ای خود را وارد کنید. این خطا ممکن است به دلیل مشکلات برنامه و سرور بوده و یا سرعت اینترنت شما در آن دخیل باشد. بنابراین بهتر است برای رفع خطای ۴۰۳ برنامه شاد در زمان دیگری مشکل را تست کنید. فراموش نکنید که مرورگر و سیستم عامل شما باید به روز باشد. قابل ذکر است که برای رفع اخطار ۴۰۳ برنامه شاد باید به نکات زیر توجه داشته باشید.

  • اگر از تغییر دهنده های آی پی استفاده کنید، باید آن ها را در هنگام استفاده از شاد غیر فعال کنید.
  • برای وارد کردن اعداد، زبان کیبورد را به انگلیسی تغییر دهید.

در غیر اینصورت اقدام به کپی کردن لینک صفحه احراز هویت کرده و با استفاده از مرورگر یا گوشی دیگر به آن وارد شوید. همچنین می توانید به جای آن از یک گوشی دیگر استفاده کنید. سیم کارت اولیه خود را در یک گوشی دیگر وارد کرده و مراحل را انجام دهید. با این کار اطلاعات در برنامه موجود در گوشی قبلی نیز اعمال خواهد شد.

در صورتی که باز هم مشکل مشکل کد ۴۰۳ برنامه شاد رفع نشد، مشکل را به مدیر مدسه اطلاع دهید تا درستی اطلاعات شناسنامه ای را در سامانه سناد بررسی کند. البته توجه داشته باشید که ویرایش اطلاعات در سامانه سناد، بعد از ۲۴ ساعت در سامانه شاد بروزرسانی خواهد شد.

همینطور برای ثبت نام کتاب درسی نیز مطالعه مطلب آموزش کامل ثبت نام کتاب درسی ابتدایی ، دبیرستان و.. در سامانه اینترنتی برای شما کاربردی و مفید خواهد بود.

 

ارور ۴۱۷ در برنامه شاد

برنامه شاد به گونه ای طراحی شده است که فقط کاربران در داخل کشور بتوانند از آن استفاده کنند. راه شناسایی مکان تقریبی کاربران از طریق آدرس آی پی آن ها می باشد. بنابراین اگر شما از برنامه های تغییر دهنده آیپی استفاده کنید و آیپی شما به کشور های دیگری تغییر یافته باشد، در استفاده از برنامه دچار مشکل شده و با ارور ۴۱۷ در برنامه شاد مواجه می شوید.

با غیر فعال کردن تغییر دهنده آی پی باید خطای ۴۱۷ در برنامه شاد رفع شود اما در غیر اینصورت، گوشی خود را یکبار ریستارت کرده و یا در صورت تداوم مودم را نیز یکبار خاموش روشن کرده تا آیپی شما تغییر پیدا کنید.

 

منبع