آموزش iOSموبایل

نحوه فعالسازی دسترسی به سیری از طریق تایپ کردن – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

نحوه فعالسازی دسترسی به سیری از طریق تایپ کردن

اگر از کاربران اپل هستید حتما با دستیار شخصی اپل به نام سیری آشنایی دارید، سیری دستیار صوتی هوشمند اپل می باشد که از طریق صوت می توانید درخواست های خود را به او اعلام کنید تا سیری آن ها را انجام دهد. اما گاهی اوقات ممکن است در جمعی حضور داشته باشید که امکان صحبت کردن و انتقال درخواست های خود از طریق صوت را نداشته باشید، خبر خوش این است که شما می توانید درخواست های خود را با استفاده از تایپ کردن آن ها به سیری اعلام کنید اما قبل از آن باید این قابلیت را در دستگاه خود فعال نمایید. با ما همراه باشید تا نحوه فعالسازی امکان دسترسی به سیری از طریق تایپ کردن را به شما آموزش دهیم.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با چگونگی استفاده از توانمندی و قابلیت های سیری با استفاده از دستورات صوتی از جمله ارسال پیامک، پخش موسیقی، تنظیم زمان هشدار ها و.. مبحث آموزش استفاده از قابلیت های سیری (Siri) در امور روزانه را مطالعه نمایید.

 

نحوه فعالسازی امکان دسترسی به سیری از طریق تایپ کردن

همانطور که گفتیم استفاده از این قابلیت نرم افزار سیری در مکان هایی که امکان صدا زدن سیری نمی باشد کاربرد دارد و این امکان را برای کاربران به وجود می آورد تا در هر شرایط و مکانی بتوانند از سیری استفاده کنند. اما قبل از استفاده از این قابلیت باید آن را فعال نمایید. جهت یادگیری نحوه فعالسازی امکان دسترسی به سیری از طریق تایپ کردن، با ما همراه باشید.

۱. ابتدا وارد بخش تنظیمات یا Settings دستگاه خود شوید.

۲. سپس گزینه General را انتخاب کنید.

نحوه فعالسازی دسترسی به سیری از طریق تایپ کردن

۳. در منوی جدید ظاهر شده، بر روی گزینه Accessibility کلیک نمایید.

نحوه فعالسازی دسترسی به سیری از طریق تایپ کردن

۴. در این مرحله باید به پایین رفته و گزینه Siri را پیدا کرده و بر روی آن کلیک نمایید.

نحوه فعالسازی دسترسی به سیری از طریق تایپ کردن

۵. در صفحه جدیدی که برای شما نمایش داده می شود، مطمئن شوید که گزینه Type to Siri را در حالت فعال قرار دهید.

نحوه فعالسازی دسترسی به سیری از طریق تایپ کردن

۶. از این پس با نگه داشتن دکمه هوم (Home) و فعالسازی سیری، کیبورد جهت تایپ کردن نیز برای شما نمایان می شود و شما می توانید درخواست های خود را از طریق صوت و یا تایپ کردن به سیری اعلام نمایید.

نکته: به یاد داشته باشید که پس از فعالسازی قابلیت تایپ سیری، همچنان می توانید با گفتن عبارت Hey Siri، سیری را فعال نمایید.