اینترنتموبایل

آموزش رفع مشکل آپلود فیلم در اینستاگرام خطا Video Wasn’t Posted

نوشته شده در ۴ سال پیش | ۳ دیدگاه ارسال شده است

رفع مشکل آپلود فیلم در اینستاگرام

نحوه رفع مشکل آپلود فیلم در اینستاگرام

یکی از مشکلات عجیبی که کاربران برنامه اینستاگرام با آن مواجه ‌اند، مربوط ناموفق بودن ارسال فیلم و ویدیو در اینستاگرام می‌شود. اما این مشکل به سادگی قابل حل است. در این مبحث قصد داریم به آموزش رفع مشکل آپلود فیلم در اینستاگرام بپردازیم.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: برای آشنایی با چگونگی ارسال ویدیو لایو دو نفره مبحث، آموزش ارسال ویدیو لایو دو نفره در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

برای اینکه مشکل ارسال نشدن ویدیو در اینستاگرام شما از بین برود، توصیه می‌کنیم که مراحل زیر را به طور دقیق و با دقت طی کنید. در نظر داشته باشید که مراحل زیر را باید به طور قدم به قدم و پشت سر هم طی کنید. با طی کردن این مراحل حتما مشکل شما برطرف خواهد شد:

 

قدوم اول: از وصل بودن به اینترنت اطمینان حاصل کنید

پیش از انجام هر کاری ابتدا وصل بودن یا نبودن دستگاه به اینترنت را مورد بررسی قرار دهید. ممکن است شما دستگاهتان را به اینترنت وصل کرده باشید، اما بنا به هر دلیل در زمان آپلود فیلم در اینستاگرام ناگهان اینترنت شما قطع شده باشد و با ارور Video Wasn’t Posted مواجه شده باشید. پس همیشه در قدم اول از وصل بودن دستگاه به شبکه اینترنت وای فای یا موبایل دیتا و فعال بودن آن اطمینان حاصل کنید.

رفع مشکل آپلود فیلم در اینستاگرام

 

قدوم دوم: کیفیت و سرعت شبکه اینترنت را بررسی کنید

اینستاگرام اپلیکیشنی است که مستقیما کاربر را با عکس و ویدیو های باکیفیت درگیر می‌کند. طبیعی است که برای استفاده از یک برنامه این چنینی نیاز به شبکه اینترنتی دارید که سرعت خوبی داشته باشد. در بسیاری از موارد سرعت کم شبکه اینترنتی که به آن متصل هستید، می‌تواند منجر به بروز مشکل آپلود نشدن فیلم در اینستاگرام شود. پس سعی کنید که از یک شبکه اینترنت بهتر و قوی تر استفاده کنید.

رفع مشکل آپلود فیلم در اینستاگرام

 

قدم سوم: اینستاگرام را آپدیت کنید

اگرچه اینستاگرام هنوز در مورد مشکل ارسال ویدیو در این اپلیکیشن هیچ اطلاعاتی ارائه نکرده است، اما پیش بینی می‌کنیم که به زودی و با انتشار یک آپدیت، تیم اینستاگرام مشکل ارسال ویدیو را به طور کامل و رسمی برطرف کند. در این بازه زمانی توصیه می‌کنیم که شما حتما از آخرین نسخه برنامه اینستاگرام استفاده کنید. ضمنا سعی کنید تا حد امکان جدیدترین نسخه اینستاگرام را از گوگل پلی استور (Google Play Store) یا اپ استور (App Store) دانلود و بر روی دستگاه نصب نمایید.

رفع مشکل آپلود فیلم در اینستاگرام

 

قدم چهارم: حافظه کش (Cache) اینستاگرام را پاک کنید و آن را فورس استاپ (Force Stop) نمایید

در قدم بعدی باید بعد از مواجه شدن با مشکل آپلود فیلم در اینستاگرام از این برنامه خارج شده و به منوی تنظیمات (Settings) دستگاه خود بروید. سپس گزینه Apps یا Applications را انتخاب کنید و از لیست ارائه شده برنامه اینستاگرام را انتخاب نمایید. حالا گزینه Clear Cache را انتخاب کند و اجازه دهید که حافظه کش برنامه به کلی پاک شود. در نظر داشته باشید که نیازی به حذف دیتای اپلیکیشن (Clear Data) وجود ندارد. بعد از اینکه پاک سازی حافظه کش به پایان رسید، گزینه Force Stop را انتخاب کنید تا دستور توقف اجباری برنامه اینستاگرام صادر شود. حالا وارد قدم پنجم شوید.

رفع مشکل آپلود فیلم در اینستاگرام

 

قدم پنجم: یک اپلیکیشن تغییر IP را فعال کنید

در این مرحله باید یک اپلیکیشن تغییر IP را در گوشی خود فعال کنید. این مرحله از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در بسیاری از موارد به تنهایی منجر به رفع مشکل آپلود فیلم در اینستاگرام می‌شود. بنابراین یک برنامه تغییر IP را فعال کنید و بار دیگر به برنامه اینستاگرام بروید. اگر گزینه Try Again را مشاهده کردید، کافیست که این گزینه را لمس کنید. مشاهده خواهید کرد که برخلاف گذشته، پروسه ارسال ویدیوی مورد نظر در اینستاگرام با موفقیت انجام می‌شود.

رفع مشکل آپلود فیلم در اینستاگرام

 

۳ دیدگاه را شما می توانید ببینید
  1. کسا گفت:
    سلام فیلم متحرکی که از پینترست دانلود کردم توی استوری اینستا متوقف میشه در گوشی ایفون ۱۲ این اتفاق میوفته مشکل از کجاس ؟؟
  2. اکرم گفت:
    سلام من تمام مراحلی که شما گفتین رفتم ولی بازم پست نمیشه و ارور میده
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      اگه براتون امکانش هست با یه اکانت دیگه یا گوشی دیگه امتحان کنید ببینید مشکل هنوز پابرجاست؟
      از فعال و سالم بودن فیلترشکن خودتون مطمئن هستین؟